/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Meinasitko viraston perustaa?Aadee kirjoitti:Vietän vapaapäivää istumalla bussissa kohti Helsinkiä, jossa käyn hakemas leimaustarvikkeita sekä katsomaan Ocèans elokuvan kaverin kanssa.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Lare kirjoitti:Meinasitko viraston perustaa?Aadee kirjoitti:Vietän vapaapäivää istumalla bussissa kohti Helsinkiä, jossa käyn hakemas leimaustarvikkeita sekä katsomaan Ocèans elokuvan kaverin kanssa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Menisit sisätiloihin, varjoon.iDock kirjoitti:Ottelen aurinkoa uima-altaalla auringon hivelevässä lämmössä! 8)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tuleekos sinusta nyt kätilö? Etkös sinä siellä kätilökoulussa ollut?Erño kirjoitti:Laittelen työhakemuksia eri aloille.
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Olet snä ihmeellinen. Olethan jo muistanut käydä 4 kertaa suihkussa tänään, siellä voi leikkiä että sukellusvene vuotaa.hatey kirjoitti:Valmistaudun kääriytymään sohvalle peiton virkaa toimittavaan lakanaan, sammutan lukuvalon ja kuvittelen olevani saksalaisessa WW II aikasessa sukellusveneessä lepovuorossa ja makaavani siellä bunkassa.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Anniel kirjoitti:Herätän miehen ja laitan sen nukkumaan.
Noku se nukahti sohvalle. Eihän sitä nyt voi siihen jättää, nukkuu huonosti ja on kuitenkin ihan jumissa aamulla ja niska vinossa. Sitä paitsi mä tarviin mun unilelunKunkkuJ kirjoitti:Anniel kirjoitti:Herätän miehen ja laitan sen nukkumaan.Miksi se mies piti herättää? Onko tässä nyt kyse jonkinlaisesta äidin vaistosta, joka ohjaa käytöstäsi, että lapsi pitää peitellä ja kertoa sille iltasatu?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ai jaa! Kun mies tarvii iltalelun, sitä syytetään naisen esineellistämisestä ja hyväksikäyttämisestä ja vaikka mistä, mutta kun nainen käyttää miestä häikäilemättä omien tarpeiden tyydyttämiseen, sekö on OK?Anniel kirjoitti: Sitä paitsi mä tarviin mun unilelun
Ällös huoli, kyllä me käytetään toisiamme ihan yhtä paljon 8)KunkkuJ kirjoitti:Ai jaa! Kun mies tarvii iltalelun, sitä syytetään naisen esineellistämisestä ja hyväksikäyttämisestä ja vaikka mistä, mutta kun nainen käyttää miestä häikäilemättä omien tarpeiden tyydyttämiseen, sekö on OK?Anniel kirjoitti: Sitä paitsi mä tarviin mun unilelun