Joo määki, ja minä menen nukkumaan. (Toi Joo luulee olevansa lammas).Muffe kirjoitti:Painun pehkuihin ->

Hyvää yötä!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Joo määki, ja minä menen nukkumaan. (Toi Joo luulee olevansa lammas).Muffe kirjoitti:Painun pehkuihin ->
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Pitäisiköhän minunkin, kun silmät ei enään tunnu pysyvän auki..amanita kirjoitti:Joo määki, ja minä menen nukkumaan. (Toi Joo luulee olevansa lammas).Muffe kirjoitti:Painun pehkuihin ->![]()
Hyvää yötä!
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja atomi »
Viesti Kirjoittaja ipot »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Istun aamukaffella ja teen töitä kuten Maccokin.Macco kirjoitti:Istun töissä ja teen töitä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No niin, tuossa se taas nähdään! Jos modet on noin asenteellisia jo valmiiksi, ei ihme, että ovat näkevinään huomautettavaa joka paikassa! Sitä paitsi, ei minussa ole mitään vikaa, se pohjanmaan nulkki on syypää kaikkeen alkaen myöhäisestä kevään tulosta aina Soinin suosioon.amanita kirjoitti:..... kärttyiset ukkelit (mm. Kunkku ja Carsee) ovat taas saaneet aikaan.
Mitä ihmeen puhaa? Jos minä olisin tuollaista kirjoittanut, niin jo mätkittäisiin kaulimella joka puolelle. On tää niin väärin...amanita kirjoitti: Puhaa piisaa.
Olin jo ovessa menossa puuhiin, jäi kiireessä taskuun yksi u.KunkkuJ kirjoitti:Mitä ihmeen puhaa? Jos minä olisin tuollaista kirjoittanut, niin jo mätkittäisiin kaulimella joka puolelle. On tää niin väärin...amanita kirjoitti: Puhaa piisaa.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olemme aina valmiita lieventämään jyrkkiä asenteitamme käyttäjäpalautteen perusteella. Eli lievennetään tuota Aman lausuntoa sen verran, että pudotetaan tuosta tuo Carsee pois. Hittoakos tässä, lievennetään lausuntoa vielä sen verran rutkasti, että pudotetaan tuosta lauseesta myös se "mm." pois. Olemme hövelillä päällä. Eli lievennetty ja vähemmän asenteellinen lause kuuluu siis näin: "..... kärttyisä ukkeli (Kunkku) on taas saanut aikaan."KunkkuJ kirjoitti:No niin, tuossa se taas nähdään! Jos modet on noin asenteellisia jo valmiiksi, ei ihme, että ovat näkevinään huomautettavaa joka paikassa!amanita kirjoitti:..... kärttyiset ukkelit (mm. Kunkku ja Carsee) ovat taas saaneet aikaan.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja applerules! »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ihmettelen ilmiötä, joka tulee vastaan usein. Juuri äsken esim. luin tuon Erñon viestin ja samalla televisiossa sanottiin sama sana. Ja sama toistui noin 1,5 sekuntia myöhemmin.Erño kirjoitti:Rahkaa.
Viesti Kirjoittaja tosikko »