Niin... Mitäs minä sanoin. Muistaakseni se oli jo syksyllä, kun väitin yleisen äänioikeuden olevan huono asia.KunkkuJ kirjoitti:Hui!
Pelottavaa. Tätä kansaa ei pitäisi päästää äänestämään. Katsokaa noita julkkisehdokkaita: Entinen(eikös hänetkin ole rikoksista tuomittu?) kehonrakentaja Elomaa, juontaja Jaana Pelkonen, juontaja Jani Toivola... Millaista näyttöä heillä on politiikan osaamisesta, siis yhteisten asioiden hoitamisesta? Saman kysymyksen voi esittää monen persun kohdalla. Mihin perustuu ajatus, että heidän avullaan Suomen asiat hoidetaan parempaan päin?
Eduskuntavaalit 2011
-
Re: Eduskuntavaalit 2011
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ehkä vähemmän loisia veromaksajien elätettäväksi ulkomailta ? Toivottavasti ainakin...KunkkuJ kirjoitti:Saman kysymyksen voi esittää monen persun kohdalla. Mihin perustuu ajatus, että heidän avullaan Suomen asiat hoidetaan parempaan päin?
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Jep, valistunut itsevaltius olis hyvä. Siinä vaan käy niiiin helposti, että käteen jää vain se itsevaltius.Tauvo kirjoitti:Niin... Mitäs minä sanoin. Muistaakseni se oli jo syksyllä, kun väitin yleisen äänioikeuden olevan huono asia.KunkkuJ kirjoitti:Hui!
Pelottavaa. Tätä kansaa ei pitäisi päästää äänestämään. Katsokaa noita julkkisehdokkaita: Entinen(eikös hänetkin ole rikoksista tuomittu?) kehonrakentaja Elomaa, juontaja Jaana Pelkonen, juontaja Jani Toivola... Millaista näyttöä heillä on politiikan osaamisesta, siis yhteisten asioiden hoitamisesta? Saman kysymyksen voi esittää monen persun kohdalla. Mihin perustuu ajatus, että heidän avullaan Suomen asiat hoidetaan parempaan päin?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jään odottelemaan puhelinsoittoa, jossa minua pyydetään arvioimaan millainen johto maalle pitäisi saada. Olen jonkin aikaa sitten väliaikaisella tittelillä iPääministeri, ja ilmoitan sitten jossain välissä että "olen ollut jonkun aikaa iPääministeri, mutta nyt se on loppu", ja siitä eteenpäin olenkin sitten pääministeri. Koska en ole minkään puolueen jäsen, niin hallitus koostuu sitten minusta.amanita kirjoitti:Aivan uskomaton tilanne ja käsittämättömän tasaista. Neljän kärki vaihtaa koko ajan paikkaa. Miten ihmeessä tästä värkätään hallitus ja millainen ohjelma sille kyetään saamaan. Riippumatta siitä mitä täällä kukin on kannattanut, kaikille lienee selvää, että vaikeaa tulee olemaan.
-
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »

-
No sitähän katainen/kiviniemi tähänkin asti jakanut.KunkkuJ kirjoitti:Vaikeaa tulee varmasti olemaan, juu. Etenkin, kun noita edustajapaikkoja on hankittu katteettomilla lupauksilla. Huolestuttaa tämä nykymeno. Vaalien alla puhutaan kaikista pikkuasioista ja lehdetkin kirjoittavat täysin epäoleellisia juttuja sitä ajatellen, millaisen todellisuuden edessä uusi eduskunta on. Kaikki järkevät tietävät, että niukkuus on se, mitä joudutaan lähivuosina jakamaan, eikä rahaa löydy mistään niihin suuriin lupauksiin. Luvassa siis suuria riitoja ja syötyjä sanoja.
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
vinouma kirjoitti:Alustavat tulokset=
Vihreät: -7 paikkaa
Kokoomus: 44 paikkaa!!!!!!!
