iPSP kirjoitti:Niin, ehkä osakkeenomistajat, mutta ei käyttäjät. Kuka maanalainen paikka muka haluaisi, että osa Windows puolen ongelmista siirtyisi OS X:sän puolelle? Siksihän porukka OS X:sää käyttää, kun ei halua rypeä ongelmakasoissa. Linuxia ei voi edes mainita samassa yhteydessä, kun puhutaan ihmisistä, jotka hankkivat elantonsa tietokoneiden avustuksella jo pelkästään sen takia, että suosituimpia ammattisoftia ei ole Linuxille saatavalla. Yleisesti ihmiset haluavat vain käyttää tietokoneita, jotka palvelevat heitä ilman turhia ongelmia ja tässä ei OS X:sää voita tällä hetkellä mikään.dimepag kirjoitti:Muuten kävisi kuin windowsille?
Eli siis OSX olisi käytetyin alusta ja Apple suurin IT alan firma maailmassa??
Niin, osakkeenomistajat, joita tällä forumilla ei ole muuten yhtään kappaletta, haluaisivat että Apple olisi suurin. Jota se ei todellakaan nyt ole. Microsoft on suurin, suurella marginaalilla.
Mutta turhaanhan minä tätä selitän, kun olet selvä trollipaska...
Vai että trollipaska... kiitosta.
Linuxille ne Applen softat kääntyvät sekunnissa kun vaan ne kääntää, Linuxille. Tiedätkö että ohjelmat voidaan kääntää käyttöjärjestelmästä ja alustasta toiseen, eikä Applella ole mitään "magical" edelleenkään, vaan se on aivan OpenSource Darwin käyttöjärjestelmä. Suljettua on ne herkkukarkit joita sinä ihastelet. Itse rauta ja käyttöjärestelmä taustalla on 100% pc rautaa eikä siinä ole, edelleenkään, mitään "Magical Innovation"

Ja EFI ei ole mikään "magical innovation" myöskään eikä edes Applen keksintöä.
"pidä bootissa nappulaa X pohjassa niin menee safe mode"
Niin se on aivan sama kuin kirjoittaa Chameleon bootloaderissa -x -v , mutta EFI tekee sen suoralla näppäinkomennolla... Vähän kuten BIOS menee boottimoodiin F2 tai F12 nappulalla vähän eri BIOS versiosta riippuen? Applen bootissa ei tule tekstejä näkyviin... Sen edessä on harmaa Apple logo. Minun Pentium-4 roskakone Snow Leopard hackintosh 1.6.7 voin ihan itse valita näkyykö ne (very linux like) bootti ilmoitukset vai ei.....
Kuule, vertaat nyt Windowsia ja OSX keskenään. Eli et ymmärrä edelleenkään mistä tässä on kysymys. OSX is Very Linux like. Muistatko vielä, 11 vuotta sitten Stevie poju sitä höpisi jo...
http://www.youtube.com/watch?v=Ko4V3G4NqII
OSX on lähes sama kuin Linux. Mitään Install.exe windows touhuja ei OSX tulisi vaikka se vapautuiskin, voisitko yrittää nyt jo ymmärtää ?
Hei muuten, 1.7.0 Lion tunnistaa forumin mukaan suoraan tyypin ja numeron AMD Phenom Quad Core prosessorin, ennen kernel panicia...
Ei se koskaan, ikinä, ennen ole tunnistanut oikeilla nimellä, muita prosessoreita.
Lisäksi nyt uusi Lion (enteilevä nimi) tukee suoraan natiivisti käytännössä kaikkia ATI näytönohjaimiakin.. ainakin TonyMacx86 mukaan.
http://osx86.co/f101/lion-with-amd-t7106/post53828.html
well realy strange thing happend on the amd hackintosh i installed 10.7 for giggles it crashed ov cource but the weird thing is it correctly indentified my amd quad by model and name ... it locked up on probing pci bus
Ja mitä minuun tulee, aion ostaa pian MacBookPro koneen jotta saan aivan aidon Pro luokan mäkin itselleni, mutta aion sen tehokkaimman mäkin rakentaa IHAN ITSE ja parhaista osista!