Tauvo kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:Tauvo kirjoitti:Kuitenkin kuukausi aikaa poistaa etusivulasien "p*llukalvot".
Ai sinäkin olet niitä kalvonliimailijoita! On se jotenkin säälittävää, kun rahvas yrittää matkia parempaa väkeä noilla poppaskonsteilla, kun ei ole kuitenkaan rahaa tehdä niitä asioita oikein...
En minä niitä itse liimaile. Se oli oikea tuningpaja, joka ne siihen laittoi 8) . Väitti niiden vielä kelpaavan katsastusmiehelle.

Minä kun käytin punaista saksalaistani katsastamassa, annettiin kuukausi aikaa korjata etusumuvalo, kun lasi oli rikki. Toisena vaihtoehtona katsastusmies ehdotti peittämään sumuvalot esim. teipillä ja kytkemään virrat pois.
Kävin sitten huollossa kysymässä mitä tämä Hellan sumuvalo kustantaa, niin asennuksineen n.120€. En kyllä ole tehnyt asialle mitään, vaan odotan seuraavaa vuosihuoltoa, missä korjautan tuon valon. Ja varaosaliikkeessä tuo lamppu olis kustantanut 70€.
Mulla on ollut mieletön zäkä poliisin kanssa, paitsi että samana katsastuskuukautena sain poliisilta 60€ pysäköintivirhemaksun, eivätkä he pyytäneet näyttämään rekisteriotetta. Siis tämä kontakti poliisien kanssa oli varmaan vuosikymmeniin ensimmäinen.
En kyllä korjaa.