FM -lähetin uuteen iPodiin?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
FM -lähetin uuteen iPodiin?
Viesti Kirjoittaja kusmi »
Tietäisikö joku mikä FM -lähetin toimisi uuden värinäytöllisen iPodin (20 Gb) kanssa? Kun esim noi iTripit toimii vaan kolmannen ja neljänen sukupolven iPodien kanssa, tai niin ainakin valmistajan sivuilla lukee. ..ja eikös toi uusi iPod ole viides järjestyksessään..
-
Re: FM -lähetin uuteen iPodiin?
Viesti Kirjoittaja Elroy »
FM-lähetin? vai vastaanotin? vai voiko ipodilla pitää radioasemaa?
-
Viesti Kirjoittaja Zamzam »
Eihän se uusi värinäytöllinen iPod ole 5G vaan color-4G....(tieto on ipodloungesta) en tosin ole varma...
MacBook Pro 13" Retina Late-2013
iPhone 4, soon 6S Plus 128GB Gold
iPhone 4, soon 6S Plus 128GB Gold
-
Viesti Kirjoittaja joonas »
iTrip toiminee. Uudet iPodithan on vastaavia kuin iPod Photot, joten niille sopivat toiminevat varmasti uusissakin: http://www.griffintechnology.com/products/itrip/
Tutustu ihmeessä myös Airplayhin joka on voittanut iTripin testeissä: http://www.xtrememac.com/adapters/airplay.shtml
Itse pistin tuollaisen tilaukseen viikko sitten. Suomestahan noita ei saa, kun myynti ei ole "laillista" kun ovat kuitenkin FM-radiolähettimiä.
- Joonas
Tutustu ihmeessä myös Airplayhin joka on voittanut iTripin testeissä: http://www.xtrememac.com/adapters/airplay.shtml
Itse pistin tuollaisen tilaukseen viikko sitten. Suomestahan noita ei saa, kun myynti ei ole "laillista" kun ovat kuitenkin FM-radiolähettimiä.
- Joonas
-
Viesti Kirjoittaja hagle »
Mulla on uusi värinäytöllinen iPodi jossa toimii iTrip mainiosti. Itse iTripin tilasin täältä: http://www.ipod-europe.net/. Tuli laatikkoon parissa päivässä...
-
Viesti Kirjoittaja kusmi »
Kiitoksia kaikille infosta. Itsekin tuolta ipod-europesta ajattelin tilata, pitää viel tsekkaa se airplaykin. Vielä Haglelle: eli siis paketti/kirje tulee ihan kotiin asti, ettei tarvis postista lähteä sitä noukkimaan?
-
Viesti Kirjoittaja hagle »
Jeps, paketti (paksuhko kirjekuori) mahtui tavalliseen postilaatikkoon, mutta kaverini kertoi että kerrostalon ahtaampaan postilaatikkoon se ei mahtunut ja se oli haettava postitoimipaikasta.
-
-
Viesti Kirjoittaja Kunke »
Mistä tuo Airplay kannattais tilata (jotta onnistuis helposti ja nopeesti)?
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kaverin Airplay lopetti toimintansa ja omakin jo oikuttelee. Vaikuttaisi siltä, että iTripit on kestävämpiä....? [:^)]
Tilauspaikkoja löytää hakua käyttämällä, on tuosta sen verran useasti täällä keskusteltu.
Tilauspaikkoja löytää hakua käyttämällä, on tuosta sen verran useasti täällä keskusteltu.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kannattanee ottaa hieman taustoja selville, ennen kuin tällaisia päästelee suustaan. Yksi iPodin suosituimmista lisälaitteista on juurikin FM-lähetin. Kantomatkaa on siis tuollainen 10 m, itse olen tosin pidemmälläkin matkalla onnistunut. Erittäin näppärä autoilleissa ja mm, mökillä radion ollessa sisällä tai ikkunalla ja itse voit "ohjata" musiikkia suoraan laiturilta lekotellessa.rahi kirjoitti:FM-lähetin? vai vastaanotin? vai voiko ipodilla pitää radioasemaa?
-
Viesti Kirjoittaja Elroy »
Ei tarvitse vinoilla, en tiennyt mistä on kyse ja kysyin siitä. Tosin oisin varmaan googlannut sen nopeasti mutta ehkä oli joku toinenkin joka asiaa mietti.TheKraken kirjoitti:Kannattanee ottaa hieman taustoja selville, ennen kuin tällaisia päästelee suustaan. Yksi iPodin suosituimmista lisälaitteista on juurikin FM-lähetin. Kantomatkaa on siis tuollainen 10 m, itse olen tosin pidemmälläkin matkalla onnistunut. Erittäin näppärä autoilleissa ja mm, mökillä radion ollessa sisällä tai ikkunalla ja itse voit "ohjata" musiikkia suoraan laiturilta lekotellessa.rahi kirjoitti:FM-lähetin? vai vastaanotin? vai voiko ipodilla pitää radioasemaa?
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka