Minäkin ajoin tänään Suitsalla pitkät päällä.tosikko kirjoitti:Saakelin motoristit taas tunkeneet yleisille teille ajelemaan pitkät päällä.
(tosin Suitsan pitkät on himmeämmät kuin nykypyörän parkit)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minäkin ajoin tänään Suitsalla pitkät päällä.tosikko kirjoitti:Saakelin motoristit taas tunkeneet yleisille teille ajelemaan pitkät päällä.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
No sun tapauksessa ne ei varmaan juuri pääse vastaantulijoita häikäisemään.hatey kirjoitti:Minäkin ajoin tänään Suitsalla pitkät päällä.tosikko kirjoitti:Saakelin motoristit taas tunkeneet yleisille teille ajelemaan pitkät päällä.
(tosin Suitsan pitkät on himmeämmät kuin nykypyörän parkit)
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei hätää, pikaisesti tämä selvitetään. Mutta sitä ennen meidän täytyy tietää koko nimesi, kotiosoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi ja lemmikkiponisi nimi.Mailia kirjoitti:Minut on tunnistettu, paholainen. Kukaan ei poistu, ennen kuin saadaan tietoon, kuka ihme minua tunnistelee Hompun kautta pitkin nettiä!
Saat ainoastaan viimeisen: Rainbow Dash.Macco kirjoitti:Ei hätää, pikaisesti tämä selvitetään. Mutta sitä ennen meidän täytyy tietää koko nimesi, kotiosoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi ja lemmikkiponisi nimi.Mailia kirjoitti:Minut on tunnistettu, paholainen. Kukaan ei poistu, ennen kuin saadaan tietoon, kuka ihme minua tunnistelee Hompun kautta pitkin nettiä!
Viesti Kirjoittaja Ilessiivi »
Myönnän syyllisyyteni ja pahoittelen mitä syvimmin. Mutta Rarity kyllä ownaa kaikki muut.Mailia kirjoitti:Minut on tunnistettu, paholainen. Kukaan ei poistu, ennen kuin saadaan tietoon, kuka ihme minua tunnistelee Hompun kautta pitkin nettiä!
Kiitoksia, niin arvelinkin. Olen nyt tehnyt kattavan ja syväluotaavan tutkimuksen, ja tullut siihen tulokseen, että syyllinen on Hopeisessa Omenassa nimimerkillä Ilessiivi kirjoittava henkilö.Mailia kirjoitti:Saat ainoastaan viimeisen: Rainbow Dash.Macco kirjoitti:Ei hätää, pikaisesti tämä selvitetään. Mutta sitä ennen meidän täytyy tietää koko nimesi, kotiosoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi ja lemmikkiponisi nimi.Mailia kirjoitti:Minut on tunnistettu, paholainen. Kukaan ei poistu, ennen kuin saadaan tietoon, kuka ihme minua tunnistelee Hompun kautta pitkin nettiä!
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Phyh. Kamala hienohelma. Vähän kuin Anniel.Ilessiivi kirjoitti:Myönnän syyllisyyteni ja pahoittelen mitä syvimmin. Mutta Rarity kyllä ownaa kaikki muut.Mailia kirjoitti:Minut on tunnistettu, paholainen. Kukaan ei poistu, ennen kuin saadaan tietoon, kuka ihme minua tunnistelee Hompun kautta pitkin nettiä!
Macco kirjoitti:Kiitoksia, niin arvelinkin. Olen nyt tehnyt kattavan ja syväluotaavan tutkimuksen, ja tullut siihen tulokseen, että syyllinen on Hopeisessa Omenassa nimimerkillä Ilessiivi kirjoittava henkilö.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Niin että mitä? Onks kenellään niistä sun nykyversioponeista (kah kun mun lapsuudessa ne oli vähän paremman näköisiä ja taitaa löytyä jemmasta vieläkin laatikollinen niitä varusteineen, taloineen ja linnoineen) sen verran munaa että harrastais jotain muuta kun tota hienohelmailua? Esim miekkailua? Anyone?Mailia kirjoitti:Phyh. Kamala hienohelma. Vähän kuin Anniel.Ilessiivi kirjoitti:Myönnän syyllisyyteni ja pahoittelen mitä syvimmin. Mutta Rarity kyllä ownaa kaikki muut.Mailia kirjoitti:Minut on tunnistettu, paholainen. Kukaan ei poistu, ennen kuin saadaan tietoon, kuka ihme minua tunnistelee Hompun kautta pitkin nettiä!
