Otin laitteen kotelosta soittaakseni niin vekotimmeen ei saannut mitään eloa. Aikani painelin nappeja ja luovuttaakseni otin jo sim-kortinkin pois, kaivoin takuuhommia varten kuitinkin esiin... kunnes vielä kerran painelin nappeja niin ilmestyi omppu ruutuun?! Olin jo ihan varma että paskanahan tää on Akkukin näytti 50% kun heräs henkiin, eli ei siis senkään piikkiin voi pistää, ja uusin softakin koneessa.
Onko kellään muulla käynnyt vastaavaa?
Viimeksi muokannut kallekilponen, 7.5.2011 klo 20.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:otsikko kuntoon ja siirto oikealle alueelle
Muutaman kerran vanhemmilla ohjelmistoversioilla on noin hyytynyt. Silloin luurin sai eloon pitämällä koti ja lukitusnappeja pohjassa kunnes sammui kokonaan ja sitten boottaamalla uudelleen. Tai odottamalla niin kauan kuin heräämiseen meni. Ei ole kyllä aikoihin noin käynyt...
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
tuomaril kirjoitti:Pari kertaa mullakin on iPhone nelonen pimahtanu samalla tavalla mutta olen sen aina saanut henkiin tolla power+home nappi yhdistelmällä
Tein aikas monta kertaa tuonkin kombon, varmaan 30 minsaa kaikkea mahdollista, ruudun vaan pysyessä mustana. Pitäiskö tässä huolestua ja kiikuttaa iipponen hoitoon, kun sen voi vielä tehdä hallitusti omaan tahtiin?
tuomaril kirjoitti:Pari kertaa mullakin on iPhone nelonen pimahtanu samalla tavalla mutta olen sen aina saanut henkiin tolla power+home nappi yhdistelmällä
Tein aikas monta kertaa tuonkin kombon, varmaan 30 minsaa kaikkea mahdollista, ruudun vaan pysyessä mustana. Pitäiskö tässä huolestua ja kiikuttaa iipponen hoitoon, kun sen voi vielä tehdä hallitusti omaan tahtiin?
Jos alkaa oireilemaan samalla tavalla useamminkin niin huoltoon vaan.
Alkoi jumit lisääntyä ja vein luurin huoltoon. Maanantaina jätin luurin ja alle viikossa tuli että luurinne noudettavissa.
Luuri vaihdettu uuteen, ja luurin mukana uusi imei.
Omasta mielestäni olin varautunut myös siihen että luuri ja siinä olevat yhteystiedot ja ohjelmat jäävät sille tielleen, mutta ilmeisesti jotain on jäännyt tekemättä koska en saa luuria enää varmuuskopion kautta sellaiseksi mitä se oli. Olen tämän varmuuskopion tehnyt macbook airiin ja sen kautta siis yrittänyt palauttaa iphonea. Yhteystiedot kyllä saan takaisin, mutta ei jälkeäkään ohjelmista, ei ilmaisista eikä maksetuista.
Miksi kaikki ei palaudu, jotain tehnyt väärin kun mukamas varmuuskopioinnut? Ja kun menen puhelimella sellaisen ohjelman kohdalle appstoressa jonka varmuudella tiedän jo ostaneeni niin status on BUY.... voi saasta. Saanko jostain listaa että mitä mulla oli ladattuna, niin ilmaisista kuin ostetuistakin. Ja jokin kikka kuutonen millä se lataa kaiken mitä mulla olikin, ja mitään toista kertaa maksamatta?
Vaihtunut imei ei vaikuta millään tavalla mihinkään? Näenkö mistään mitään lataushistoriaa ettei menis ihan arvailuksi että olinko ostanut tuon vain en, kun ei kerran ilmoita siinä kohdalla jo kerran ladatuksi/maksetuksi?