EVO.Erño kirjoitti:Eisemitään. Hompun haku on ihan suolesta, ei sillä mitään koskaan löydä.
Ja aiheeseen, alkaa vähän mun silmään kulua tuo avatar, vaihdapa sinäkin

Viesti Kirjoittaja Anniel »
EVO.Erño kirjoitti:Eisemitään. Hompun haku on ihan suolesta, ei sillä mitään koskaan löydä.
Viesti Kirjoittaja Muffe »
No mutta jos pitää omastaan paljon.Anniel kirjoitti:EVO.Erño kirjoitti:Eisemitään. Hompun haku on ihan suolesta, ei sillä mitään koskaan löydä.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mutta siihen mä en ole kyllästynyt kun se on mainioMuffe kirjoitti:No mutta jos pitää omastaan paljon.Anniel kirjoitti:EVO.Erño kirjoitti:Eisemitään. Hompun haku on ihan suolesta, ei sillä mitään koskaan löydä.
Omanikin on roikkunut tuossa varmaan vuodesta 2005.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Eihän siinä ole mitään mainiota.Anniel kirjoitti:Mutta siihen mä en ole kyllästynyt kun se on mainioMuffe kirjoitti:No mutta jos pitää omastaan paljon.
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Onpas - se on taiteellinen.Mailia kirjoitti:Eihän siinä ole mitään mainiota.Anniel kirjoitti:Mutta siihen mä en ole kyllästynyt kun se on mainioMuffe kirjoitti:No mutta jos pitää omastaan paljon.
Toivoisin että viestissä olisi hieman asian tynkääkin, pelkät eipäs-juupastelut eivät tuo ketjuun yhtään mitään lisäarvoa.omenamyyrä kirjoitti: Onpas.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ketä sinä tuolla tarkoitit?amanita kirjoitti:...on täällä yksi verenpainetautinen kuvatus, sen kun saisi silmistään katoamaan, tuntuisi vieläkin mukavammalta.
Siinä paha missä mainitaan.KunkkuJ kirjoitti:Ketä sinä tuolla tarkoitit?amanita kirjoitti:...on täällä yksi verenpainetautinen kuvatus, sen kun saisi silmistään katoamaan, tuntuisi vieläkin mukavammalta.
Puoliksi oikein arvattu. Viimeisen operaation yhteydessä mittasivat leikkauspöydän äärellä 130/80mmHg. Ilman homppua se pysyisikin noissa lukemissa, mutta...amanita kirjoitti:Tuosta avataresta siis tulee mieleen verenpainearvot 130/250 mmHg
Viesti Kirjoittaja Mirsku »
MItä sinä oikein vihjailet?Mirsku kirjoitti:Edit: KunkkuJ.n avatarista tulee aina mieleen ensimmäisenä jotain vihaista. (Mikä on ilmeisesti tarkoituskin)
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
"Salamarin"?Salamijakk kirjoitti:mutta tässäpä se nyt on.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Tämä on homppulaisten keksimä pyöreämpi, sujuvampi synonyymi.omenamyyrä kirjoitti:"Salamarin"?Salamijakk kirjoitti:mutta tässäpä se nyt on.
kerabit kirjoitti:avattaressa on käytetty lapsille ominaista päättelyketjua. Toimii aina hautaan asti. Myyrän väri antaa katsojalle vaikutuksen naisellisuudesta. Kaiken kaikkiaan symmpiksen näköinen.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Minun sentään vuodesta 2004 asti.Muffe kirjoitti:No mutta jos pitää omastaan paljon.Anniel kirjoitti: Ja aiheeseen, alkaa vähän mun silmään kulua tuo avatar, vaihdapa sinäkin
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Mirsku »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Mikään kelpaa. Ennen oli liian synkkä, sitten oli liian provosoiva ja nyt ... taas jotain. KerpeleMirsku kirjoitti:kertoo kyllä enemmän kuin tuhat sanaa, ellei sitten ole ihan vitsinä tarkoitettu antamaan täysin väärä kuva. (Ainahan sekin mahdollisuus on)
Viesti Kirjoittaja hatey »