Minäkin olisin kiinnostunut siitä että onko kaverista tehty rikosilmoitusta, jos on niin liittyisin siihen kerhoon mielelläni sillä hän teki minulle yhteensä 5000€:n velat, ostattamalla minulla ja sukulaisillani erilaisia laitteita joita muka "tarvitsee opiskelun takia". Tämä kaikki oli siis täyttä kukkua ja L.Hiivala myi lähes uudet laitteet älyttömän halvalla ja kuinka ollakaan rahat menivät viinaan. Minulle selvisi liian myöhään että tyyppi on alkoholisti (kyseessä on siis ex-avomieheni).hopsake kirjoitti:samaa kyselen minäkin, kuka tietää hänestä mitään? onko rikosilmoitus tehty? se on prepaidnumero osoitetietoja sillä ei saa mutta aika tavallista nykyään ja nimi on oikea ei tekaistu, asuu Jyväskylä/Vaajakoski, huijaa muullakin tavalla ja otan vastaan tietoa kaikesta jos jollain on Kiitossvenss0n kirjoitti:Moi,
olen tekemässä rikosilmoitusta HO:ssa huijanneesta nimimerkki Lare71:stä. "herra" kertoi nimekseen Lauri Hiivala. Onko kenelläkään (minkäänlaista) kokemusta tai tietoja kyseisestä koijarista?
Nimimerkki on nykyään muotoa N/A tai Anonymous, eli herra lienee livistänyt (ainakin hetkeksi) tekopaikalta.
Olen ollut yhteydessä moderaattoreihimme mercury ja mvi asian tiimoilta.
hänkin tämän kohta löytää mutta mä en huijaa ketään en täälä enkä muualla
Nyt alkaa elämä olemaan jollakin lailla balanssissa mutta velat ovat jäljellä. Tyhmyyttäni otin velat nimiini ja nyt niitä ei saa häneltä millään ilveellä takaisin perittyä (ainakaan laillisesti). Sen tiedän että kerran käydessäni jyväskylän poliisiasemalla juttelemassa hänestä, poliisi sanoi että hänellä ainakin yksi petossyyte on niskassa. Hiivalan osoite ja uusi puhelinnumero on minulla tiedossa, pyytämällä laitan ne sähköpostiin misukka34@suomi24.fi niin pääsette koputtelemaan ovelle.