MYYTY: iPad Wi-Fi (ei 3G) 64GB
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
16 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY: iPad Wi-Fi (ei 3G) 64GB
Viesti Kirjoittaja Postijopo »
Myyn iPadini
Kunto erittäin siisti, lähes uutta vastaava. Olen laitteen toinen (yksityinen) omistaja. Ystäväni osti sen 1v sitten USAsta ja vaihtoi sitten uudenpaan malliin. Aion nyt itse tehdä samoin. Mukana Applen musta suojakansi, jossa näkyy kulumista. Latauslaite.
Helsingissä
Hp. 370,00€
Toimitus henk. koht. käteisellä, tai postitse kun rahat näkyvät tilillä (Vastaanottaja maksaa postikulut).
AMA-EDIT: Aiempi saman laitteen myyntiketju yhdistetty uudempaan, jossa hintapyyntö on hieman tässä viestissä näkyvää alempi. Skrollaa alemmaksi nähdäksesi uuden hintapyynnön.
Kunto erittäin siisti, lähes uutta vastaava. Olen laitteen toinen (yksityinen) omistaja. Ystäväni osti sen 1v sitten USAsta ja vaihtoi sitten uudenpaan malliin. Aion nyt itse tehdä samoin. Mukana Applen musta suojakansi, jossa näkyy kulumista. Latauslaite.
Helsingissä
Hp. 370,00€
Toimitus henk. koht. käteisellä, tai postitse kun rahat näkyvät tilillä (Vastaanottaja maksaa postikulut).
AMA-EDIT: Aiempi saman laitteen myyntiketju yhdistetty uudempaan, jossa hintapyyntö on hieman tässä viestissä näkyvää alempi. Skrollaa alemmaksi nähdäksesi uuden hintapyynnön.
Viimeksi muokannut amanita, 23.6.2011 klo 18.33. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
-
Re: M: iPad Wi-Fi (ei 3G) 64GB
Lisätään vielä kaupan päälle kapasitiivisen näytön erikoiskynä joka tekee piirto-ohjelmien käytöstä mielekkäämpää.
-
-
-
Tottahan toki, jos maksat lähetyskulut. Lauta lähtee kun raha näkyy tilillä.viltsu kirjoitti:Onnistuuko postiennakko?
-
Kiitos tarjouksesta mutta hp on varsin maltillinen enkä aio siitä tinkiä. Tämä malli maksaa uutena 500€, ilman lisävarusteita.kauppias kirjoitti:tarjoan 270€
-
Viesti Kirjoittaja viltsu »
ELi postikulut vain etukäteen tilille ja lauta lähtee sitten postiennakolla?Postijopo kirjoitti:Tottahan toki, jos maksat lähetyskulut. Lauta lähtee kun raha näkyy tilillä.viltsu kirjoitti:Onnistuuko postiennakko?
-
Sorry, olin vähän kahvilla ja tulin vastanneeksi väärin – Postiennakolla maksettaessa ei tietenkään tarvitse liikuttaa rahaa kuin vasta paketin lunastusvaiheessa. Lunastushinnaksi määritetään koko kauppasumma + postikulut. Lisäksi suosittelen että ottaisit lähetykselle postivakuutuksen (tässä tapauksessa 15,65€)viltsu kirjoitti:ELi postikulut vain etukäteen tilille ja lauta lähtee sitten postiennakolla?Postijopo kirjoitti:Tottahan toki, jos maksat lähetyskulut. Lauta lähtee kun raha näkyy tilillä.viltsu kirjoitti:Onnistuuko postiennakko?
-
Viesti Kirjoittaja marjalr »
Hei. Tarjoan 320€ iPadistasi. Pystyisin noutamaan itse.
-
M: iPad Wi-Fi 64GB
Myyn iPadini
Kunto erittäin siisti, lähes uutta vastaava. Muistia hulppeat 64Gb. Olen laitteen toinen (yksityinen) omistaja. Ystäväni osti sen 1v sitten USAsta ja vaihtoi sitten uudenpaan malliin. Ei 3G:tä eli ei puhelinliittymää. Mukana Applen musta suojakansi, jossa näkyy kulumista. Latauslaite.
Helsingissä
Hp. 350,00€
(Hinnat uutena alkaen 502€: http://www.vertaa.fi/tablet_pc/apple/ipad_64gb_wi_fi/)
Toimitus henk. koht. käteisellä, postiennakolla tai postitse kun rahat näkyvät tilillä (Vastaanottaja maksaa postikulut ja mahdollisen postivakuutuksen).
Lisään vielä kaupan päälle kapasitiivisen näytön erikoiskynän, joka tekee piirto-ohjelmien käytöstä mielekkäämpää.
Kunto erittäin siisti, lähes uutta vastaava. Muistia hulppeat 64Gb. Olen laitteen toinen (yksityinen) omistaja. Ystäväni osti sen 1v sitten USAsta ja vaihtoi sitten uudenpaan malliin. Ei 3G:tä eli ei puhelinliittymää. Mukana Applen musta suojakansi, jossa näkyy kulumista. Latauslaite.
Helsingissä
Hp. 350,00€
(Hinnat uutena alkaen 502€: http://www.vertaa.fi/tablet_pc/apple/ipad_64gb_wi_fi/)
Toimitus henk. koht. käteisellä, postiennakolla tai postitse kun rahat näkyvät tilillä (Vastaanottaja maksaa postikulut ja mahdollisen postivakuutuksen).
Lisään vielä kaupan päälle kapasitiivisen näytön erikoiskynän, joka tekee piirto-ohjelmien käytöstä mielekkäämpää.
Viimeksi muokannut Postijopo, 22.6.2011 klo 10.58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ketjut yhdistetty, vain yksi ketju saman laitteen myynistä on sallittu.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
Kiitos, ihan houkutteleva tarjous, mutta olen henkeen ja vereen omppumies.EA_ kirjoitti:Tarjoon HTC Touchin ja 240e?
-
-
Ei mulla mitään Androidia vastaan ole, mutta tietokoneet on Macceja ja talossa on niiden lisäksi pari iPadiakin. Ne vaan pelaa hyvin yhteen, eikä tarvi säätää.tony90 kirjoitti:Kiinnostaisiko vaihto HTC Desire HD:hen
-
Re: MYYTY: iPad Wi-Fi (ei 3G) 64GB
Laite on myyty. Kiitos kaikille mielenkiinnosta.
16 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Myydään iPhone, iPad ja iPod”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka