Meinasin kysyä eikö se ole syntiä, mutta sitten muistin ettei tämä ole uskonto-ketju enkä kysykään...omenamyyrä kirjoitti:Se on huomattu!vinouma kirjoitti:Pelaan Angry Birdsia. Aika koukuttava peli...
Lopettelen töitä tältä päivältä.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Meinasin kysyä eikö se ole syntiä, mutta sitten muistin ettei tämä ole uskonto-ketju enkä kysykään...omenamyyrä kirjoitti:Se on huomattu!vinouma kirjoitti:Pelaan Angry Birdsia. Aika koukuttava peli...
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tuollaisessa tilanteessa on tehtävä kompromissi. Heräät kolmelta yöllä, käyt suihkussa, ja menet takaisin nukkumaan.wantsomeapple kirjoitti:menisinkö suihkuun nyt vai aamulla.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ahem, yksi kerta päivässä on riittävästi, ellet sitten työskentele jossain törkylässä. Liiallinen suihkuttelu tappaa iholta ne ns. hyvät bakteerit.hatey kirjoitti:^^Käyt tietysti nyt ja aamulla. Minä käyn 3-4 x/vrk suihkussa. En olekaan törkymöykky.
Eikun ihmisen pitää olla puhdas. Jos töissä likaantuu, se suihkuttelu tulee vielä tuon 3-4 x/vrk lisäksi. Pitää peseytyä koko ajan, mielummin useammin. Kasvot ja kädet pestään tietysti useammin. Jos vain kerran kävisi suihkussa, olisi ihmispolo lian ja saastan peittämä bakteereja ja likaa kuhiseva törkyesiintymä.Erño kirjoitti:Ahem, yksi kerta päivässä on riittävästi, ellet sitten työskentele jossain törkylässä. Liiallinen suihkuttelu tappaa iholta ne ns. hyvät bakteerit.hatey kirjoitti:^^Käyt tietysti nyt ja aamulla. Minä käyn 3-4 x/vrk suihkussa. En olekaan törkymöykky.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Täytyy muistaa myös käyttää mäntysuopaa ja karhunkieltä. Intimialueen pesuun käytetään tolua ja juuriharjaa.hatey kirjoitti:Eikun ihmisen pitää olla puhdas. Jos töissä likaantuu, se suihkuttelu tulee vielä tuon 3-4 x/vrk lisäksi. Pitää peseytyä koko ajan, mielummin useammin. Kasvot ja kädet pestään tietysti useammin. Jos vain kerran kävisi suihkussa, olisi ihmispolo lian ja saastan peittämä bakteereja ja likaa kuhiseva törkyesiintymä.Erño kirjoitti:Ahem, yksi kerta päivässä on riittävästi, ellet sitten työskentele jossain törkylässä. Liiallinen suihkuttelu tappaa iholta ne ns. hyvät bakteerit.hatey kirjoitti:^^Käyt tietysti nyt ja aamulla. Minä käyn 3-4 x/vrk suihkussa. En olekaan törkymöykky.
Viesti Kirjoittaja Derexus »
En minä mikään kammoinen ole. Inhottaa vaan olla likainen. Se on inhoittava tunne kun iho on tahma. yöks.wantsomeapple kirjoitti:Onpas siinä bakteerikammoinen ihminen(?) Mee hoitoon!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
No ollaanko siellä Turussa vielä hengissä?Derexus kirjoitti:valmistaudun inssiin, kyllä jännittää...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hompustako löytyy vastaus?Anniel kirjoitti:Täällä selaillaan rauhassa Homppua ja mietitään mitä tekis tulevina päivinä.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
No jos tulee hyviä ehdotuksia niin tokiKunkkuJ kirjoitti:Hompustako löytyy vastaus?Anniel kirjoitti:Täällä selaillaan rauhassa Homppua ja mietitään mitä tekis tulevina päivinä.
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kissat on kivoja. Ny pyrkii aina oksentamaan matolle. <3vinouma kirjoitti:Putsaan matolta kissan oksennusta. [:pahoinvoiva hymiö:]
/V
No kyllä sinä olet, jos väität olevasi likainen ja tahmainen jos et ole käynyt 3-4 kertaa suihkussa päivän aikana. Minulla ei riittäisi siihen edes aika.hatey kirjoitti:En minä mikään kammoinen ole. Inhottaa vaan olla likainen. Se on inhoittava tunne kun iho on tahma. yöks.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
En ole kammoinen. Olen puhdas. 4 tuntia sitten kävin suihkussa. Kohta menen taas.wantsomeapple kirjoitti:No kyllä sinä olet, jos väität olevasi likainen ja tahmainen jos et ole käynyt 3-4 kertaa suihkussa päivän aikana. Minulla ei riittäisi siihen edes aika.hatey kirjoitti:En minä mikään kammoinen ole. Inhottaa vaan olla likainen. Se on inhoittava tunne kun iho on tahma. yöks.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Onpas sinulla laiskat tekemisetCarde kirjoitti:Haisen...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hienoa, kun alat itsekin ymmärtää tilannettasi.Carde kirjoitti:Haisen...