![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
*tykkää
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ai... Ja seuraavaksi väität, että se kukinto muka ei olekaan se syötävä osa?Peitsamo kirjoitti:Perunoista saa ei-mauttomia laittamalla niihin mausteitaEn nyt noin muuten perusta niistä, mutta lohkottuna ja paistettuna uunissa niistä tulee mukavan rapoisia. Tai sitten paistamalla rasvassa.
*tykkää
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Hyvä kokki saa perunankin maistumaan joltain.Tauvo kirjoitti:Perunat on mauttomia, mutta hienoja.hatey kirjoitti:Erño kirjoitti:Tästäkin voidaan väitellä, mutta mitä hyötyä niistä on? Ei mitään. Tornio vie voiton. Eikun siis peruna vie voiton.iDock kirjoitti:^Ruusut on söpömpiä kuin perunat!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Samma här på svenska. Genesis soi.Marbo kirjoitti:Hei mä oon kännissä missä säää oot?![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Homma on vielä hieman kesken. 8)Marbo kirjoitti:Hei mä oon kännissä missä säää oot?![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
tosikko kirjoitti:Hain prätkän talvisäilytyksestä, oli kaverin tallissa talviunilla. Kaveri oli korjannut talvella tekemisen puutteessa moposta mm. pari edellisen omistajan typerää sähkökytkentää ja iski siihen vielä uuden akun paikalleen kun menin sitä hakemaan.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Olisikos sillä ystävällä tilaa useammallekin pyörälle siellä tallissa ensi talveksi?tosikko kirjoitti:Hain prätkän talvisäilytyksestä, oli kaverin tallissa talviunilla. Kaveri oli korjannut talvella tekemisen puutteessa moposta mm. pari edellisen omistajan typerää sähkökytkentää ja iski siihen vielä uuden akun paikalleen kun menin sitä hakemaan.
Viesti Kirjoittaja Macco »
No good deed goes unpunishedKunkkuJ kirjoitti:Olisikos sillä ystävällä tilaa useammallekin pyörälle siellä tallissa ensi talveksi?
Viesti Kirjoittaja Anniel »