Lare ei ole kovin lapsirakasta sorttia?Lare kirjoitti: Niin, kun perhesuunnittelusta puhutaan, alan minäkin kumista.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Lare ei ole kovin lapsirakasta sorttia?Lare kirjoitti: Niin, kun perhesuunnittelusta puhutaan, alan minäkin kumista.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mitäs jos ne vastaamatta olevat 16000 ovatkin kaikki naisiaAperture kirjoitti:Äänestyksen perusteella 599 miestä ja 87 naista. Onpas tämä äijäfoorumi. Olen vähän yllättynyt.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Uskon että näin on.Anniel kirjoitti:Mitäs jos ne vastaamatta olevat 16000 ovatkin kaikki naisiaAperture kirjoitti:Äänestyksen perusteella 599 miestä ja 87 naista. Onpas tämä äijäfoorumi. Olen vähän yllättynyt.
Viesti Kirjoittaja mylman »
Toivon että näin on.Aperture kirjoitti:Uskon että näin on.Anniel kirjoitti:Mitäs jos ne vastaamatta olevat 16000 ovatkin kaikki naisiaAperture kirjoitti:Äänestyksen perusteella 599 miestä ja 87 naista. Onpas tämä äijäfoorumi. Olen vähän yllättynyt.
Viesti Kirjoittaja ompponainen »
Viesti Kirjoittaja JAK »
Viesti Kirjoittaja nava »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Minä en. Paremminkin niin päin, että yli 10% (2009) naarasten osuus on tällaiselle tekniikkapainotteiselle nörttifoorumille jo yllättävän hyvä.Aperture kirjoitti:Äänestyksen perusteella 599 miestä ja 87 naista. Onpas tämä äijäfoorumi. Olen vähän yllättynyt.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ollaanko me sellainen?Touho kirjoitti:tekniikkapainotteiselle nörttifoorumille
Viesti Kirjoittaja Touho »
Oletusarvoisesti ainakin. Tietokonefoorumi, jossa siis väkisinkin puhutaan paljon tietotekniikasta ja tekniikasta, ja ylipäätään tietokoneista. Homppufoorumi ei ehkä ole kaikkein tavanomaisin tietokonefoorumi, mutta silti.Macco kirjoitti:Ollaanko me sellainen?Touho kirjoitti:tekniikkapainotteiselle nörttifoorumille
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tämä johtuu siitä että kaikki ämmät luuraa takuulla täällä off-topicissa. Jos äänestys olisi Ohjelmonti, scriptit, palvelimet-lohkossa olisi ukkojen pointsit vielä hurjemmat.Touho kirjoitti:Minä en. Paremminkin niin päin, että yli 10% (2009) naarasten osuus on tällaiselle tekniikkapainotteiselle nörttifoorumille jo yllättävän hyvä.Aperture kirjoitti:Äänestyksen perusteella 599 miestä ja 87 naista. Onpas tämä äijäfoorumi. Olen vähän yllättynyt.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja jjari »
Katoit housuihin ja siellä oli iso ämmä?Tauvo kirjoitti:Hittolainen... Käyn vielä tarkistamassa...
Edit: Jep, mies isolla M:llä... 8)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ai kauhee, ny on kahveeta joka paikassa!jjari kirjoitti:Katoit housuihin ja siellä oli iso ämmä?Tauvo kirjoitti:Hittolainen... Käyn vielä tarkistamassa...
Peilistä ihastelin. Ei mun housuissa samanaikaisesti minun kanssa mahdu kokonaista ämmää olemaan.jjari kirjoitti:Katoit housuihin ja siellä oli iso ämmä?Tauvo kirjoitti:Hittolainen... Käyn vielä tarkistamassa...
Ai sinäkin kävit tarkistamassa?amanita kirjoitti: Ai kauhee, ny on kahveeta joka paikassa!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Joku on joskus varoittanut lukemasta Homppua samaan aikaan kahvinjuonnin kanssa, en muistanut.Tauvo kirjoitti:Ai sinäkin kävit tarkistamassa?amanita kirjoitti: Ai kauhee, ny on kahveeta joka paikassa!
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Perskuta Peitsamo, minä olen hetero. Ite olet homo. Lällällää!Peitsamo kirjoitti:Ensin vaaditaan kuvamateriaalia todisteeksi!kuva siitä poikaystävästä!!!
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Harrikkaporukoissa liikkuu harvinaisen paljon homoja.Leader dog kirjoitti:Niin ja ajan HD:llä!.
Hmmm... Minulla ei ole lapsia, eikä HD:tä, paitsi TV on HD, mutta olen kyllä harjoitellut sitä millä lapsia tulee, enkä tarkoita tällä adoptiopapereiden täyttämistä.Leader dog kirjoitti:Juna ja lauta , minä olen viimesen päälle hetero ja kolmen tytön isä!!!.
Niin ja ajan HD:llä!.