Tiputin vahingossa iPhonen näytönpuhdistusliinan tietokoneen 6-ytimisen prosessorin tuulettimeen joka sylkäisi sen jotenki ihme kierteellä takaseinämän tuulettimeen joka nakkas liinan 1m päähän koneesta hyllyn alle.
Ja se pääsi sinne koska tuo kone on lattialla pöydän vieressä ja kylki on auki (koska tuuletus ei riitä muuten )
edit: ja niin, jos olisi mennyt prosessorin tuuletin jumiin rätin takia niin olisi tullut kiire ottaa virrat pois.. kuumenee nimittäin nopeammin kuin aki sirkessalo lähti rannasta !
Viimeksi muokannut Teemuz, 17.4.2011 klo 12.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aadee kirjoitti:Siis hymynihän on niin makea ja kermainen, että naiset menevät aivan pyörryksiin ja sokerihumalaan kun hieman vilautan leegojani ja tokaisen jotain tyyliin "Moi, onks sul tonnikalaa kaapissa?" 8)
Aadee on kissa!
Ai onko tämä uutta?
Mä tajusin sen juuri äsken
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Irrotin Suizan huilut ja poltin niistä karstat pois, sen jälkeen villoitin ne. Lähtihän muuten hienot metelit kun kierrätti konetta tyhjillä putkilla. 8)
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Kävin syömässä kevään ensimmäisen pehmiksen, vai softisko se on, jos ostaa sen Ingmannin kojusta? Ja katselinhan mä myös Idolssia - mikä myötähäpeä taas...
/V
Se on jännää miten vähän saa aikaiseksi, kun vain lakkaa yrittämästä.
vinouma kirjoitti:Kävin syömässä kevään ensimmäisen pehmiksen, vai softisko se on, jos ostaa sen Ingmannin kojusta? Ja katselinhan mä myös Idolssia - mikä myötähäpeä taas...
/V
Idolsia täällä itse kukin…eikun hetkinen! Vaalithan nää onkin!
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Tauvo kirjoitti:SMP:n vaalimenestykseen varautuen helpotin sisäköiden huomista työpäivää ja pesin pienviljelijöiden hengessä itse 11kpl parvekelaseja asunnon länsisiivessä.
Teit pahan ja kauaskantoisen virheen. Ne sisäköt ja keittiöhenkilökunta ovat luonteeltaan sellaista väkeä, että kun kerran osallistut niiden hommiin, saat tehdä sitä aina. Ovat aina odottamassa että tiskaat ja siivoat, alkavat pahimmassa tapauksessa jopa määräilemään sinua. Korjaa tilanne heti, pidä tämä viikko ankaraa kurinpalautusta.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Tauvo kirjoitti:SMP:n vaalimenestykseen varautuen helpotin sisäköiden huomista työpäivää ja pesin pienviljelijöiden hengessä itse 11kpl parvekelaseja asunnon länsisiivessä.
Teit pahan ja kauaskantoisen virheen. Ne sisäköt ja keittiöhenkilökunta ovat luonteeltaan sellaista väkeä, että kun kerran osallistut niiden hommiin, saat tehdä sitä aina. Ovat aina odottamassa että tiskaat ja siivoat, alkavat pahimmassa tapauksessa jopa määräilemään sinua. Korjaa tilanne heti, pidä tämä viikko ankaraa kurinpalautusta.
Kävin enste kaupassa ja ihmettelin kovasti eineiden hintoja. Kuinka ollakkaan, edelläni olleen mummon ostokset jäi tekemättä unohtuneen pin-koodin takia, eikä kassajeppe poistanut niitä koneelta. Seuraus: maksoin myös mummo-osaston eineet. Seuraavaksi kävinkin sitten tsägällä löytyneen kuitin kanssa uudestaan kaupassa, ja sainkin 13,80 € takaisin. Hyvityksenä kaupan vastaava lykkäsi vielä paketin sikamokkaa kouraan. Nyt jos jostain irtoaisi vielä kahvinkeitin, niin kaik olis hyvin.
Ja maksoin kaksi vintage Mäkiä, ens viikolla pitäis postista tulla parit kivat yllärit.
Ylikomisarion jutut muuttuvat usein aina vain sekavammiksi ja runollisemmiksi, kunnes joku yleensä muistuttaa häntä ottamaan lääkkeensä...
Rauno Repomies kirjoitti:
Ja maksoin kaksi vintage Mäkiä, ens viikolla pitäis postista tulla parit kivat yllärit.
Ostit itseltäsi salaa?
Aina!
Viimeksi muokannut amanita, 18.4.2011 klo 14.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Lisäsin alunperin puuttuneen t-kirjaimen lainaukseen. Voi näitä mun typojani! :=(
Ylikomisarion jutut muuttuvat usein aina vain sekavammiksi ja runollisemmiksi, kunnes joku yleensä muistuttaa häntä ottamaan lääkkeensä...
Rauno Repomies kirjoitti:Kävin enste kaupassa ja ihmettelin kovasti eineiden hintoja. Kuinka ollakkaan, edelläni olleen mummon ostokset jäi tekemättä unohtuneen pin-koodin takia, eikä kassajeppe poistanut niitä koneelta. Seuraus: maksoin myös mummo-osaston eineet. Seuraavaksi kävinkin sitten tsägällä löytyneen kuitin kanssa uudestaan kaupassa, ja sainkin 13,80 € takaisin. Hyvityksenä kaupan vastaava lykkäsi vielä paketin sikamokkaa kouraan. Nyt jos jostain irtoaisi vielä kahvinkeitin, niin kaik olis hyvin.
On kyllä mahtavaa miten "tekniikka helpottaa elämää". Hatuttaa, kun kassajonossa vanhukset joko laskevat pennejään (kyllä, pennejään) ja lopulta yrittävät maksaa kortilla. Ja kun koodi on hukassa, ei mitään ole tehtävissä.
Tapasin tuossa päivällä Kiasman ARS11-näyttelyssä entisen luokkakaverini ja tuoreen persujen kansanedustajan. Sillä oli pari toimittajaa peesissä ja mitä luultavimmin juttu tulee käsittelemään persujen nykytaidetta käsitteleviä kommentteja. Kyseisellä henkilöllä on muutenkin aika kärkeviä mielipiteitä homoudesta ja maahanmuutosta. Ja kun näyttely koostui lähinnä afrikkalaisten miesten alastonkuvista, niin kohtaaminen tuntui ymmärrettävästi vähän ristiriitaisalta.