Mikä puhelin on kyseessä?Alapta kirjoitti:Tulipas asennettua sn0wbreezecfw 4.3.1. ultrasn0w ei suoraan toiminut(ei löytänyt verkkoa), sittenkun tuon fixin asensi, niin tuntuu toimivan! Asennus meni aivan näppärästi puhelimeen. Ainoa ongelma oli tuon sn0wbreezen kanssa, kun ei meni aina jumiin windows 7:lla. Sitten Virtual XP Modessa sain tehtyä tuon. Ei onnistunut sielläkään puolella sillä automaattisella hommalla, vaan piti itse valita mitä haluaa asentaa, ja sitten se onnistui.
iOS 4.3.1 Jailbreak (ja unlock)
-
Re: iOS 4.3.1 Jailbreak (ja unlock)
Viesti Kirjoittaja Juuba »
-
Viesti Kirjoittaja Andy][ »
Ostin itselleni käytetyn:
iPhone 4
IOS version 4.2.1(8C148)
Modem firmware 03.10.01
Puhelin on alunperin Soneran kytky.
Ongelma onkin se että minulla on ennen ollu käytössä Jailbreikattu sekä Unlockattu Iphone 3gs (Itse en tätä jailbreikannu/unlockannu)
joten minulla ei ole käytännössä mitään kokemusta miten saisin tuon uuden Iphone 4 Jailbreikattua sekä unlockattua.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Voisikohan joku laittaa mahdollisimman selkeät (rautalankaohjeet) siitä miten saisin kyseisen operaation tehtyä tuohon puhelimeen? onko ensinäkään mahdollista tällä hetkellä?
Erilaisia ohjeita olen koittanut lukea jo pidempään mutten ole saanut vieläkään käsitystä miten saisin jos saan tuon pelittämään.
Käytössä on Mac sekä Windows ympäristö.
Unlock on minulle ehdoton.
Arvostan ja kiitän kaikkia jotka vaivautuu auttamaan tässä jo etukäteen!
Kiitos!
-
Viesti Kirjoittaja MacSaukko »
Unlock ei ole mahdollista 4.2.1 versiolla, ellet käytä ipadin 6.15 basebandia. vaarana on menettää gps:n toimivuus. Rautalanka ohjeet löytyvät www.iclarified.com sivustolta. Kaikkeen.Andy][ kirjoitti:Hei,
iPhone 4
IOS version 4.2.1(8C148)
Modem firmware 03.10.01
Ongelma onkin se että minulla on ennen ollu käytössä Jailbreikattu sekä Unlockattu Iphone 3gs (Itse en tätä jailbreikannu/unlockannu)
joten minulla ei ole käytännössä mitään kokemusta miten saisin tuon uuden Iphone 4 Jailbreikattua sekä unlockattua.Käytössäni on Saunalahden liittymä.
Voisikohan joku laittaa mahdollisimman selkeät (rautalankaohjeet) siitä miten saisin kyseisen operaation tehtyä tuohon puhelimeen? onko ensinäkään mahdollista tällä hetkellä?
Erilaisia ohjeita olen koittanut lukea jo pidempään mutten ole saanut vieläkään käsitystä miten saisin jos saan tuon pelittämään.
Kiitos!
IPad 2017
Oneplus 5
-
Viesti Kirjoittaja Andy][ »
Kiitos! entäs jos päivitän 4.3.1 versioon? voinko sitten saada jailbreakin + unlockin toimimaan?MacSaukko kirjoitti:Unlock ei ole mahdollista 4.2.1 versiolla, ellet käytä ipadin 6.15 basebandia. vaarana on menettää gps:n toimivuus. Rautalanka ohjeet löytyvät http://www.iclarified.com sivustolta. Kaikkeen.Andy][ kirjoitti:Hei,
iPhone 4
IOS version 4.2.1(8C148)
Modem firmware 03.10.01
joten minulla ei ole käytännössä mitään kokemusta miten saisin tuon uuden Iphone 4 Jailbreikattua sekä unlockattua.Käytössäni on Saunalahden liittymä.
Kiitos!
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
EI.Andy][ kirjoitti:Kiitos! entäs jos päivitän 4.3.1 versioon? voinko sitten saada jailbreakin + unlockin toimimaan?MacSaukko kirjoitti:Unlock ei ole mahdollista 4.2.1 versiolla, ellet käytä ipadin 6.15 basebandia. vaarana on menettää gps:n toimivuus. Rautalanka ohjeet löytyvät http://www.iclarified.com sivustolta. Kaikkeen.Andy][ kirjoitti:Hei,
iPhone 4
IOS version 4.2.1(8C148)
Modem firmware 03.10.01
Kiitos!
-
Viesti Kirjoittaja Z22 »
Ei enää mitää, netin syövereistä löytyi apua...onneksi..
