No pitää. Olen äärimisen utelias siitä oikeasta tavasta...Mailia kirjoitti:Teet sen väärällä tavalla. Pitääkö näyttää, miten se tehdään?Tauvo kirjoitti:Ärsyttää Applen laturit ja niiden umpisurkeat johtojen liitoskohdat. Kohta löytyy jo muovipussillinen teipattuja ja poikki olevia iPod/Phone johtoja ja MacBook latureita.
Edit: eikö kiinalaiset muka pysty parempaan?
Ärsytystopic
-
Re: Ärsytystopic
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tauvo kirjoitti:No pitää. Olen äärimisen utelias siitä oikeasta tavasta...Mailia kirjoitti:Teet sen väärällä tavalla. Pitääkö näyttää, miten se tehdään?Tauvo kirjoitti:Ärsyttää Applen laturit ja niiden umpisurkeat johtojen liitoskohdat. Kohta löytyy jo muovipussillinen teipattuja ja poikki olevia iPod/Phone johtoja ja MacBook latureita.
Edit: eikö kiinalaiset muka pysty parempaan?
-
Tuo varmaan toimiikin, ainoa hankaluus minulla tulee siitä, kun johto lyhenee tuolla tavalla aika paljon... Aina ei voi voittaa, vaikka pitäisikin. Täytynee muuttaa tapojaan.Mailia kirjoitti:MacBookin laturi kierretään kasaan niin, että ei laiteta painetta juuri siihen heikoimpaan kohtaan, eli mistä se johto tulee esiin, vain tehdään looppi ja sitten vasta kierretään se kasaan. Myöskin ei revitä sitä johtoa.
-
Siis pidätkö sinä sitä johtoa kerässä samalla kun käytät sitä?Tauvo kirjoitti:Tuo varmaan toimiikin, ainoa hankaluus minulla tulee siitä, kun johto lyhenee tuolla tavalla aika paljon... Aina ei voi voittaa, vaikka pitäisikin. Täytynee muuttaa tapojaan.Mailia kirjoitti:MacBookin laturi kierretään kasaan niin, että ei laiteta painetta juuri siihen heikoimpaan kohtaan, eli mistä se johto tulee esiin, vain tehdään looppi ja sitten vasta kierretään se kasaan. Myöskin ei revitä sitä johtoa.
-
Ei.. Mulla on suorana koko johto. Enämpi liikkumavaraa, kun on pitkänä...Mailia kirjoitti:Siis pidätkö sinä sitä johtoa kerässä samalla kun käytät sitä?Tauvo kirjoitti:Tuo varmaan toimiikin, ainoa hankaluus minulla tulee siitä, kun johto lyhenee tuolla tavalla aika paljon... Aina ei voi voittaa, vaikka pitäisikin. Täytynee muuttaa tapojaan.Mailia kirjoitti:MacBookin laturi kierretään kasaan niin, että ei laiteta painetta juuri siihen heikoimpaan kohtaan, eli mistä se johto tulee esiin, vain tehdään looppi ja sitten vasta kierretään se kasaan. Myöskin ei revitä sitä johtoa.
-
Miten se on sitten hankaluus, että se lyhenee?Tauvo kirjoitti:Ei.. Mulla on suorana koko johto. Enämpi liikkumavaraa, kun on pitkänä...Mailia kirjoitti:Siis pidätkö sinä sitä johtoa kerässä samalla kun käytät sitä?Tauvo kirjoitti:Tuo varmaan toimiikin, ainoa hankaluus minulla tulee siitä, kun johto lyhenee tuolla tavalla aika paljon... Aina ei voi voittaa, vaikka pitäisikin. Täytynee muuttaa tapojaan.Mailia kirjoitti:MacBookin laturi kierretään kasaan niin, että ei laiteta painetta juuri siihen heikoimpaan kohtaan, eli mistä se johto tulee esiin, vain tehdään looppi ja sitten vasta kierretään se kasaan. Myöskin ei revitä sitä johtoa.
-
Kun pistorasiat pysyy paikallaan... Enkä pidä jatkojohtosista...Mailia kirjoitti: Miten se on sitten hankaluus, että se lyhenee?
-
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Jep. Aina pitää jetsulleen keskelle kulkuväylää jäädä jumittamaan.Anniel kirjoitti:Mua ärsyttää ihmiset jotka alkavat tuttuja nähdessään parveilla ovien, liukuportaiden ja muiden ahtaiden paikkojen edessä. Ja ohi tunkiessaan saa palkinnoksi vihamielisen katseen kun kehtasinkin häiritä heidän syylien vertailuaan.
Lisäksi ärsyttää seuraavat asiat.
Julkisissa ärsyttää ihmiset, jotka tuntuvat hämmästyvän siitä että matka pitää maksaa! Ensin seistään pysäkillä tumput suorina n. 15 min, ja sitten vasta busaan noustessa aletaan kaivaa maksuvälinettä. Mulla on matkakortti lompsassa, lompsa taskussa, ja kyytiin astuessani painan oikean sivutaskun lukulaitetta vasten. Onnistuu jopa kauppakassit kädessä.
Metrossa böndet ei osaa seistä oikeassa paikassa sisäänpääsyä odottamassa, vaan ne änkee vaunuun sisään ennen kuin ulostulijat ovat poistuneet oviaukolta.
Busassa ja ratikassa jäädään käytävälle jumittamaan niille sijoilleen, eikä osata siirtyä käytävällä eteenpäin.
Koiran scheiße.
Kännykät leffateatterissa.
Skuutterit sun muut mopedit, eivät pysy ajoradalla vaan tunkevat meidän ympäristön puistoihin.
Teinit sun muut nuoret.
Eläkeläiset. (ei se bändi)
Tosi-tv.
Kaikki mainokset joita en tahdo nähdä tai lukea.
Vaalibordelli Kampin keskuksen edustalla.
Ihmiset, jotka eivät osaa laittaa kassalla ostostensa perään sitä välimaastokapulaa.
Kaikki help deskit.
Hymiöt.
Myynti-ilmoitukset jotka alkavat sanoilla elikkäs, elikä, elikkä, elikkästen (+ muut variaatiot).
Asunnon ulkopuolelta sisään tuleva valo + lämpö. Ulkona ne on suht' jees.
Väärin päin ripustettu wc-paperi.
Ilmastoimattomat ajoneuvot.
Kuriirilähetykset jotka tuodaan ennalta sopimattomaan aikaan kotio.
Kiusaaminen kaikissa muodoissaan, myös foorumilla.
Se, että siedettävän tasoiset entiset ns. pakettistereot ovat hipoissakin korvaantumassa läppärin kaiuttimien kautta toistettavalla you tube kirskunnalla.
IPTV, tai lähinnä sen nikottelu.
Gössen sanoin, "sotkettu maisema sielua hiertää".
Graffitit, tagit sun muut taideteokset.
Skeittaajat.
Lumilautailijat.
Bleidaajat.
Spotify.
Kirjaston naarmuiset cd:t.
Nyyssien hidas kuihtuminen.
Ns. kasettivero.
Koiran korville taitetut kirjan sivut.
Julkkikset.
Paprika.
Espoo.
Vantaa.
Ärsyttävien asioiden listaus.
-
Viesti Kirjoittaja heppikepo »
Humanitäärinen maahanmuutto
Mustalaisten pukulisä
Jehovien armeijasta luistaminen
edustajien torkkupeitot
EU
-idiotismipäätökset, kuten että liian käyrää kurkkua ei saa myydä(tosin taidettiin jo kumota)
-konkurssikypsien EU maiden pelastusyritykset sillä varjolla ettei kriisi leviä. Kriisi on ollut kokoajan olemassa näissä maissa, mm siksi että kreikassa virkamies saa bonuksen jos ei tule myöhässä töihin.
-tähän soppaan lisätään jatkuvasti lisää muslimiväestöä joka on tätä tahtia EU:n vallassa vuosisadan puolivälin jälkeen.
Yliampuvat hintit. Minun puolestani saa olla hintti kunhan ei sitä kailota eikä vaadi adoptio-oikeutta.
Uskovaiset
Kehitysmaa-apu, nälkä ei lopu niin kauan kun valkoinen mies vie lääkkeitä, ruokaa ja rahaa. Kun kehitysmaalainen saa ruokaa, hän lisääntyy jolloin on taas vietävä enemmän ruokaa josta seuraa exponentiaalinen väestönkasvu joka on näillä hetkillä lahoamassa käsiin. Raha menee suoraan Mustafan ja joukkojensa aseisiin sekä punaisen ristin johtoportaan taskuun.