Ja äänestys on vielä kesken, nyt PS on suurin. Mitäs mä sanoin, Soini pääministeriksi. No, jytky joka tapauksessa tuli. Mutta persujen nousu ja Virheiden tappio... kaikki muuttuu paremmaksi ja oikeasti tiedän nukkuvani ensi yönä erittäin hyvin. KD:n vähäinen kannatus toki harmittaa, mutta kaikkea ei voi saada. Loistavaa näinkin.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Toivotaan yhdessä. Maan talouden kannalta on sama, minkä verran noita mamuja tänne tulee, mutta hyvä olisi antaa sellainen viesti ulospäin, että paapominen on lopetettu.arttula kirjoitti:[Ehkä vähemmän loisia veromaksajien elätettäväksi ulkomailta ? Toivottavasti ainakin...
-
Mä korkkasin jo. Sen verran iso jytky tuli.jackdanieels kirjoitti:Korkkaan kaapissa olevan Samppanja pullon jos persut voittaa kokopotin
-
Viesti Kirjoittaja arttula »

Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Minun ehdokkaani ei, vieläkään, kuten tuli tuossa ennen kahdeksaa jo todettua 8)arttula kirjoitti:Näyttää vahvasti siltä, että ensimmäistä kertaa äänestyshistoriassani minun ehdkkaani on menossa läpi. Ja vielä äänivyöryllä !
Palloilin kolmen ehdokkaan välillä, joista loppusuoralle pääsi kaksi. Noista kolmesta se, joka ei päässyt loppusuoralle, on menossa läpi
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minä olen kyllä tweettaillut paljon. Hyvinkin mahdollista. Sama avatar. Ei kukaan hoksannut? Olen itse seurannut MTV:tä.Thoth kirjoitti:Hihii, ihan kuin olisin nähnyt Mailian avatarin Ylen vaalikeskustelussa. (Näyttivät kai Twitteriä.)
-
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja MacMees »
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Myöskin PS:än maahanmuttokeskustelu on erittäin hyvä asia, saadaan ehkä jotakin rotia maahanmuuttopolitiikkaan.
Ehkei se teitä PK-seudun ulkopuolella asuvia kosketa niin paljoa mutta täällä Helsingissä kylläkin. Tuossa viereisellä ala-asteella viimeisen 5 vuoden aikana asiat ovat muuttuneet niin, että oppilaina on enemmän maahanmuuttajien lapsia kuin suomalaisten lapsia.
http://sisainenaani.com
-
Ah, Tallinnassa ... Minä oikeasti suunnittelin sinne siirtymistä pysyvästi, kakkosasuntoa sieltä ainakin alustavasti. Jos Kepu-Virheät -linja olisi jatkunut, olisin kai napannut mäkin kainaloon ja lähtenyt lautalle. Mutta näyttää siltä, että tässä maassa ehkä voi vielä asua vähän aikaa. Eli aihetta juhlaan on, välitöntä pakenemisen tarvetta sen sijaan ei.MacMees kirjoitti:Jaahas. Ei tarvi lähivuosina Suomeen takaisin muuttaa.
Mutta eipä silti, älä ihmeessä kiirehdi takaisin. Mä en kiirehtisi.
-
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
-
Että mailalla takapuoleen?K_Kolja kirjoitti:Jos tuosta nyt kolme suurinta muodostaa hallituksen, niin tuleeko siitä sini-puna-persu?
-
Persut on vennamolainen SMP:n raunioille perustettu populistijengi. Kummallista, että kukaan taajamassa asuva äänestää niitä...redhat kirjoitti: Ehkei se teitä PK-seudun ulkopuolella asuvia kosketa niin paljoa mutta täällä Helsingissä kylläkin. Tuossa viereisellä ala-asteella viimeisen 5 vuoden aikana asiat ovat muuttuneet niin, että oppilaina on enemmän maahanmuuttajien lapsia kuin suomalaisten lapsia.
-
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Yleensä jos ihmiset sanoo ainoa vaihtoehto, niin ei ole katsottu edes ehdokkaita.hatey kirjoitti:^Ainoa vaihtoehto, jos ei halunnut äänestää entisiä lahjushuijareita.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka