Juu elikkäs tässä sain vähän nostettuu A4:sen taajuutta (ei paljoo, mutta hyvä alku). Itse käyttöliittymäässä/peleissä ei ole kovin kummosia eroja paitsi iOS:n animaatiot saivat nopeutta aika lailla Toisessa videossa sain vähäsen nostettua RAMin taajuutta ja jännitettä. Näytönohjaimen bundle oli taas liian vaikeaa minulle ymmärtää, joten sain vaan perustiedot siitä näkyville. Näyttiksestä en saanut muuta irti, joten valitettavasti näyttiksen arvot pysyivät samana :S
Itse puhelin käy todella kuumana, ja akunkesto kärsii aika lailla. Elikkäs tämä on vain koe, joten akunkesto ei juuri tässä vaiheessa ole ongelma.
Kovin vaikea verrata normi-iOS:ssään kun tuossa videolla nähtävää puhelinta on niin paljon kustomoitu Mutta ite en ole kyllä pienintäkään nykimistä havainnut missään iOS-animaatioissa omalla iPhone 4:lla (ei jailbreakattu) niin että tuollaisesta olisi mitään hyötyä.
tuomas92 kirjoitti:Kovin vaikea verrata normi-iOS:ssään kun tuossa videolla nähtävää puhelinta on niin paljon kustomoitu Mutta ite en ole kyllä pienintäkään nykimistä havainnut missään iOS-animaatioissa omalla iPhone 4:lla (ei jailbreakattu) niin että tuollaisesta olisi mitään hyötyä.
Näyttää aika siistiltä kun ihan suomeksi "Ylikellottaja: iGary" jne Ja kyllä tosta näki että valikot meni liukkaasti ettei jäänyt miettimään hetkeksikään.
Teemuz kirjoitti:Näyttää aika siistiltä kun ihan suomeksi "Ylikellottaja: iGary" jne Ja kyllä tosta näki että valikot meni liukkaasti ettei jäänyt miettimään hetkeksikään.
Juu pitihän nyt laittaa creditit, ettei porukka luule feikiks
Voisitko laittaa pientä listaa ohjelmista millä oot kustomoinut sun luuria? Tai esim. ottaa screenshotin Cydian packages-valikosta ja laittaa kuvan tänne.
tuomaril kirjoitti:Voisitko laittaa pientä listaa ohjelmista millä oot kustomoinut sun luuria? Tai esim. ottaa screenshotin Cydian packages-valikosta ja laittaa kuvan tänne.
Tohon teeman rakentamiseen oon käyttäny, Timeless HD-teemaa, AndroidLock XT, Clock Hide, Barrel, Multifl0w, SleepFx, GridLockia, Make It Mine, PerPageHTML ja tietty WinterBoardia
Juu... taitaa kuulua samaan sarjaan kuin se sun Windows Phone 7:n "porttaus". Oliskohan kuitenkin vaan sählätty noiden .plist- tiedostojen kanssa? Sun mielesi on jollain tavalla kieroutunut, kun saat jotain tyydytystä (oletus) näistä feikeistä.
Nätti-Nikke kirjoitti:Juu... taitaa kuulua samaan sarjaan kuin se sun Windows Phone 7:n "porttaus". Oliskohan kuitenkin vaan sählätty noiden .plist- tiedostojen kanssa? Sun mielesi on jollain tavalla kieroutunut, kun saat jotain tyydytystä (oletus) näistä feikeistä.
Yks juttu… eihän sen kellotuksen pitäis vaikuttaa yhtään mitään suuntaan tai toiseen noiden animaatioiden nopeuteen. Niiden nopeus on joka tapauksessa määrätty sekunneissa eivätkä ole sidottu prosessorin nopeuteen.
tuomas92 kirjoitti:Yks juttu… eihän sen kellotuksen pitäis vaikuttaa yhtään mitään suuntaan tai toiseen noiden animaatioiden nopeuteen. Niiden nopeus on joka tapauksessa määrätty sekunneissa eivätkä ole sidottu prosessorin nopeuteen.
ei vaikutakkaa, mut niitten tiedostot oli melkee samassa sijainnissa, joten päätin vaihtaa niitä, että ylikellotus näyttäis näyttävämmältä
tuomas92 kirjoitti:Yks juttu… eihän sen kellotuksen pitäis vaikuttaa yhtään mitään suuntaan tai toiseen noiden animaatioiden nopeuteen. Niiden nopeus on joka tapauksessa määrätty sekunneissa eivätkä ole sidottu prosessorin nopeuteen.
ei vaikutakkaa
iGary kirjoitti:Itse käyttöliittymäässä/peleissä ei ole kovin kummosia eroja paitsi iOS:n animaatiot saivat nopeutta aika lailla
ei vaikutakkaa
iGary kirjoitti:Itse käyttöliittymäässä/peleissä ei ole kovin kummosia eroja paitsi iOS:n animaatiot saivat nopeutta aika lailla
Miksi annoit ymmärtää niin? Olen hämmentynyt.
Niin tässä koko ylikellottamisprosessissa, en kertonu et pelkästään prossun taajuuden nostamisen ansiosta
Jaahas. Olisi kiva sitten nähdä jotain oikeita tuloksia mitä tuolla kellottamisella on saatu… nuo pelit toimivat aivan yhtä hyvin modifioimattomallakin iPhonella. Esim. Geekbenchillä voi testata oman laitteensa nopeuden - sillä näkee minkälaista eroa aiempaan on.