Leipä oli homeessa aamulla

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
EDIT: TÄSSÄ OLLU KESKUSTELU SEKSUAALIVÄHEMMISTÖISTÄ JAETTU TÄNNE.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Lopeta tuo yli-intoilu. Päässäsi vippaa, jos et pysty hyväksymään tällaista keskustelua tässä ketjussa.Muffe kirjoitti:Jokohan väänsitte tarpeeksi. Menkää johonkin noista miljoonasta tappelutopikista, pliis. Seuraavat turhuudet joutuu armotta poistettavien listalle.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
-
Viesti Kirjoittaja MacNifica »
Rappukäytävässä möykkääminen/hyppiminen
Mopot
Aamuvirkut ihmiset
-
Miksi ihmeessä Nissan mainostaa autoa, jonka katsomiseenkin tarvitsee kolme paperipussia pään päälle?MacNifica kirjoitti:Nissan Juke -mainos
-
Siitä tuli mieleen:Mailia kirjoitti:Miksi ihmeessä Nissan mainostaa autoa, jonka katsomiseenkin tarvitsee kolme paperipussia pään päälle?MacNifica kirjoitti:Nissan Juke -mainos
- Japanilaiset autot
- Muut tielläliikkujat
- Turhat täytesanat, jotka kertovat ainoastaan puhujan epävarmuudesta (itseasiassa, niinku, totanoin, sillee...)
- Erityisesti ärsyttää noiden sanojen korvaaminen amerikankielisillä vastineilla.
- Ärsyttää amerikankielen turha viljely, vaikka asia on sanottavissa suomeksi
- Pipo sisätiloissa
- Päähine päässä ruokailevat miehet/teinit/pojat
- Ihmiset, jotka eivät kerro mitä viitekehystä tarkoittavat sanoessaan "itseasiassa"
- Big brother
- Yleinen äänioikeus
-
-
Jaa-a.. Kyllä se pitäisi ansaita. Itse lasken itseni rajatapaukseksi sen suhteen...KunkkuJ kirjoitti:^Tota noin, miten sä niinku aattelet ton äänioikeuden, kellä se itse asiassa pitäs niinku olla ja kenellä ei?
-
Siis pitäisikö sun rightii siis niinkuin toleerata vai miten tämä thingy menee?Tauvo kirjoitti:Jaa-a.. Kyllä se pitäisi ansaita. Itse lasken itseni rajatapaukseksi sen suhteen...KunkkuJ kirjoitti:^Tota noin, miten sä niinku aattelet ton äänioikeuden, kellä se itse asiassa pitäs niinku olla ja kenellä ei?
-
Siis kamoon, yritättex te niinku ärsyttää, tai sillee?Mailia kirjoitti:Siis pitäisikö sun rightii siis niinkuin toleerata vai miten tämä thingy menee?Tauvo kirjoitti:Jaa-a.. Kyllä se pitäisi ansaita. Itse lasken itseni rajatapaukseksi sen suhteen...KunkkuJ kirjoitti:^Tota noin, miten sä niinku aattelet ton äänioikeuden, kellä se itse asiassa pitäs niinku olla ja kenellä ei?
-
-
No joo... Mutta ihan vakavasti kun ottaa on se äänioikeus ihan reiluakin.KunkkuJ kirjoitti:Piis vaan, kaveri. Älä nyt ala tollai hikeentymää. Mehän vaan niinku halutaa selvittää, kuka meistä olis niinku oikeesti sillai äänioikeutettu. Et ainakaan sä, kun hermo on noin tiukalla.
Tuolla jutulla on sellainen tausta, kun kuuntelin eräänä aamuna radiota autossa ja siellä oli vieraana suomalainen tv-näyttelijä, joka kertoi miten ihmiset ovat hänelle vihaisia hänen roolihahmon edesottamuksista ja tulevat neuvomaan häntä puhutellen häntä roolihahmon nimellä jne...
Toimittaja sanoi (ilmeisesti leikillään) hetken kuunneltuaan siihen: "Tuollaiset ihmiset ovat yksi niistä syistä joiden vuoksi en kannata yleistä äänioikeutta".
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Keskellä tietä laidasta laitaan hortoilevat ihmiset
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)

-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Tauvo kirjoitti:
Siitä tuli mieleen:
- Japanilaiset autot
Mikä japseissa ärsyttää?
-
Kelpaisiko muutama lukion yhteiskuntaoppikurssi vai mitä ajattelit?Peitsamo kirjoitti:Suurin osa ihmisistä on sen verta idiootteja, ettei heidän tulisi edes saada äänestää. Äänestämisoikeuden saadakseen pitäisi käydä jonkinmoinen ajokortti, jossa selvitettäisiin äänestäjän "yhteiskuntakelpoisuus"
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Winstonhan tämän aikanaan mainitsi ensimmäisenä. Hän viittasi lähinnä demokratian irvikuvaan ja sitähän tämä tavallaan on.
P.S toteutustapa vaatii hieman pohdiskelua
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka