Hei. Kaverini ehdotti minulle että hän jailbreikkaisi minulle ipod touchin. Mitä vaaroja jailbreikkauksessa on? Voiko siitä jotenkin jäädä kiinni ja voiko jailbreikin poistaa jos joskus on myymässä ipodia.
Kyseessä Ipod touch 4gen 4.3.1
Kiitän jo etukäteen!
Jailbreak
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Re: Jailbreak
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Vaaroja jailbreikkauksessa ei perjaatteessa ole jollei jailbreikkaaja ole täysi tumpelo. Kiinni siitä ei voi jäädä jollet mene heiluttamaan Cydia-logoa viranomaisten silmien eteen. Jailbreakin voi poistaa yksinkertaisesti painamalla iTunesista Palauta.Canon kirjoitti:Hei. Kaverini ehdotti minulle että hän jailbreikkaisi minulle ipod touchin. Mitä vaaroja jailbreikkauksessa on? Voiko siitä jotenkin jäädä kiinni ja voiko jailbreikin poistaa jos joskus on myymässä ipodia.
Kiitän jo etukäteen!
MacBook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja Canon »
Okei, oisko foorumeilla suomenkielisiä ohjeita? olen uusi enkä ole kerennyt tutustua vielä.tuomaril kirjoitti:Vaaroja jailbreikkauksessa ei perjaatteessa ole jollei jailbreikkaaja ole täysi tumpelo. Kiinni siitä ei voi jäädä jollet mene heiluttamaan Cydia-logoa viranomaisten silmien eteen. Jailbreakin voi poistaa yksinkertaisesti painamalla iTunesista Palauta.Canon kirjoitti:Hei. Kaverini ehdotti minulle että hän jailbreikkaisi minulle ipod touchin. Mitä vaaroja jailbreikkauksessa on? Voiko siitä jotenkin jäädä kiinni ja voiko jailbreikin poistaa jos joskus on myymässä ipodia.
Kiitän jo etukäteen!
-
http://www.iclarified.com/entry/index.p ... 4564&laid= <----- Tossa on hyvät ohjeetCanon kirjoitti:Okei, oisko foorumeilla suomenkielisiä ohjeita? olen uusi enkä ole kerennyt tutustua vielä.tuomaril kirjoitti:Vaaroja jailbreikkauksessa ei perjaatteessa ole jollei jailbreikkaaja ole täysi tumpelo. Kiinni siitä ei voi jäädä jollet mene heiluttamaan Cydia-logoa viranomaisten silmien eteen. Jailbreakin voi poistaa yksinkertaisesti painamalla iTunesista Palauta.Canon kirjoitti:Hei. Kaverini ehdotti minulle että hän jailbreikkaisi minulle ipod touchin. Mitä vaaroja jailbreikkauksessa on? Voiko siitä jotenkin jäädä kiinni ja voiko jailbreikin poistaa jos joskus on myymässä ipodia.
Kiitän jo etukäteen!
MacBook Air M1
-
Mitäs jos mä kusen tän homman?tuomaril kirjoitti:http://www.iclarified.com/entry/index.p ... 4564&laid= <----- Tossa on hyvät ohjeetCanon kirjoitti:Okei, oisko foorumeilla suomenkielisiä ohjeita? olen uusi enkä ole kerennyt tutustua vielä.tuomaril kirjoitti:Vaaroja jailbreikkauksessa ei perjaatteessa ole jollei jailbreikkaaja ole täysi tumpelo. Kiinni siitä ei voi jäädä jollet mene heiluttamaan Cydia-logoa viranomaisten silmien eteen. Jailbreakin voi poistaa yksinkertaisesti painamalla iTunesista Palauta.Canon kirjoitti:Hei. Kaverini ehdotti minulle että hän jailbreikkaisi minulle ipod touchin. Mitä vaaroja jailbreikkauksessa on? Voiko siitä jotenkin jäädä kiinni ja voiko jailbreikin poistaa jos joskus on myymässä ipodia.
Kiitän jo etukäteen!
miten saan tän pois/voiko se vaurioittaa ipodia?
-
No aika hankalaa toi on kämmätä niin pahasti että iPodi hajoo mutta muistutan silti että teet ton vain ja ainoastaan OMALLA vastuullasi.
MacBook Air M1
-
TOKITOKI:D ASD Täss just oon tekemäs sitä, aika jänzkää! "kuset housussa"tuomaril kirjoitti:No aika hankalaa toi on kämmätä niin pahasti että iPodi hajoo mutta muistutan silti että teet ton vain ja ainoastaan OMALLA vastuullasi.
-
Joo, kaikki toimi! jeess!! Mutta en löydä etes angry birdsiä onko sitä edes tässä cydiassa?? :OO
-
Viesti Kirjoittaja aatsaa »
Ei siellä mitään Angry Birdsejä ole. Ne lunastetaan sieltä app storesta.Canon kirjoitti:Joo, kaikki toimi! jeess!! Mutta en löydä etes angry birdsiä onko sitä edes tässä cydiassa?? :OO
iMac 27', 3,06GHz, 4Gb
Macbook, 2,2GHz, 4Gb
iPad 16Gb WiFi
iPhone 4 16Gb, TF
Macbook, 2,2GHz, 4Gb
iPad 16Gb WiFi
iPhone 4 16Gb, TF
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka