Heh, "vanhan"..omenamyyrä kirjoitti:Itse ainakin ostan iPad 2:n vanhan iPadini tilalle.
Luultavasti varpaankyntesi alla on vanhempaa töhnää kuin tuo ensimmäinen iPadisi
Ykköselle löytyi tänään ottaja, joten kakkonen pitää hakea heti day1 kaupasta.
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Heh, "vanhan"..omenamyyrä kirjoitti:Itse ainakin ostan iPad 2:n vanhan iPadini tilalle.
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
No da!Le Corbusier kirjoitti:Heh, "vanhan"..omenamyyrä kirjoitti:Itse ainakin ostan iPad 2:n vanhan iPadini tilalle.
Luultavasti varpaankyntesi alla on vanhempaa töhnää kuin tuo ensimmäinen iPadisi![]()
Ykköselle löytyi tänään ottaja, joten kakkonen pitää hakea heti day1 kaupasta.
Viesti Kirjoittaja ER »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Hoida kynsisieni pois.omenamyyrä kirjoitti:
(Ei. Oikeasti pidän varpaani hyvin hoidettuna.)
(Kuulenko offtopicin julman kutsun?)
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Ei se oikeasti ole minun varpaaniamanita kirjoitti:Hoida kynsisieni pois.
Parempi? Viesti Kirjoittaja Sparta »
Viesti Kirjoittaja hoqane »
Viesti Kirjoittaja maniski »
Viesti Kirjoittaja floodi »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Niin unohdit mainita, että tuo on vanha ruotsalainen sananlasku...maniski kirjoitti:Vanha viisas sananlaskukin sen kertoo: "Kakkonen on aina parempi kuin ykkönen."
Hyi!amanita kirjoitti:Niin unohdit mainita, että tuo on vanha ruotsalainen sananlasku...maniski kirjoitti:Vanha viisas sananlaskukin sen kertoo: "Kakkonen on aina parempi kuin ykkönen."
Viesti Kirjoittaja maniski »
amanita kirjoitti:Niin unohdit mainita, että tuo on vanha ruotsalainen sananlasku...maniski kirjoitti:Vanha viisas sananlaskukin sen kertoo: "Kakkonen on aina parempi kuin ykkönen."
Viesti Kirjoittaja _Geno44 »
Kaikki nuo hoituu kyllä sujuvasti ykkösellä. Garageband ei ole kertaakaan tökkinyt/kaatunut... Tokihan iPad2 on parempi. mutta jos haluat pienen säästön tehdä, niin tuskin petyt. Itse ainakin olen tyytyväienn ykkösen hankintaan, surffailu/Angry Birds on kuitenkin se päätarkoitus tuolle, ja hyvin pelittää.hoqane kirjoitti:sanokaas ny te viisaammat padin käyttäjät et kumpi olis parempi rookielle, jolla ei ole koskaan ollut mitään omppua. Lähinnä käyttö vois olla satunnaista surffailua, matkoilla leffojen ja tv-sarjojen kattelua ja sitten ehkä tuolla irigin avulla musan tekoa. Tuosta garagebandista sanoivat et se toimii ykkösellä, mut mahdollisesti tökkis. Eli siis kannattaako OIKEESTI uhrata se erotus mikä on ykkösen 32GB:n ja kakkosen vastaavan eroitus? Olisin todella kiitollinen vastauksistanne
Viesti Kirjoittaja Onraj »
Itselläni oli täysin sama tilanne. Mietin kakkosen ja ykkösen 32gb välillä ja päädyin ykköseen. Tämä oli omalla kohdallani harvinainen päätös, yleensä ostan aina sen kalliimman vaihtoehdon. Tyytyväinen olen ollut (paremmastakaan en tiedä). Voi olla, että jos kakkosta pääsis käyttään pitempään niin vois tuntuu pahalta palata tähän ykköseen mutta nyt ei harmita yhtään. Niin ja siis mullakin eka omppu.hoqane kirjoitti:sanokaas ny te viisaammat padin käyttäjät et kumpi olis parempi rookielle, jolla ei ole koskaan ollut mitään omppua. Lähinnä käyttö vois olla satunnaista surffailua, matkoilla leffojen ja tv-sarjojen kattelua ja sitten ehkä tuolla irigin avulla musan tekoa. Tuosta garagebandista sanoivat et se toimii ykkösellä, mut mahdollisesti tökkis. Eli siis kannattaako OIKEESTI uhrata se erotus mikä on ykkösen 32GB:n ja kakkosen vastaavan eroitus? Olisin todella kiitollinen vastauksistanne
Viesti Kirjoittaja Stobex »
Viesti Kirjoittaja Laterix »
En ole huomannut vielä, että tehot olisivat missään vaiheessa loppuneet. Ehkä haluat selventää kantaasi?Stobex kirjoitti:hmmm.. molemmat padit on vielä raakileita ja teholtaan " alakouluiässä" - joten 2ne ilmanmuuta.,) lol, myöhästy
Viesti Kirjoittaja inf »
Tässäpä taas tämän ketjun asiantuntevin kommentti, tämän perusteella kannattaa kaikkien tehdä ostopäätös!Stobex kirjoitti:hmmm.. molemmat padit on vielä raakileita ja teholtaan " alakouluiässä" - joten 2ne ilmanmuuta.,) lol, myöhästy
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja janis_petke »
Tosin airin hinnalla saa kaksi ipädiä. Se on myös painavampi sekä huonompi akunkesto. Lisäksi ohjelmat ja käyttikset maksaa vuosien kuluessa vielä yhden pädin verran..janis_petke kirjoitti:Tai oikeastaan kannattaa ostaa Air tai joku muu pikkuläppäri ko. tehtävien hoitamiseen
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”