Yksi harrastaa lentämistä ja urheilua, toinen taas omenoiden poimimista, kolmas huolehtii pieneläimistä, neljäs hyppii kaikkialla ja järjestää juhlia, viides on kirjoissa kiinni ja sitten on Annielponi.Anniel kirjoitti:Niin että mitä? Onks kenellään niistä sun nykyversioponeista (kah kun mun lapsuudessa ne oli vähän paremman näköisiä ja taitaa löytyä jemmasta vieläkin laatikollinen niitä varusteineen, taloineen ja linnoineen) sen verran munaa että harrastais jotain muuta kun tota hienohelmailua? Esim miekkailua? Anyone?Mailia kirjoitti:Phyh. Kamala hienohelma. Vähän kuin Anniel.Ilessiivi kirjoitti:Myönnän syyllisyyteni ja pahoittelen mitä syvimmin. Mutta Rarity kyllä ownaa kaikki muut.Mailia kirjoitti:Minut on tunnistettu, paholainen. Kukaan ei poistu, ennen kuin saadaan tietoon, kuka ihme minua tunnistelee Hompun kautta pitkin nettiä!
Viesti Kirjoittaja theinonen »
eskofot kirjoitti:Varoittaisin tekemästä tässä nyt yleistystä. Vaikka osa motoristeista ajaakin pitkät päällä, se ei tarkoita että meitä muita tulisi tuuppia liikenteessä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Niih, tuossapa se ongelman ydin varmaan onkin. Yllättävän monille perus-suhinapukusuomalaiselle se pyhä peltilehmä on niin pyhä, että se naarmuuntuu jo ilman kosketustakin, alle puolen metrin päästä ohikulkevasta esineestä tai ajoneuvosta, ja toisaalta tuosta syvälle selkäytimeen pesiytyneestä tasapäisyysopista. Eihän se nyt sovi, että jos mulla on tylsää jonossa, niin jollain toisella ei olisi tasan yhtä tylsää. Onhan se nyt kamalaa, jos joku pääsisi kapeammalla kulkineella vähän pidemmälle jonossa kuin itse.theinonen kirjoitti:Monesti näkee esimerkiksi ruuhkissa näiden "mopoilijoiden" ajelevan kaistojen välissä naarmuttamassa toisten autoja, sekä etuilemassa. .
Juuh, ja onneksi moisia vaarallisia pikkusieluja ei liikenteessä kovin usein kohtaa. Olkoonkin että ääliöitä liikkuu tien päällä niin kahdella, neljällä kuin useammallakin pyörällä ja jopa jalkaisin. Mutta silti, ei voi todeta kuin hohhoijaa ja liian vähän leluja pienenä, tai jotain.Tähänkin oiva ratkaisu on se, että kun peilistä huomaa tuollaisen kumipään tulevan niin ajaa sen välin kiinni pyörän edestä.
No tokihan me toivomuksesta voidaan siirtää johonkin muuhunkin ketjuun. Minnekkö pannaan?Touho kirjoitti:Mutta se siitä, ettei tämäkin kuitti päädy tuonne moottoriöljy-, kossu- ja munkkiketjuun. Tässä kun on jo vaarallisen monta moottori-sanaa samassa viestissä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tunnustan kyllä Ranskan ja Italian osuuden länsimaisen sivistyksen luomisessa, mutta pidän meitä suomalaisia nykyään sivistyneempinä ja paremmin koulutettuina.Touho kirjoitti:
Monissa sivistyneemmissä, vähemmän kateellisissa ja vilkkaammin liikennöidyissä maissa tilanne on paremminkin niin, että kapeammalla ja ketterämmällä ajokilla sinne autojen sekaan jonoa pidentämään jääviä kaksipyöräkuskeja katsotaan vähän kieroon, jos eivät splittailisi suosiolla sinne jonon keulille.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Taitaa vaan tuokin olla pelkkä myytti. Sellaista täällä kyllä mielellään vaalitaan.Tauvo kirjoitti: Tunnustan kyllä Ranskan ja Italian osuuden länsimaisen sivistyksen luomisessa, mutta pidän meitä suomalaisia nykyään sivistyneempinä ja paremmin koulutettuina.
No siirrä ihan mihin vaan, jos mieli tekee, tai vaikka deletoit kokonaan. Pääset pienemmällä vaivalla. En edes ottaisi nokkiini.Anniel kirjoitti: No tokihan me toivomuksesta voidaan siirtää johonkin muuhunkin ketjuun. Minnekkö pannaan?