Alan oppimaan...amanita kirjoitti:Krpl, korjasin lainaukset tossa väärin, Tauvo korjasi oikein....
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Alan oppimaan...amanita kirjoitti:Krpl, korjasin lainaukset tossa väärin, Tauvo korjasi oikein....
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Maza »
krhm... "Alan oppia."Tauvo kirjoitti:Alan oppimaan...amanita kirjoitti:Krpl, korjasin lainaukset tossa väärin, Tauvo korjasi oikein....
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tiedätkö, ovat tainneet kielenhuollossakin alistua tuohon ilmaisuun, minulle on jäänyt sellainen käsitys, että molemmat tavat hyväksytään nykyään.Maza kirjoitti:krhm... "Alan oppia."Tauvo kirjoitti:Alan oppimaan...amanita kirjoitti:Krpl, korjasin lainaukset tossa väärin, Tauvo korjasi oikein....
Eikun aloitan sen lainausten korjaamisen oppimisen.amanita kirjoitti:Tiedätkö, ovat tainneet kielenhuollossakin alistua tuohon ilmaisuun, minulle on jäänyt sellainen käsitys, että molemmat tavat hyväksytään nykyään.Maza kirjoitti:krhm... "Alan oppia."Tauvo kirjoitti:Alan oppimaan...amanita kirjoitti:Krpl, korjasin lainaukset tossa väärin, Tauvo korjasi oikein....
VASTUSTAN!
Jaahans, se on Peitsamolla taas se aika kuukaudesta ohi...Peitsamo kirjoitti:Minulla ei ole yhtikäs mitään vuodatettavaa 8)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Pus. Mä tykkäsin sun aikaisemmasta avataristaSalamijakk kirjoitti:1740.jpgEi tuo Annielinkaan uusi viihdepitoinen avatar ole vaikuttanut positiivisesti Annielin depatointiin?
Ollaan sitten molliturpia.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
mluhtala kirjoitti:-marketista saa sellaista uniteetä, minkä paketin kylessä on takkatulen ääressä istuva karhu. Toimii ainakin miuhtalalla.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tää on niin totta! Ei prkl se on ärsyttävää huomata viestin perässä joku hiirenpaskan kokoinen mukahaskuus, jota ei esim. tässä iPhonessa pysty zoomaamaan.Macco kirjoitti:Pitäisin rajana jotain viittäkymmentä...Mailia kirjoitti:Mutta saako yhä edelleen kirjoittaa koossa 10 tai 20?Macco kirjoitti:Ei tämä nyt vuodatus-topiciin kuuluisi, vaan ärsytys-sellaiseen: älkää prkl kirjoittako niitä tekstejä tänne koossa 1! Joidenkin on pakko tarkistaakin ne tekstit...
Alan jossain välissä laittamaan muutaman nollan niiden ykkösten perään.
Mä käytän Safarissa sitä kruksia jotta "Älä käytä koskaan pienempää fonttia kuin" [12].Anniel kirjoitti:Tää on niin totta! Ei prkl se on ärsyttävää huomata viestin perässä joku hiirenpaskan kokoinen mukahaskuus, jota ei esim. tässä iPhonessa pysty zoomaamaan.Macco kirjoitti:Pitäisin rajana jotain viittäkymmentä...Mailia kirjoitti:Mutta saako yhä edelleen kirjoittaa koossa 10 tai 20?Macco kirjoitti:Ei tämä nyt vuodatus-topiciin kuuluisi, vaan ärsytys-sellaiseen: älkää prkl kirjoittako niitä tekstejä tänne koossa 1! Joidenkin on pakko tarkistaakin ne tekstit...
Alan jossain välissä laittamaan muutaman nollan niiden ykkösten perään.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Näin se vaan vanhakin oppii uusia asioita. Kiitos vinkistä!Jamac kirjoitti:Mä käytän Safarissa sitä kruksia jotta "Älä käytä koskaan pienempää fonttia kuin" [12].
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Eihän vanhat opi mitään.KunkkuJ kirjoitti:Näin se vaan vanhakin oppii uusia asioita. Kiitos vinkistä!Jamac kirjoitti:Mä käytän Safarissa sitä kruksia jotta "Älä käytä koskaan pienempää fonttia kuin" [12].
Viesti Kirjoittaja iCook »
Mistäs niin päättelet?Mailia kirjoitti: Eihän vanhat opi mitään.
No koska ne on vanhoja.KunkkuJ kirjoitti:Mistäs niin päättelet?Mailia kirjoitti:Eihän vanhat opi mitään.
Mitä sinä tiedät vanhuudesta ja vanhoista ihmisistä, kun et itse ole edes aikuiseksi kasvanut toistaiseksi? Sitä paitsi olet niin ilkeä, että tuskin kukaan vanha haluaa kertoa sinulle mitään.Mailia kirjoitti: No koska ne on vanhoja.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Ei me jaksettaiskaan sun valituksia kuunnellaKunkkuJ kirjoitti:Mitä sinä tiedät vanhuudesta ja vanhoista ihmisistä, kun et itse ole edes aikuiseksi kasvanut toistaiseksi? Sitä paitsi olet niin ilkeä, että tuskin kukaan vanha haluaa kertoa sinulle mitään.Mailia kirjoitti: No koska ne on vanhoja.
Niin, sehän teissä teineissä on vikana, ettette jaksa kuunnella, vaikka sillä konstilla pääsisikin elämästä helpommalla...redhat kirjoitti:Ei me jaksettaiskaan sun valituksia kuunnella
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
EIKÄ HYVÄKSYTÄamanita kirjoitti:Tiedätkö, ovat tainneet kielenhuollossakin alistua tuohon ilmaisuun, minulle on jäänyt sellainen käsitys, että molemmat tavat hyväksytään nykyään.Maza kirjoitti:krhm... "Alan oppia."Tauvo kirjoitti:Alan oppimaan...amanita kirjoitti:Krpl, korjasin lainaukset tossa väärin, Tauvo korjasi oikein....
VASTUSTAN!
Minkä version?Mailia kirjoitti:Yritin asentaa Windowsin maiBook Poroon, mutta kun BootCamp-apuri oli kaikkea muuta kuin avulias.