Rowmotehan siis korvaa käytännössä kolme laitetta, näppiksen, hiiren ja kaukosäätimen. Eli tuosta voi vaihdella niitä toimintatiloja ja jotain pikanäppäimiäkin taisi voida ohjelmoida.Juicce kirjoitti:Mites tuo käytännössä toimii? Siis onko kuin Apple remote mutta wifin kautta vai kuinka? Teamvieweriä tuli kokeiltua, ei toiminut kovin näpsäkästi kaukosäätimenä.. Entä oletko käyttänyt spotifyn ohjaamiseen, miten onnistuu? Viikonlopun olisi spotify remote tarjouksessa, mutta eihä sellaista tarvi, jos tuollakin uudet kappaleet etsii ja laittaa soitettavaksi.Sarjatuli kirjoitti:Paras ohjelma mitä itse käytän on Rowmote Pro. Aivan minulle tehty. Kun itse käytän iMac 27" myös mediatoistimena, niin on mukavaa kun iPadilla ohjata kaikkia ohjelmia. Simppeliä, ei johtoja vain yksi kaukosäädin.
Itse ohjailen ht-miniä, eye tv softalle on oma softa, mutta tuollainen Apple remote ohjelma jolla liikkuu valikoissa ja tarvittaessa kirjoittaa tekstiä (spotify-haku ym) olisi bueno.
(tästä iPad remotestahan saisi oman ketjunkin tehtyä)
Eli tällaiset softat ovat aivan eri juttu kuin esim. teamviewer joka on tarkoitettu koneen etä käyttöön kun et näe edes näyttöä, rowmote taas korvaa vain "syöttö välineet" kun olet paikassa ettei niitä ole kätevä käyttää, mutta näet kuitenkin näytön.