![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
E: Otsikko korjattu offtopicin puolelle menemisen estämiseksi.
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eivätkä kaikki niinkuin... sinä!KunkkuJ kirjoitti:Eivät kaikki ihmiset ole niin kuin sinä. Siis pahoja.
Viesti Kirjoittaja nallemaija »
Intelligent designista incomplete designiin (lue: evoluutioon)Repe Ruutikallo kirjoitti:Keskeneräistä suunnittelua. Saako Luoja jotain outoa hupia siitä että ihminen jätettiin lajina hiukkasen vaiheeseen ja liian lähelle muuta eläinkuntaa? Jos koko ihmiskunta olisi samalla tasolla kuin sen jaloin ja järkevin 5 %, maailmanhistoria olisi paljon nykyistä tylsempi, mutta ihmisten elämä hyvin luultavasti onnellisempaa ja turvallisempaa.
Viesti Kirjoittaja adele »
Näinpä.adele kirjoitti:Ensiksi pitää määritellä mitä paha tässä tapauksessa tarkoittaa?
Wikisanakirjasta:nallemaija kirjoitti:Näinpä.adele kirjoitti:Ensiksi pitää määritellä mitä paha tässä tapauksessa tarkoittaa?
Riittää. Tämä ketju nimittäin.omenamyyrä kirjoitti:Wikisanakirjasta:nallemaija kirjoitti:Näinpä.adele kirjoitti:Ensiksi pitää määritellä mitä paha tässä tapauksessa tarkoittaa?
ei hyvä; pahaa tarkoittava; ilkeä; viittaa pahuuteen
Se oli paha teko.
Harvey Keitel esittää elokuvassa pahaa poliisia.
huono; kelvoton
Älä tule paha kakku, tule tule hyvä kakku (lasten loru).
vakava; vakavanlaatuinen
Windowsista löytyi jälleen paha tietoturva-aukko.
vaikea; hankala
Sepäs onkin paha kysymys.
(tuntemus) kuvottava; ahdistava
Minulla on paha olo!
(maku, haju) vastenmielinen, inhottava
Tämä ruoka on todella pahaa.
Joko riittää mestari nallemaijalle ja mestari adelelle?
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
Ihminen on pahaa. Vai onko mulla vain ennakkoluuloja.Mailia kirjoitti:Siis puhutaanko nyt ihmisen mausta?
Viesti Kirjoittaja heilei »
nallemaija kirjoitti:Riittää. Tämä ketju nimittäin.
Mailia kirjoitti:Siis puhutaanko nyt ihmisen mausta?
Tauvo kirjoitti:Tuskinpa, koska otsikko ei väitä ihmisen olevan pahaa... Ja jos mausta puhuisin, olen kyllä aina pitänyt siitä, en kuitenkaan ole syönyt...
Minä vihaan teitä. Paitsi heileitä ja nallemaijaa.RedDelicious kirjoitti:Ihminen on pahaa. Vai onko mulla vain ennakkoluuloja.![]()
Lienet paha ihminen. Hyvät eivät vihaa, levittävät vaan makuaan...omenamyyrä kirjoitti: Minä vihaan teitä. Paitsi heileitä.
No kamoon, vähä huumoria. Emmä pahalla tarkottanu.omenamyyrä kirjoitti:nallemaija kirjoitti:Riittää. Tämä ketju nimittäin.Mailia kirjoitti:Siis puhutaanko nyt ihmisen mausta?Tauvo kirjoitti:Tuskinpa, koska otsikko ei väitä ihmisen olevan pahaa... Ja jos mausta puhuisin, olen kyllä aina pitänyt siitä, en kuitenkaan ole syönyt...Minä vihaan teitä. Paitsi heileitä.RedDelicious kirjoitti:Ihminen on pahaa. Vai onko mulla vain ennakkoluuloja.![]()
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Itse määrittelit pahuuden aika leveäperäisesti, niin onhan tuosta hieman hankala tietää, mitä etsitään. Puhutaanko sitten ihmisen hankaluudesta vai mistä?omenamyyrä kirjoitti:nallemaija kirjoitti:Riittää. Tämä ketju nimittäin.Mailia kirjoitti:Siis puhutaanko nyt ihmisen mausta?Tauvo kirjoitti:Tuskinpa, koska otsikko ei väitä ihmisen olevan pahaa... Ja jos mausta puhuisin, olen kyllä aina pitänyt siitä, en kuitenkaan ole syönyt...Minä vihaan teitä. Paitsi heileitä.RedDelicious kirjoitti:Ihminen on pahaa. Vai onko mulla vain ennakkoluuloja.![]()
Viesti Kirjoittaja heilei »
Pus. Yritäs pehmittää tuota Mailiaa, se kun vihaa ihan kaikkia, myös minua. Merkillistä.omenamyyrä kirjoitti:nallemaija kirjoitti:Riittää. Tämä ketju nimittäin.Mailia kirjoitti:Siis puhutaanko nyt ihmisen mausta?Tauvo kirjoitti:Tuskinpa, koska otsikko ei väitä ihmisen olevan pahaa... Ja jos mausta puhuisin, olen kyllä aina pitänyt siitä, en kuitenkaan ole syönyt...Minä vihaan teitä. Paitsi heileitä.RedDelicious kirjoitti:Ihminen on pahaa. Vai onko mulla vain ennakkoluuloja.![]()
Here goes nothing...heilei kirjoitti:Yritäs pehmittää tuota Mailiaa
Ollaan sille oikein kilttejä, sitten se yhtäkkiä alkaakin tykkäämään meistä ja lähettää meillä kutsut sen synttäreille ja sitten ostetaan sille joku kiva lahja ja sitten se tykkää siitä lahjasta ja sitten se on meidän kaveri ja sitten me voidaan lällättää Kunkulle kun se ei ole Mailian kaveri ja me oltais.heilei kirjoitti:Yritäs pehmittää tuota Mailiaa, se kun vihaa ihan kaikkia, myös minua. Merkillistä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Jos ei kelpaa, voitkin poistua vaikka NYT.Le Corbusier kirjoitti:Tää triidi on kuin jäätelötikku:
kaikki pasha tarttuu siihen.