momena kirjoitti:ku tallennan molemmat työpöydälle ja avaan redsnowin niin kun painan browsea niin ei se löydä sitä firmwarea siitä työpöydältä? tallennanko väärin vai hä?
Kun browseeraat sitä kato että se ettii kaikkia tiedostotyyppejä.
ei ainakaan mulla saa sitä ettii kaikilla tiedostotyypeillä. nytteki sain sen jotenki et se tiedosto näkyy siel työpöydällä mutku painan browse ja sitä firmware kansioo ni siel ei oo mitään sisällä? ja ei tosissaa saa kaikkia tiedostotyyppejä, siin on vaan yks tiedostotyyppi vaihtoehto ja se on joku "apple jtn"
momena kirjoitti:en tajua, nyt sain sen niin että se kansio joo näkyi siellä mut sen mukaa ei siel kansios oo mitää mitä browsaa?? mitähä v*ttua ku mä en vaan onnistu tässä :D:D
Siis onko sun tarkotus tehä vaan jailbreak? Jos on niin tee se Greenpois0nilla siihen ei tarvii ladata niitä "browsattavia" juttuja.
kiitos vihdoin tuli jotain selkoa mutta en oo parista sadasta kerrasta onnistunu vieläkää saamaan tota sekuntti/paina juttuu läpi? en kai sit osaa englantia voisko vielä tässä auttaa? toivottavasti näitä ei tuu lisää
eli mitä nää meinas?
plug apple tv in to usb (7sec)
plug in power adapter(3sec)
pess and hold menu and play/pause (7sec)
release both buttons (4sec)
nojoo kun jaksoin lukea niin se olikin vaan menny väärää mestaan, tein siis ohjeiden mukasesti painoin niitä nappuloita
mutta sittekun tulee se vika kohta mist pitää painaa sitä "jailbreak" ni se hetken ei liiku mihkää se palkki mut sit se yhtäkkii väittää et se epäonnistu? tein pari kertaa ja ihan oikein mun mielestä meni nappulat yms mut miksköhän se epäonnistuu? lopetan ainakin sen menu napin painamisen ku se jailbreak nappula tulee et? mut en tiiä?
momena kirjoitti:nojoo kun jaksoin lukea niin se olikin vaan menny väärää mestaan, tein siis ohjeiden mukasesti painoin niitä nappuloita
mutta sittekun tulee se vika kohta mist pitää painaa sitä "jailbreak" ni se hetken ei liiku mihkää se palkki mut sit se yhtäkkii väittää et se epäonnistu? tein pari kertaa ja ihan oikein mun mielestä meni nappulat yms mut miksköhän se epäonnistuu? lopetan ainakin sen menu napin painamisen ku se jailbreak nappula tulee et? mut en tiiä?
Mullakin on ollu ongelmia ton uusimman Greenpois0nin kanssa. Tässä on sulle linkki josta pääset lataamaan 100% toimivan version Greenpois0nista. http://www.megaupload.com/?d=DSSYTTOH
Nyt onnistuu varmasti!
momena kirjoitti:nojoo kun jaksoin lukea niin se olikin vaan menny väärää mestaan, tein siis ohjeiden mukasesti painoin niitä nappuloita
Mullakin on ollu ongelmia ton uusimman Greenpois0nin kanssa. Tässä on sulle linkki josta pääset lataamaan 100% toimivan version Greenpois0nista. http://www.megaupload.com/?d=DSSYTTOH
Nyt onnistuu varmasti!
IHANAA!! <3 kiitos vihdoin onnistui ja kaikki sujui hyvin ja nyt on jailbreak :)
jos olisit edessäni niin rutistaisin kättäsi ja sanoisin kasvotusten tuhannet kiitokset. KIITOS !
Nyt onnistuu varmasti!
IHANAA!! <3 kiitos vihdoin onnistui ja kaikki sujui hyvin ja nyt on jailbreak :)
jos olisit edessäni niin rutistaisin kättäsi ja sanoisin kasvotusten tuhannet kiitokset. KIITOS !
tevali kirjoitti:ei paholainen tyhmä osaa! auttakaa ny joku! tohon 100% linkkiin ei enää pääse! ei osaa tota sammutus nappula juttua ollenkaa
Tuossahan oli selvät ohjeet ja 100% toimii minkä laitoin eilen kokeilin pirutaan. voin ne laitaa tähähnkin selvänä ohjeet
Katkaise virta iPhonesta sitten paina Jailbreak (DFU)-painiketta sit tee näin:
- 2sec sleep nappia
-Pidä edelleen sleep, paina home 10 sekuntia.
-irroita sleep napista pidä vai home nappia 15sec
sit se menee DFU tilaan.
Sen jälkeen ilmestyy jailbreak nappi paina sitä ja odota niin kauan et puhelin käynistyy uudeleen..
Huom: älä paina Quit nappia ennekun sinulla on puhelin käynistynyt ja huomaat Loader-sovellusen
Viimeksi muokannut jalzu, 9.3.2011 klo 8.15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 3GS 32GB
Windows XP Home Edition
Windows 7 Home Premium
Itsellä on 4.2.1 3G ja olen yrittänyt tätä Greenpoisonia varmaan 50 kertaa, ei onnistu.
Kaikki sujuu siihen asti hyvin kun päästän irti hoe nappulasta. Sen jälkeen ei tapahtu mitään. Siis onko porukalla toiminut tätä greenpoison ja eihän siihen tarvita kuin tuo freenpoison ohjelma jolla tämä tehdään?
Ymmärrän, että saattaa alkaa ärsyttämään mutta en siis millään onnistu tässä niinkin helpossa vaikuttavassa asiassa
Viimeksi muokannut salmaster, 20.3.2011 klo 13.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPad2, iPhone 6 ja MacBook Air.
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
salmaster kirjoitti:Itsellä on 4.2.1 3G ja olen yrittänyt tätä Greenpoisonia varmaan 50 kertaa, ei onnistu.
Kaikki sujuu siihen asti hyvin kun päästän irti hoe nappulasta. Sen jälkeen ei tapahtu mitään. Siis onko porukalla toiminut tätä greenpoison ja eihän siihen tarvita kuin tuo freenpoison ohjelma jolla tämä tehdään?
Ymmärrän, että saattaa alkaa ärsyttämään mutta en siis millään onnistu tässä niinkin helpossa vaikuttavassa asiassa
Ai et saa DFU moodiin? Teet kuten se softa neuvoo?
salmaster kirjoitti:Itsellä on 4.2.1 3G ja olen yrittänyt tätä Greenpoisonia varmaan 50 kertaa, ei onnistu.
Ai et saa DFU moodiin? Teet kuten se softa neuvoo?
Selvisi syykin. Puhelimessa on juuri se modeemiversio joka estää unlockin. Sain siis redsnow:lla jailbreakin mutta sim-kortin lukituksen poisto ei siis onnistu. Nyt en pysty käyttämään mitään korttia siinä, edes Soneran.
EDIT: baseband siis 05.15.04. Puhelin 3G versio. Käyttöjärjestelmä vista premium 7
Viimeksi muokannut salmaster, 24.3.2011 klo 18.17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPad2, iPhone 6 ja MacBook Air.
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
Joku windowsin automaattinen ohjelmistoasennusjuttu sotki ton redsn0win breikkaushomman tai mahdollisesti puhelin sammui kesken breikkauksen. Lopputulos: ei lähde enää käyntiin (lähtee mutta näyttää tuota kuvaa että pitäs kytkeä iTunesiin) mutta windows tunnistaa ja kun yrittää uudestaan laittaa redsn0willa "just boot tethered right now" niin sanoo että "No device detected. You propably misunderstood the instructions. Please consult google or youtube for instructions or hot to enter DFU mode." Mitenhän saan puhelimen takasin ennalleen ja vielä breikattua onnistuneesti?
Edit firmis 4.2.1 bb 5.15.04 windows vista home premium
Viimeksi muokannut Juujuu, 28.3.2011 klo 23.15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noni, enmä tolla jailbreikillä mitään tee. Ei mulle hyödyllisiä ohjelmia ja laite on hidastunut selkeästi. Mites ton jailbreikin saa veks tosta puhelimesta? 3G, 4.2.1
Kiitos.
/V
Se on jännää miten vähän saa aikaiseksi, kun vain lakkaa yrittämästä.
vinouma kirjoitti:Noni, enmä tolla jailbreikillä mitään tee. Ei mulle hyödyllisiä ohjelmia ja laite on hidastunut selkeästi. Mites ton jailbreikin saa veks tosta puhelimesta? 3G, 4.2.1
Kiitos.