Mikael K. kirjoitti:Jos nyt juotaisiin vain kahvia ja analysoitaisiin tulosta toisessa ketjussa. Jokin der Prozeßßi on käynnissä, kun proteesi äityi nähdyn kaltaiseksi. Minulla kahvin juontia jarruttaa pala kurkussa.
Mutta eiväthän Kristilliset menettäneet kuin yhden paikan?
Oletko päättänyt siirtyä terveellisempään ruokavalioon, vai kuis tollai?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Erño kirjoitti:Ruokavalio on terveellinen, mutta se vaatii rahaa. Ja ny on rahat vähissä.
Ei kai niin vähissä? Voin kyllä tarjota lounaan, jos passaa?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Mikael K. kirjoitti:Jos nyt juotaisiin vain kahvia ja analysoitaisiin tulosta toisessa ketjussa. Jokin der Prozeßßi on käynnissä, kun proteesi äityi nähdyn kaltaiseksi. Minulla kahvin juontia jarruttaa pala kurkussa.
Mutta eiväthän Kristilliset menettäneet kuin yhden paikan?
En minä siitä ole huolissani vaan aivan muusta.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
Huomenta etelärannikolta. Kello on kuusi aamulla ja valtakunnassa kaikki hyvin. Vai onko? Pakkasta ainakin on parisen astetta ja auton ikkunat jäässä. Minä juon siis nyt kahvia, käännän takkini ja etenen jälleen.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Huomenta minunkin puolesta. Aamun vitamiinit ja kofeiinit nautittu, nyt pitäisi jaksaa raahautua postilaatikolle saakka hakemaan lehteä. Joku virkeä Itellan jakaja on sen näköjään tuonut normaalin aikataulun mukaisesti - eli melko tarkkaan klo 02:54.
Ai ollut pakkasta, oho, nyt tosiaankin täällä vasta kolme astetta plussaa, joten lienee tuo pakkanen vielä täälläkin yöllä viime voimillaan hääräillyt. Pilvetöntä nyt kuitenkin on, eiköhän tuo tuosta lämpene.
Voi noita tipuja, nyt tuolla seilaa naurulokkiparikunta pikkiriikkisellä jäälautalla, nukkuen pää mukavasti siiven alla, kauaa ei siinä seilata, alusta sulaa lähes silmissä. Jos en lopeta kiikarointia, jäähtyy minulta kahvi. Hörps.
Viimeksi muokannut amanita, 19.4.2011 klo 10.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Keskeistä viikkoa jälleen. Kylläpä nämä viikot menevät vauhdilla. Johtunee harrastuksista - tai iästä. Tai molemmista. Jään pohtimaan tätä ämpärillisen vahvaa kahvia kera. Ahminkaiseksi riittää tänään vain tämä säätönappulalajitelma.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Huomenia vaan täältäkin, toinen kuppi tsufe ála cartea menossa!
Töitäkin pitäisi paiskia, mutta ei juurikaan huvita. Toivottavasti ei sada ennen kuin saan päivän ulkoasiat juostua. Muuten saa kyllä sataa, hiekkäpöly syö miestä.
Ylikomisarion jutut muuttuvat usein aina vain sekavammiksi ja runollisemmiksi, kunnes joku yleensä muistuttaa häntä ottamaan lääkkeensä...
Jaahans, työpäivän aloittelua. Pitäisi lähteä Kasnäsiin. Sieltä huomenna suunnaksi Hitis. Matkajääkaappi on tyhjä, mutta mukana. Sen voi täyttää jossain Dalsbrukin valtavan keskustan suurista kaupoista.
Nam, vihdoin aamiaista, piti sinnitellä 12 tuntia ilman sapuskaa ja muita energianlähteitä kun mokomat verenimijät halusivat heti aamutuimaan viisi putkellista vertani.
Tänäistä
Vätystää, uitustaa, läskinpalat meinaa taas väkisin valua alas, johtunee gravitaatiosta. Sillä on karmaiseva vaikutus mun selkävaivoihin, se ei taas millään meinannut irrota patjasta.
Jospas tilatankillisen imasis moccaa ja lähtisi katsomaan tarviiko tuolla vesi/räntäsateessa tehdä töitä vai onko vp.
Hengissäpysyminen on helppoa, vain eläminen on vaikeaa...
Tuuli viuhii ja sade läiskii, lokit tykkää.
Matkavalmisteluja koko aamupäivä. Kerrankin olen hieman väsynyt päivällä, omituista. Uskon kahvin virkistävään panokseen, jotta kierros vielä.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Aamulla Wayne'sin tee viihdytti hetken aikaa itse Wayne'sissä jonka jälkeen siirryin nauttimaan kyseistä juomaa bussiin. Koululle saapuessani täytinkin sen Wayne'sin varsin oivan kokoisen pahvimukin josta nyt ATK-luokassa hörpin tyytyväisenä lisää teetä.
Muffe kirjoitti:Aamulla Wayne'sin tee viihdytti hetken aikaa itse Wayne'sissä jonka jälkeen siirryin nauttimaan kyseistä juomaa bussiin. Koululle saapuessani täytinkin sen Wayne'sin varsin oivan kokoisen pahvimukin josta nyt ATK-luokassa hörpin tyytyväisenä lisää teetä.
Maksaako Wayne's sulle jotain provikkaa tästä?
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Muffe kirjoitti:Aamulla Wayne'sin tee viihdytti hetken aikaa itse Wayne'sissä jonka jälkeen siirryin nauttimaan kyseistä juomaa bussiin. Koululle saapuessani täytinkin sen Wayne'sin varsin oivan kokoisen pahvimukin josta nyt ATK-luokassa hörpin tyytyväisenä lisää teetä.
Maksaako Wayne's sulle jotain provikkaa tästä?
Toivottavasti, koska Muffe kusee aika paljon rahaa Wayne'sin teehen.
Päivän lehdessä lukee kyllä torstai, joten otetaan rauhallisesti siellä. Kaadapa vielä toinenkin kupillinen kahvia sisuksiisi ja kurkkaa vielä yläpalkin oikeaa kulmaa niin päivä hahmottuu torstaiksi. Sehän taas on toivoa täynnä...
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.