SaPe1978 kirjoitti:Taipuuko iPad 2 miten Facebookin käyttöön?
Eli onnistuuko esim valokuvien upload valokuvakansioihin? Eniten kiinnostaisi onnistuuko tuolla camera connection kitillä siirtämään kuvia järkkäristä/muistikortilta....
Entäs millaisin kokemuksin Office tiedostot muokkautuu....vai onko tyydyttyvä vain katseluun?
Nää varmaan kaikki luokitellaan tyhmiksi kysymyksi, joten pahoittelut jos ovat väärässä osiossa?
Facebookkia varten on esim Friendly -niminen sovellus iPadille, jolla onnistuu melkein kaikki mitä www-sivullakin.
Office dokumenttien editointi onnistuu Applen iWork sovelluksilla (ostettava erikseen).
Jonne kirjoitti:Oletteko saaneet rinnakkais-simkortin ipadiin jos datapaketti on jo olemassa
iphonelle vai pitääkö tosiaankin kumpaankin ostaa oma datapakettinsa niinkuin minulle Elisalla sanottiin? En ymmärrä heidän logiikkansa koska samaa datapakettiahan ne kuitenkin kerryttäisi.
Saunalahden puolelta ainakin saa vaikka viisi rinnakkais-SIMiä (vaikka palvelua ei nykyään paljon mainostetakaan).
Juuri äsken asian tarkistaneena jos haluaa multi simmin saunikselta maksaa se 5 euroo lisää ja 24kk soppari. Eli esimerkiksi jos sulla on saunalahdelta meganen netti puhelimessa niin siihen rinnalle ipadiin meganen maksaa paketti yhteensä 14,85 euroa/kk. Puhelimen puolelta sitten vielä tekstarit ja minuutit laskuun päälle.
24kk sopimus tarkoittaa tässä sitä, että olet sitoutunut maksamaan juuri sen 14,85 seuraavan 2v ajan. Sitä ei voi esimerkiksi tämän ajan sisällä vaihtaa hitaampaan ja halvempaan.
Jonne kirjoitti:Oletteko saaneet rinnakkais-simkortin ipadiin jos datapaketti on jo olemassa
iphonelle vai pitääkö tosiaankin kumpaankin ostaa oma datapakettinsa niinkuin minulle Elisalla sanottiin? En ymmärrä heidän logiikkansa koska samaa datapakettiahan ne kuitenkin kerryttäisi.
Saunalahden puolelta ainakin saa vaikka viisi rinnakkais-SIMiä (vaikka palvelua ei nykyään paljon mainostetakaan).
Juuri äsken asian tarkistaneena jos haluaa multi simmin saunikselta maksaa se 5 euroo lisää ja 24kk soppari. Eli esimerkiksi jos sulla on saunalahdelta meganen netti puhelimessa niin siihen rinnalle ipadiin meganen maksaa paketti yhteensä 14,85 euroa/kk. Puhelimen puolelta sitten vielä tekstarit ja minuutit laskuun päälle.
24kk sopimus tarkoittaa tässä sitä, että olet sitoutunut maksamaan juuri sen 14,85 seuraavan 2v ajan. Sitä ei voi esimerkiksi tämän ajan sisällä vaihtaa hitaampaan ja halvempaan.
Ainakin itse pystyn päivittämään omaa mobiililaajakaistaa oma.saunalahti sivuilta ihan sujuvasti. Ja on kyllä se kytky päällä.
Päivitys.
Maanantai pitäisi olla toimituspäivä mutta en ihan usko, kun paketti seikkailee vielä euroopassa.
ps.Lähimuistissa vielä iPhone 4 sessio missä apple vaati kopiota henkilöllisyystodistuksesta /ajokortista/passista ym.
Tilasin myös hoppy hallista ipad2 64 g3 mustan ja suoja kuoren. keskiviikkona tuli tekstiviesti että paketti noudettavissa perjantaina klo16 jälkeen. No perjantaina en millään ehtinyt hakea ja lauantai aamuksi järkkäsin aikaa että haen laitten postista, menin hakemaan niin siellä olikin vain pelkkä suoja kuori. Tosi kiva homma jäi oikein hyvä fiilis hoppy hallin asiakas palvelusta.
Oon tosin tässä kelaillut että mitähän hemmettiä teen sillä pelkällä suoja kuorella!
Mitä todennäköisimmin tilaamillasi tuotteilla on eri lähettäjä, suojia on varastossa pilvinpimein, laitteet varmaan lähtevät suoraan maahantuojalta tms. instanssilta. Tämä laitetaho on sitten viestinyt, että saavat kamat liikkeelle perjantaiksi, joten hobbarin/stockan varasto on sitten ne suojat lähettänyt myös perjantaiksi. Toinen sitten onnistui pyrkimyksissään ja toinen ei.
Sinun, eli asiakkaan kannalta ei toki ole merkitystä kuka mokasi ja kuka ei, mutta toin tämän vain ilmi, että syyttävää sormea ei vielä kannata välttämättä hobbaria kohti laittaa. Stockan verkkokaupassa on meinaan jo pidempään lukenut myös, että toimitus huhtikuun puolivälissä, joten eiköhän heidän erä ole hieman myöhässä.
jsalokan kirjoitti:
Hauskaa on tietty se että paikalla on oltu mutta ketään ei ole näkynyt. Eikä myöskään kumpaakaan annettuun puhelinnumeroon ole yritetty soittaa. TNT nyt sitten vähän pilaa Applen mainetta tässä prosessissa.
Mitä se TNT:n oma seuranta sanoo lähetyksestä? Jos ovat yrittäneet toimittaa, siitä pitäisi olla joku maininta siellä, ja siellä on myös tieto siitä että mihin osoitteeseen toimitusta on yritetty. Ei olisi ensimmäinen kerta kun TNT keksii ihan oman toimitusosoitteen...
No, TNT sivuilta löytyi numero, jossa ystävällinen kaveri kertoi että käyty on, ja eikun sopimaan uutta toimitusaikaa. Omien matkojeni vuoksi päädyimme sitten järjestelyyn, jossa kävin itse hakemassa tuon paketin lentokentän kupeessa olevasta varastosta.
Myöhemmin sitten löytyi myös tuo lähetin jättämä lappunen postin seasta. Kellonajan perusteella on onnistunut ilmeisesti pyörähtämään ovella sillä hetkellä kun itse olen ollut takapihalla. Olisi pirauttanut puhelimiin niin kaikilta olisi säästynyt paljon vaivaa.
No, 64 / 3g on nyt hyppysissä ollut kohta vuorokauden. Ei ihan niin hieno kokemus kuin odotin. Ja hemmetin hitaasti tapahtuu tuo synkkaus vaikka olen rajoittanut sitä vain kaikkein oleellisimpaan...
Joten toiveikas soitto DNA:n asiakaspalvelun että nyt sen sitten saisi kytkeä päälle ja käyttöön.
MUTTA sielläpä ei asiasta ole kuultukaan ja kehoittivat menemään myymälään. No mitäs järkeä on tilata SIM -kortti laitteen mukana kotiin, jos pitää vielä erikseen lähteä jonnekin sen kanssa?
Onko kellään muulla kokemuksia tästä tai saanut sen jopa aktivoitua puhelimitse (tai netissä)?
jsalokan kirjoitti:Pädin mukana tuli tilattu DNA:n SIM -kortti.
Joten toiveikas soitto DNA:n asiakaspalvelun että nyt sen sitten saisi kytkeä päälle ja käyttöön.
MUTTA sielläpä ei asiasta ole kuultukaan ja kehoittivat menemään myymälään. No mitäs järkeä on tilata SIM -kortti laitteen mukana kotiin, jos pitää vielä erikseen lähteä jonnekin sen kanssa?
Onko kellään muulla kokemuksia tästä tai saanut sen jopa aktivoitua puhelimitse (tai netissä)?
Liikkeessä pitää käydä sen kortin kanssa...lukee myös applen sivuilla
AJN kirjoitti:Tilasin myös hoppy hallista ipad2 64 g3 mustan ja suoja kuoren. keskiviikkona tuli tekstiviesti että paketti noudettavissa perjantaina klo16 jälkeen. No perjantaina en millään ehtinyt hakea ja lauantai aamuksi järkkäsin aikaa että haen laitten postista, menin hakemaan niin siellä olikin vain pelkkä suoja kuori. Tosi kiva homma jäi oikein hyvä fiilis hoppy hallin asiakas palvelusta.
Oon tosin tässä kelaillut että mitähän hemmettiä teen sillä pelkällä suoja kuorella!
Hei, koska tilasit? Kerro, kun saat padisi. Itse tilasin valkoisen ipad 2 3G 64 GB tiistaina 11.4. Hobby hallista. ja kovasti odotan sitä. Tilaus sisällä myös verkkokauppa.comissa 10.4.
Ensimmäinen postaus ja ensimmäinen apple-laite, saa nähdä miten apple-yhteiselo lähtee sujumaan windows-ihmiselle.
Myös minä tilasin HobbyHallista ipad 2:n ja suojakuoren. Suojakuori olis jo postissa, mutta siihen on tullut yli kymppi hintaan lisää. Siis ilmeisesti postiennakkomaksu ja postikulut. Jos iPadiin tulee samat kulut, niin täytynee palauttaa suojakuoret ja ostaa ne jostain halvemmasta paikasta.
Olen myös uusi Applekäyttäjä ja tämä eka postaus tänne.
edit liiottelin hintaa, suojakuori maksoikin n. 40 € ja siihen siis 11€ kuluja päälle.
Viimeksi muokannut caddis, 16.4.2011 klo 21.57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
caddis kirjoitti:Myös minä tilasin HobbyHallista ipad 2:n ja suojakuoren. Suojakuori olis jo postissa, mutta siihen on tullut yli kymppi hintaan lisää. Siis ilmeisesti postiennakkomaksu ja postikulut. Jos iPadiin tulee samat kulut, niin täytynee palauttaa suojakuoret ja ostaa ne jostain halvemmasta paikasta.
Olen myös uusi Applekäyttäjä ja tämä eka postaus tänne.
edit liiottelin hintaa, suojakuori maksoikin n. 40 € ja siihen siis 11€ kuluja päälle.
Siis ostitko suojakuoren vai Smart Coverin?
Viimeksi muokannut omenamyyrä, 17.4.2011 klo 16.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AJN kirjoitti:Tilasin myös hoppy hallista ipad2 64 g3 mustan ja suoja kuoren. keskiviikkona tuli tekstiviesti että paketti noudettavissa perjantaina klo16 jälkeen. No perjantaina en millään ehtinyt hakea ja lauantai aamuksi järkkäsin aikaa että haen laitten postista, menin hakemaan niin siellä olikin vain pelkkä suoja kuori. Tosi kiva homma jäi oikein hyvä fiilis hoppy hallin asiakas palvelusta.
Hei, koska tilasit? Kerro, kun saat padisi. Itse tilasin valkoisen ipad 2 3G 64 GB tiistaina 11.4. Hobby hallista. ja kovasti odotan sitä. Tilaus sisällä myös verkkokauppa.comissa 10.4.
Ensimmäinen postaus ja ensimmäinen apple-laite, saa nähdä miten apple-yhteiselo lähtee sujumaan windows-ihmiselle.
Tilasin 8.4. ja tosiaankin siellä luki että toimitus huhtikuun puoliväli. En sillä kerkiän kyllä odottamaan laitetta vielä hetken, mutta se että lähetetään pelkka smart cover ilman laitetta on mielestäni ihan kettuilua. Olisi tullut edes ilmoitus että smart cover on tulossa ja laite perästä päin, niin en todellakaan olis lähtenyt postiin vielä hakemaan, vaan olisin venannut laitettakin myös!
Taisin tilata hoppy hallista ensimmäisellä kerrallani kaksi kertaa! siis ensimmäisen ja viimeisen!
Viimeksi muokannut AJN, 17.4.2011 klo 20.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stockmann tosiaan on saanut uuden erän laitteita ja itsellekin tuli ilmoitus, että valkoinen 64GB 3G malli on noudettavissa. Vielä pitäisi päättää haluanko tärvätä 800 euroa moiseen
Kävin tänään pitkän pohdinnan ja netistä luettujen/katsottujen arvostelujen perusteella paikallisesta Varimportista noutamassa oman. Vielä löytyi hyllystä ainakin itselle 64gb 3g musta. Wifi versioita kuulemma on enemmänkin hyllyssä. Nyt vaan pitäisi löytää hyviä ohjelmia...
iPhone 8 ja Samsung Galaxy S8+
iPad Air 2 64GB WiFi + LTE