1. Käytössäni on IMAP tili mail ohjelmassa ja ongelma on siinä että se ei toimi PUSH tyyliin, eli kun uusi viesti tulee se tulee heti koneelle, nyt tilanne on se että puhelin ilmoittaa viestistä ensin ja vasta sen jälkeen se ilmestyy koneelle, en löytänyt MAILin asetuksista kuin tarkustusväli 1 minuutti asetuksen, joten pitääkö paikkansa että MAIL ohjelmaan ei saa PUSH toimintoa?
2. Mikä olisi ilmainen ohjelma jolla voisi tehdä kopioita DVD levyistä? kyse on muutamasta DVD levystä joiden kesto on noin 30 minuuttia, mutta ongelmana on se, että käyttö edellyttä että valikon saa mukaan. Testasin Handbrakella ja homma hoitui juurikin tuota valikkoa lukuunottamatta täydellisesti. Mutta levyjen käyttö edellyttäisi juurikin tuota valikkoa. Joten ainoa tapa lienee koko DVD kopioiminen? Windows puolella tuo kopioiminen onnistui ilmaisella IMGburner softalla. Mutta en jaksaisi säädellä tuota Bootcamp Windowsia vain muutaman DVD:n takia.
3. Safarista olen yrittänyt etsiä asetusta, joka tallentaisi lomakkeille kirjoitettua tietoa niin että kirjoittamalla alkukirjaimen se antaisi sillä kirjoitetun vaihtoehdon esille. Eli esimerkiksi kirjauduttaessa palveluun johon on useampi käyttäjätunnus, esim. j1XXXX, j2XXXX, e1XXXX niin kirjoittamalla kenttään j tulisi vaihtoehdoksi j1XXXX ja j2XXXX jonka jälkeen pitäisi syöttää itse salasana. Olen saanut toimimaan asian niin, että muistaessaan tunnarin muistaa myös salasanan eli saako tämän salasanan muistamisen pois niin että muistaisi kuitenkin käyttäjätunnuksen? muutenkin tuntuu että safari on hirveän huono muistamaan mitään lomaketietoja.
Toivottavasti joku ymmärsi jotain kirjoituksestani koska asioita oli hiukan hankala muotoilla sanoiksi, joten kiittelen jo etukäteen teitä kaikkia
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)