-
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Millä jailbreakkasit? Onko /etc/hosts -tiedostossasi apple.com -viittauksia? Jos on, poista ne. Windowssissa sama hakemisto löytyy täältä: Windows/System32/drivers/etcZ22 kirjoitti:Nyt tarvitaan apua pikaisesti!!! Itellä on iphone 4 ja mallia elisa, yritin päivittää itunesin kautta tuon entisen 4.2.1:sen jailbreikatun 4.3.1:seen, herjasi ettei asentunut ja nyt kun koittaa palauttaa tuota kun käskee, niin palautuksen lopuksi tulee vain "Iphonea ei voitu palauttaa. Tuntematon virhe (1013). Puhelimessa näkyy vain tuo itunes logo ja johdonpää, eikä saa puhelinta käynnistettyä mitenkään. Mitäpä nyt kannattaisi tehdä??
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
KAveri oli tuohon jo itse vastannut, että löysi vastauksen.Armadillo kirjoitti:Millä jailbreakkasit? Onko /etc/hosts -tiedostossasi apple.com -viittauksia? Jos on, poista ne. Windowssissa sama hakemisto löytyy täältä: Windows/System32/drivers/etcZ22 kirjoitti:Nyt tarvitaan apua pikaisesti!!! Itellä on iphone 4 ja mallia elisa, yritin päivittää itunesin kautta tuon entisen 4.2.1:sen jailbreikatun 4.3.1:seen, herjasi ettei asentunut ja nyt kun koittaa palauttaa tuota kun käskee, niin palautuksen lopuksi tulee vain "Iphonea ei voitu palauttaa. Tuntematon virhe (1013). Puhelimessa näkyy vain tuo itunes logo ja johdonpää, eikä saa puhelinta käynnistettyä mitenkään. Mitäpä nyt kannattaisi tehdä??
Mutta onko kellään tietoa onko iPAd 2:lle tullut jotain inffoa jb:stä? Muuta kuin, että joskus... COmexi vissiin sitä kehittää?
-
Viesti Kirjoittaja mckoira »
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=14653
-
Viesti Kirjoittaja jugih »
pwnagetool ja ultrasn0w. tietokoneena macbook air 11" ja puhelimena iphone 3gs uudempi bootrom.
mitään eroa en kyllä huomaa käytössä 4.2.1.
carry on!
-
Päivityksessä hävisi facetime, mms ja hotspot loistaa myös poissaolollaan... Mites muilla? Olisko vinkkejä?
-
Mulla näkyy hotspot, facetimea ja mms:ää en ole kokeillut. Nelonen ja virallisesti lukoton. Mitenkäs data-asetukset, onko kunnossa?Juuba kirjoitti:iPhone 4 päivitys 4.3.1 meni ok. Ultrasnow unlock pelittää myös.
Päivityksessä hävisi facetime, mms ja hotspot loistaa myös poissaolollaan... Mites muilla? Olisko vinkkejä?
-
Missä data asetusten pitäisi näkyä?Armadillo kirjoitti:Mulla näkyy hotspot, facetimea ja mms:ää en ole kokeillut. Nelonen ja virallisesti lukoton. Mitenkäs data-asetukset, onko kunnossa?Juuba kirjoitti:iPhone 4 päivitys 4.3.1 meni ok. Ultrasnow unlock pelittää myös.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Tinippa »
-
Viesti Kirjoittaja mckoira »
Sama juttu oli mulla, mutta kun operaattiasetukset tuli puhelimeen, sen jälkeen löytyi myös facetime ja hotspot. Itse laitoin operaattoriasetukset niin, että simkortti minuutiks pois ja sit takaisin. Ei tullut operaattoriasetukset itselle tyylillä asetukset-yleiset-tietoja... Sit vielä varmuuden vuoks buutti, jo toimii.Juuba kirjoitti:iPhone 4 päivitys 4.3.1 meni ok. Ultrasnow unlock pelittää myös.
-
Nyt sain tuon asetus valikon näkymään ottamalla tuon simin pois hetkeksi. Facetimea ei ole mutta muuten ok....mckoira kirjoitti:Sama juttu oli mulla, mutta kun operaattiasetukset tuli puhelimeen, sen jälkeen löytyi myös facetime ja hotspot. Itse laitoin operaattoriasetukset niin, että simkortti minuutiks pois ja sit takaisin. Ei tullut operaattoriasetukset itselle tyylillä asetukset-yleiset-tietoja... Sit vielä varmuuden vuoks buutti, jo toimii.Juuba kirjoitti:iPhone 4 päivitys 4.3.1 meni ok. Ultrasnow unlock pelittää myös.
-
Viesti Kirjoittaja Z22 »
Joo oli juuri tuolla hosts tiedostossa noita apple.com juttuja, ne kun poisti, johan rupesi pelaamaanArmadillo kirjoitti:Millä jailbreakkasit? Onko /etc/hosts -tiedostossasi apple.com -viittauksia? Jos on, poista ne. Windowssissa sama hakemisto löytyy täältä: Windows/System32/drivers/etcZ22 kirjoitti:Nyt tarvitaan apua pikaisesti!!! Itellä on iphone 4 ja mallia elisa, yritin päivittää itunesin kautta tuon entisen 4.2.1:sen jailbreikatun 4.3.1:seen, herjasi ettei asentunut ja nyt kun koittaa palauttaa tuota kun käskee, niin palautuksen lopuksi tulee vain "Iphonea ei voitu palauttaa. Tuntematon virhe (1013). Puhelimessa näkyy vain tuo itunes logo ja johdonpää, eikä saa puhelinta käynnistettyä mitenkään. Mitäpä nyt kannattaisi tehdä??

-
Puhelimesi huomioiden kyllä. Julkaistu päivitys ei siis ollut unlock, vaan ultrasn0wn fiksaaminen niin että se toimii iOS 4.3.1:ssä, ei 4.3.1:n basebandilla. 06.15.00:n se kyllä purkaa, joten voit päivittää 4.3.1:een, basebandisi ei päivity koska 06.15.00 on korkeampi kuin 05. -sarjan 4.3.1:n baseband. Ultrasn0w purkaa sen sitten ihan normaalisti.Tinippa kirjoitti:hei. tajusinko oikein nyt että voin päivittää mun 3gS luurin 4.3.1 käyttikseen ja unlockin tehä ultrasn0wlla?! mitenkäs ku mulla on modemfirmis 06.15.00, niin pitääkö mun aluksi päivittää itunesilla puhelimeen 4.3.1 ja sitte pwnagella jb ja sit cydiasta unlock?
-
-
ToimiiTinippa kirjoitti:eli siis päivitän eka puhelimen itunesin kautta 4.3.1 sitte tuuppaan pwnagella tehdyn firmiksen? sit lataan cydiasta ultrasnown?
-
Viesti Kirjoittaja k@ke »
-
Viesti Kirjoittaja jalat »
päivitin ensin 3gs:n redsn0w_win_0.9.6rc12:lla --> jäi boot looppiin
Sitten kokeilin sn0wbreeze v2.5 tehdä custom tiedoston ja vedin sen shift+restorella puhelimeen.
--> bootloop katosi, mutta nyt puhelin ei käynnisty muuten kuin pelkässä recovery modessa.
--> yritin uudelleen tuota shift+restore, mutta nyt se ei enää suostu tekemään edes sitä

Herjaa jotain virhettä 1600.
Mitäs sitä seuraavaksi koitettasiin?
Apuja kaivataan. Tällä hetkellä puhelin on aika käyttökelvoton, kun ei edes käynnisty

Puhelimena 3gs vanhan mallinen, jossa modeemin firmware oli ennen päivitystä 05.13.04 (toivottavasti vieläkin on. Kun vain saisi puhelimen päälle)
-
http://jaxov.com/2011/03/how-to-fix-itu ... w-restore/jalat kirjoitti:Jaaha...
päivitin ensin 3gs:n redsn0w_win_0.9.6rc12:lla --> jäi boot looppiin
Sitten kokeilin sn0wbreeze v2.5 tehdä custom tiedoston ja vedin sen shift+restorella puhelimeen.
--> bootloop katosi, mutta nyt puhelin ei käynnisty muuten kuin pelkässä recovery modessa.
--> yritin uudelleen tuota shift+restore, mutta nyt se ei enää suostu tekemään edes sitä
Herjaa jotain virhettä 1600.
Mitäs sitä seuraavaksi koitettasiin?
Apuja kaivataan. Tällä hetkellä puhelin on aika käyttökelvoton, kun ei edes käynnisty
Puhelimena 3gs vanhan mallinen, jossa modeemin firmware oli ennen päivitystä 05.13.04 (toivottavasti vieläkin on. Kun vain saisi puhelimen päälle)
-
Viesti Kirjoittaja jalat »
En tarvinnut silti tuota. Pistin redsnowilla uudelleen asennuksen ja siten että pc:n taskmanagerista säädin set affinity kohdasta sen käyttämään vain CPU1:stä (win7). Sen jälkeen asentui (myös) hienosti ja pyysi liittämään itunesiin. Nyt koitan unlockata ja palautella kamat.
edit:
- ultrasn0w näytti unlockaavan ihan nätisti ja elisan operaattoriteksti tuli näkyviin sekä palkit. Ei tarvinnut mitään fixejä erikseen. En kylläkään koittanut soittaa vielä. Palauttelen kaiken ensin.
-
Viesti Kirjoittaja Petriensio »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka