iOS 4.3.2 Jailbreak + Unlock
-
Re: iOS 4.3.2 Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Juuba »
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kyllä tuon unlockin pitäisi jo toimia tuoreemmillakin versioilla - ainakin niin on kerrottu. Ongelma minulla on tosiaan se, että toimivuus vaatii ilmeisesti tuon Ultrasn0w 1.2.2 -version, mutta se ei vissiin ole vielä jaossa noin yleisesti.IIIMacci kirjoitti:Unlockkia on iphone 4sen omistajat odotellu iät ja ajat... Tuntuu olevan liian kinkkinen pähkinä purtavaksi. Viimeisin unlockattu baseband tais olla 4.1sen mukana tullut....arttula kirjoitti:Hum... Entäs tuo Unlock ?? Onko KUKAAN vielä siinä onnistunut ?
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Ultrasnow 1.2.2 on cydiassa jaossa. Siinä korjattiin toimivuus uuden iOSn version kanssa, mutta basebandin suhteen tilanne on pysynyt samana jo kauan. Se ei siis toimi nelosen suhteen edelleenkään 01.59.00 uudemmilla basebandeilla, eikä tilanteeseen ole tiedossa muutosta.arttula kirjoitti:Kyllä tuon unlockin pitäisi jo toimia tuoreemmillakin versioilla - ainakin niin on kerrottu. Ongelma minulla on tosiaan se, että toimivuus vaatii ilmeisesti tuon Ultrasn0w 1.2.2 -version, mutta se ei vissiin ole vielä jaossa noin yleisesti.IIIMacci kirjoitti:Unlockkia on iphone 4sen omistajat odotellu iät ja ajat... Tuntuu olevan liian kinkkinen pähkinä purtavaksi. Viimeisin unlockattu baseband tais olla 4.1sen mukana tullut....arttula kirjoitti:Hum... Entäs tuo Unlock ?? Onko KUKAAN vielä siinä onnistunut ?
-
Hmmm... Kun viimeksi toissapäivänä etsin tuota 1.2.2-päivitystä, en sitä löytänyt. Tarjosi vain 1.2.1:stä. Pitääkö kokeilla taas tänään. Tein jailbreikin antamillasi ohjeilla, mutta tuo unlock ei ole vielä onnistunut. Ei sillä nyt niin suurta väliä ole, mutta mieluummin käyttäisin täällä ulkomaillakin iPhonea työpuhelimena. Ja kyseessä siis 3GS, ei iPhone4. Vaikka koko homma menisi ketjujen, ja iPhonesta tulisi verkonpaino, ei haittaa, sillä kyseessä on "ylimääräinen" luuri, jolle ei muuta käyttöä ole.Armadillo kirjoitti:Ultrasnow 1.2.2 on cydiassa jaossa. Siinä korjattiin toimivuus uuden iOSn version kanssa, mutta basebandin suhteen tilanne on pysynyt samana jo kauan. Se ei siis toimi nelosen suhteen edelleenkään 01.59.00 uudemmilla basebandeilla, eikä tilanteeseen ole tiedossa muutosta.arttula kirjoitti:Kyllä tuon unlockin pitäisi jo toimia tuoreemmillakin versioilla - ainakin niin on kerrottu. Ongelma minulla on tosiaan se, että toimivuus vaatii ilmeisesti tuon Ultrasn0w 1.2.2 -version, mutta se ei vissiin ole vielä jaossa noin yleisesti.IIIMacci kirjoitti:Unlockkia on iphone 4sen omistajat odotellu iät ja ajat... Tuntuu olevan liian kinkkinen pähkinä purtavaksi. Viimeisin unlockattu baseband tais olla 4.1sen mukana tullut....arttula kirjoitti:Hum... Entäs tuo Unlock ?? Onko KUKAAN vielä siinä onnistunut ?
-
Cydia päivittää aina käynnistäessä repositoryt. Yläreunassa pyörii siis teksti "Downloading packages" ja tämä toistuu jokaiselle repolle. Piti ihan varta vasten tarkistaa tuo ja ultrasn0w tosiaan oli aluksi 1.2.1 -versiossa tarjolla. Kunhan päivitys valmistui ja Cydia buuttasi osittain itsensä uudelleen, ultrasn0w:sta olikin 1.2.2 tarjolla kuten kuuluu. 3GS:llä periaate on ihan sama, mutta päivityksessä voi kestää jo jonkun aikaa.arttula kirjoitti:Hmmm... Kun viimeksi toissapäivänä etsin tuota 1.2.2-päivitystä, en sitä löytänyt. Tarjosi vain 1.2.1:stä. Pitääkö kokeilla taas tänään. Tein jailbreikin antamillasi ohjeilla, mutta tuo unlock ei ole vielä onnistunut. Ei sillä nyt niin suurta väliä ole, mutta mieluummin käyttäisin täällä ulkomaillakin iPhonea työpuhelimena. Ja kyseessä siis 3GS, ei iPhone4. Vaikka koko homma menisi ketjujen, ja iPhonesta tulisi verkonpaino, ei haittaa, sillä kyseessä on "ylimääräinen" luuri, jolle ei muuta käyttöä ole.Armadillo kirjoitti: Ultrasnow 1.2.2 on cydiassa jaossa. Siinä korjattiin toimivuus uuden iOSn version kanssa, mutta basebandin suhteen tilanne on pysynyt samana jo kauan. Se ei siis toimi nelosen suhteen edelleenkään 01.59.00 uudemmilla basebandeilla, eikä tilanteeseen ole tiedossa muutosta.
-

-
Viesti Kirjoittaja Dimitri »
Googlettelin tuota virhekoodia ja ainut neuvo mitä sain oli host-tiedoston tyhjentäminen kaikesta appleen liittyvästä. Tein niin, mutta ei mitään vaikutusta ja sama errori tulee uudelleen.
Kokeilin myös downgradettaa 4.2.1 (kyllä on shsh-blobsit tallennettuna) tinyumbrellalla, mutta ei lähtenyt silläkään. Jälleen kerran antaa iTunes tuon errorin.
EDIT: kannattaa siis tosiaan varmistaa, että tallentaa hostsiin ne muutokset. Tyhmästä päästä kärsii kaikki 8)
-
Varmistahan että tosiaan tallensit hosts -tiedoston muutoksineen, ja että editoit oikeaa tiedostoa. TinyUmbrella ei taida nykyään toimia kuin neloselle, jos siis satut jotain muuta luuria käyttämään.Dimitri kirjoitti:Mikähän on ongelmana kun koetan päivittää iOS 4.3.2 iTunesin kautta, mutta antaa virheen 1013?
Googlettelin tuota virhekoodia ja ainut neuvo mitä sain oli host-tiedoston tyhjentäminen kaikesta appleen liittyvästä. Tein niin, mutta ei mitään vaikutusta ja sama errori tulee uudelleen.
Kokeilin myös downgradettaa 4.2.1 (kyllä on shsh-blobsit tallennettuna) tinyumbrellalla, mutta ei lähtenyt silläkään. Jälleen kerran antaa iTunes tuon errorin.
-
Viesti Kirjoittaja jugih »
pwnagetool ja ultrasn0w. tietokoneena macbook air 11" ja puhelimena iphone 3gs uudempi bootrom.
mitään eroa en kyllä huomaa käytössä 4.3.1.
Toivotaan että akkukesto paranee enemmässä käytössä verrattuna 4.3.1.
-
Viesti Kirjoittaja Diego R »
3GS, 4.3 (8F190) ja 5.16.01 firmware, onnistuuko unlock ja jos onnistuu, niin arvostaisin luotettavaa linkkiä ohjeisiin jotka joku olisi jo todennut toimiviksi? Pitäisi saada luurissa toimimaan ulkomaan pre-paidkortti.

-
Viesti Kirjoittaja Tege »
http://www.iclarified.com/jailbreak/Diego R kirjoitti:Pahoittelut jos kysyn typeriä jotka saattaisivat selvitä googlettamalla mutta luin tämän ketjun läpi enkä saanut varmuutta, eli;
3GS, 4.3 (8F190) ja 5.16.01 firmware, onnistuuko unlock ja jos onnistuu, niin arvostaisin luotettavaa linkkiä ohjeisiin jotka joku olisi jo todennut toimiviksi? Pitäisi saada luurissa toimimaan ulkomaan pre-paidkortti.
http://www.iclarified.com/unlock
-
Viesti Kirjoittaja mission »
Jostain syystä molemmilla kerroilla (4.3.1 ja 4.3.2) kun jailbreikkasin redsnowlla, homma kusi tohon aktivointiin mihin en ainakaan löytäny mitään keinoa miten aktivoinnin saisi pois. Nyt sitten pwnagetoolin ilmestyttyä homma pelittää taas ihan kympillä. Sieltä kun saa aktivoinnin ruksittua pois. Ja palautus vanhasta onnistuu myöskin hyvin eli säästää vaivaa ku ei tarvi uutena ottaa käyttöön.Armadillo kirjoitti:
mission kirjoitti:
Tiedän, mä en tarvi unlockkia. Siltikään jostain syystä verkkoa ei oo eikä tuu vaikka mitä tekis.
Olethan varmistanut ettet aktivoi puhelinta JB-työkalulla joko custom ipsw:n tekemisvaiheessa tai sitten itse jailbreakkauksen aikana (työkalusta riippuen)?
Mä oon aina paluttanut vanhana ja hyvin on pelittänyt. Etuna tästä että mul on tekstarit yms. Tallessa monen vuoden takaa.
Edit: puhelimet ja firmikset siis on vaihtunu kehityksen mukana ekasta lähtien.
-
Viesti Kirjoittaja Diego R »
Kiitos mutta homma tyssäsi heti siihen että listassa ei löydy meikäläisen basebandia eli 5.16.01. Tarkoittanee että unlock on nou-nou?Tege kirjoitti:http://www.iclarified.com/jailbreak/Diego R kirjoitti:Pahoittelut jos kysyn typeriä jotka saattaisivat selvitä googlettamalla mutta luin tämän ketjun läpi enkä saanut varmuutta, eli;
-
Kyllä. Paitsi että voit kikkailla iPadin 06.15.00 -basebandilla. Riskit ja ohjeet selitetty linkin takana http://www.iclarified.com/entry/index.p ... 4568&laid=Diego R kirjoitti:Kiitos mutta homma tyssäsi heti siihen että listassa ei löydy meikäläisen basebandia eli 5.16.01. Tarkoittanee että unlock on nou-nou?Tege kirjoitti:http://www.iclarified.com/jailbreak/Diego R kirjoitti:Pahoittelut jos kysyn typeriä jotka saattaisivat selvitä googlettamalla mutta luin tämän ketjun läpi enkä saanut varmuutta, eli;
-
Viesti Kirjoittaja Bumba »
- iPhone 15 Pro Black Titanium 256 Gt (2023) - Apple Watch S7 45mm Stainless Steel Silver (2022) -
-
Näillä yritin, mutta ainakaan toistaiseksi ei iPhone löydä kenttää ulkomaisella prepaid -kortilla. Pitää jatkaa yritystä, ja ajaa homma uudelleen läpi, jahka saan työpisteen sellaiseen kuntoon, että mahdun itse pöydän ääreen istumaan edes (puhumattakaan nettkiyhteyksistä).Armadillo kirjoitti:Kyllä. Paitsi että voit kikkailla iPadin 06.15.00 -basebandilla. Riskit ja ohjeet selitetty linkin takana http://www.iclarified.com/entry/index.p ... 4568&laid=Diego R kirjoitti:Kiitos mutta homma tyssäsi heti siihen että listassa ei löydy meikäläisen basebandia eli 5.16.01. Tarkoittanee että unlock on nou-nou?Tege kirjoitti:http://www.iclarified.com/jailbreak/Diego R kirjoitti:Pahoittelut jos kysyn typeriä jotka saattaisivat selvitä googlettamalla mutta luin tämän ketjun läpi enkä saanut varmuutta, eli;
-
Viesti Kirjoittaja MacSaukko »
Nyt sitten vaan odotellaan, vielä.
edit:
oikea lähde http://www.redmondpie.com/unlock-ios-4. ... confirmed/
laitoin ensin vahingossa vuoden takaisen linkin eetteriin.
IPad 2017
Oneplus 5
-
En ole itse päivittänyt PwnageToolilla basebandia säilytellen, mutta kovastihan ne mainostaa ettei se sitä päivitä.Bumba kirjoitti:Jos päivitän iPhone 4:ni PwnageToolilla 4.3.2 versioon, niin päivittyykö baseband? Tällä hetkellä minulla on bb 1.59.00, ja mikäli olen oikein ymmärtänyt niin se on syytä säilyttää unlockia varten. Eli jos PwnageTool päivittää basebandin, niin pitääkö sitten kikkailla tuo päivitys TinyUmbrellan avulla?
-
Tuli ihan sattumalta mieleen, mutta onko sillä ulkomaalaisella operaattorilla sopimus meidän paikallisten verkon tarjoajien kanssa? Siis saako samalla kortilla jollain lukottomalla luurilla kentän? Entisellä iPhonella en voinut ainakaan tehdä aktivointia Suomessa AT&T:n kortilla vaikka se oli sille lukittu.arttula kirjoitti:Näillä yritin, mutta ainakaan toistaiseksi ei iPhone löydä kenttää ulkomaisella prepaid -kortilla. Pitää jatkaa yritystä, ja ajaa homma uudelleen läpi, jahka saan työpisteen sellaiseen kuntoon, että mahdun itse pöydän ääreen istumaan edes (puhumattakaan nettkiyhteyksistä).
-
Toivoa voi että se avaisi myös 3GS:n ja 3G:n uusimmat basebandit.MacSaukko kirjoitti:Kannattanee odotella uusinta unlockkia vielä hetkisen ennenkuin alkaa säveltää mitään peruuttamatonta ipadin basebandeilla. Haavoittuvuus ultrasn0wn - unlockkiin iphone 4 uusimmille firmiksille on löydetty ja todettu toimivaksi Musclenerdin toimesta.
Lähde: http://iphonehelp.in/2010/02/11/exploit ... -unlocked/
-
Viesti Kirjoittaja MacSaukko »
Piti viel korjata tuota linkkiä eliArmadillo kirjoitti:Toivoa voi että se avaisi myös 3GS:n ja 3G:n uusimmat basebandit.MacSaukko kirjoitti:Kannattanee odotella uusinta unlockkia vielä hetkisen ennenkuin alkaa säveltää mitään peruuttamatonta ipadin basebandeilla. Haavoittuvuus ultrasn0wn - unlockkiin iphone 4 uusimmille firmiksille on löydetty ja todettu toimivaksi Musclenerdin toimesta.
Lähde: http://iphonehelp.in/2010/02/11/exploit ... -unlocked/
http://www.redmondpie.com/unlock-ios-4. ... confirmed/
on oikea lähdelinkki, aiempi oli vuoden takainen uutinen:)
IPad 2017
Oneplus 5
-
Viesti Kirjoittaja Juuba »
Mulla sama versio puhelimesta ja myös basebandista. Tein itse tuolla PwnageToolilla ja hyvin meni, baseband ei päivity. Etkä tervitse tuossa Tinyumbrellaa mihinkään.Armadillo kirjoitti:En ole itse päivittänyt PwnageToolilla basebandia säilytellen, mutta kovastihan ne mainostaa ettei se sitä päivitä.Bumba kirjoitti:Jos päivitän iPhone 4:ni PwnageToolilla 4.3.2 versioon, niin päivittyykö baseband? Tällä hetkellä minulla on bb 1.59.00, ja mikäli olen oikein ymmärtänyt niin se on syytä säilyttää unlockia varten. Eli jos PwnageTool päivittää basebandin, niin pitääkö sitten kikkailla tuo päivitys TinyUmbrellan avulla?
-
Viesti Kirjoittaja Bumba »
Sillä ei ole väliä mistä versiosta päivittää? Itellä täl hetkel 4.0.1.Juuba kirjoitti:Mulla sama versio puhelimesta ja myös basebandista. Tein itse tuolla PwnageToolilla ja hyvin meni, baseband ei päivity. Etkä tervitse tuossa Tinyumbrellaa mihinkään.Armadillo kirjoitti:En ole itse päivittänyt PwnageToolilla basebandia säilytellen, mutta kovastihan ne mainostaa ettei se sitä päivitä.Bumba kirjoitti:Jos päivitän iPhone 4:ni PwnageToolilla 4.3.2 versioon, niin päivittyykö baseband? Tällä hetkellä minulla on bb 1.59.00, ja mikäli olen oikein ymmärtänyt niin se on syytä säilyttää unlockia varten. Eli jos PwnageTool päivittää basebandin, niin pitääkö sitten kikkailla tuo päivitys TinyUmbrellan avulla?
- iPhone 15 Pro Black Titanium 256 Gt (2023) - Apple Watch S7 45mm Stainless Steel Silver (2022) -
-
Ei.Bumba kirjoitti:Sillä ei ole väliä mistä versiosta päivittää? Itellä täl hetkel 4.0.1.Juuba kirjoitti:Mulla sama versio puhelimesta ja myös basebandista. Tein itse tuolla PwnageToolilla ja hyvin meni, baseband ei päivity. Etkä tervitse tuossa Tinyumbrellaa mihinkään.Armadillo kirjoitti:En ole itse päivittänyt PwnageToolilla basebandia säilytellen, mutta kovastihan ne mainostaa ettei se sitä päivitä.Bumba kirjoitti:Jos päivitän iPhone 4:ni PwnageToolilla 4.3.2 versioon, niin päivittyykö baseband? Tällä hetkellä minulla on bb 1.59.00, ja mikäli olen oikein ymmärtänyt niin se on syytä säilyttää unlockia varten. Eli jos PwnageTool päivittää basebandin, niin pitääkö sitten kikkailla tuo päivitys TinyUmbrellan avulla?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka