iOS 4.3.3 Jailbreak + Unlock
-
Re: iOS 4.3.3 Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja Tinippa »
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja InsaneFinn »
-
Mä käytän Redsn0wta Windows 95 tilassa ja suoritan järjestelmävalvojanaInsaneFinn kirjoitti:Miten voi olla, että joka kerta jailbreakatessa unohdan käyttää redsn0wta Windows XP tilassa, kun se nimenomaan sillä toimii
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Jotta ei tarvitsisi turhaan vaivautua vastaamaan, että windows/system32/drivers/ect..jotain....siellä se nimenomaan EI OLE, itseasiassa koko tuontapaista pathia ei ole Win7 koneissa. Haku ei ko. filettä löydä. Muutenkaan etsimällä ei satu silmään.
Eli _TIETÄÄKÖ_ joku tarkan pathin ?
-
C:/windows/system32/drivers/etc/hostsrsaarela kirjoitti:Missä sijaitse, jos nyt yleensäkkään ollenkaan sijaitsee HOSTS tiedosto, WIN7 64bit koneissa?
Jotta ei tarvitsisi turhaan vaivautua vastaamaan, että windows/system32/drivers/ect..jotain....siellä se nimenomaan EI OLE, itseasiassa koko tuontapaista pathia ei ole Win7 koneissa. Haku ei ko. filettä löydä. Muutenkaan etsimällä ei satu silmään.
Näin ainakin 32-bittisessä windows seiska koneessa
-
Kuten yllä kerroin; NÄIN SE EI OLE WIN7 64 bit koneessa!tuomaril kirjoitti:C:/windows/system32/drivers/etc/hostsrsaarela kirjoitti:Missä sijaitse, jos nyt yleensäkkään ollenkaan sijaitsee HOSTS tiedosto, WIN7 64bit koneissa?
Siellä EI OLE TUOTA PATHIA olemassa!
/etc/hosts puuttuu kaikista 64 bit koneista, mitä olen päässyt katsomaan.
Oliko muita "arvauksia...?"
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
rsaarela kirjoitti:Kuten yllä kerroin; NÄIN SE EI OLE WIN7 64 bit koneessa!tuomaril kirjoitti:C:/windows/system32/drivers/etc/hostsrsaarela kirjoitti:Missä sijaitse, jos nyt yleensäkkään ollenkaan sijaitsee HOSTS tiedosto, WIN7 64bit koneissa?
Oliko muita "arvauksia...?"
-
Mailia kirjoitti:rsaarela kirjoitti:Kuten yllä kerroin; NÄIN SE EI OLE WIN7 64 bit koneessa!tuomaril kirjoitti:C:/windows/system32/drivers/etc/hostsrsaarela kirjoitti:Missä sijaitse, jos nyt yleensäkkään ollenkaan sijaitsee HOSTS tiedosto, WIN7 64bit koneissa?
Oliko muita "arvauksia...?"etc.pngMiten olisi C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts?
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
No kokeileppas vaikka lyödä se sinne manuaalisesti.rsaarela kirjoitti:Mailia kirjoitti:rsaarela kirjoitti:Kuten yllä kerroin; NÄIN SE EI OLE WIN7 64 bit koneessa!
Oliko muita "arvauksia...?"etc.pngMiten olisi C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts?
-
Joo, menee.Mailia kirjoitti:No kokeileppas vaikka lyödä se sinne manuaalisesti.rsaarela kirjoitti:Mailia kirjoitti:rsaarela kirjoitti:Kuten yllä kerroin; NÄIN SE EI OLE WIN7 64 bit koneessa!
Varmaan 10 vuotta käyttänyt Total Commanderia, ja tässä oli nyt EKA BUGI siinä ohjelmassa. Päivitin uusimpaan versioon, ja homma toimii. Joskus näköjään sokeakin törmää BUGIIN...
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Just täs breikkaan mun puhelinta, mutta iTunesi on nyt jäänyt junnaamaan tuohon palautukseen. Etenemispalkki on pysähtynyt tuohon 90-95% kohdalle, on jyrnyttänyt tuossa kohdassa jo melkeen tunnin.
Mitä tehdä?
Tylysti vaan virrat poikki ja uudelleen käyntiin? Odotan ja vuotan?
iPhone4, white, 4.3.3, uusin iTunes, MBP, PwnageTool
Yhy-yhy!
-
No jo nyt on!mmmvuori kirjoitti:Moi!
Just täs breikkaan mun puhelinta, mutta iTunesi on nyt jäänyt junnaamaan tuohon palautukseen. Etenemispalkki on pysähtynyt tuohon 90-95% kohdalle, on jyrnyttänyt tuossa kohdassa jo melkeen tunnin.
Mitä tehdä?
Tylysti vaan virrat poikki ja uudelleen käyntiin? Odotan ja vuotan?
iPhone4, white, 4.3.3, uusin iTunes, MBP, PwnageTool
Yhy-yhy!
Omalla koneella homma tyssäs, lopulta en saanu ees virallista 4.3.3 sisään. Mimmifrendin koneella sain luurin taas toimimaan, tosin ilman breikkiä. Mikä ihme siinä on että mun koneella ei breikki onnistunut? Muistaakseni minulla oli ongelmia aiemman luurin kanssa myös, nimenomaan siten että breikkaus ei onnistunut omalla koneella mutta tyttiksen koneella meni heittämällä sisään.
WTF???
Tänään pitää koittaa breikkiä uudestaan avokin koneella.
//
* Mitä paketteja kannattaa valita "Cydia" -settingsistä ja "Custom" -settingsistä kun rakennan firmistä?
* Minulla on Elisalainen factory unlocked luuri – klikkaanko "aktivoinnin" päälle vai pois?
* Onko defaultti sopiva partition kooksi?
-
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Aika paha sanoa mistä voisi johtua, tee suosiolla toisella koneella ja säästy (ja säästä meitä) päänvaivalta.mmmvuori kirjoitti:Omalla koneella homma tyssäs, lopulta en saanu ees virallista 4.3.3 sisään. Mimmifrendin koneella sain luurin taas toimimaan, tosin ilman breikkiä. Mikä ihme siinä on että mun koneella ei breikki onnistunut? Muistaakseni minulla oli ongelmia aiemman luurin kanssa myös, nimenomaan siten että breikkaus ei onnistunut omalla koneella mutta tyttiksen koneella meni heittämällä sisään.
WTF???
//
* Mitä paketteja kannattaa valita "Cydia" -settingsistä ja "Custom" -settingsistä kun rakennan firmistä?
* Minulla on Elisalainen factory unlocked luuri – klikkaanko "aktivoinnin" päälle vai pois?
Koska et tarvitse unlockkia, kannattaa ehkä käyttää ennemmin redsn0w:ta. Oletan siis että käytät PwnageToolia koska puhut firmwaren (so. custom iPSW:n) rakentamisesta. Pwnagen tärkein etu on se, ettei baseband päivity. Ja tämähän ei ole tapauksessasi tarpeen.
Ei ole väliä mitä paketteja asennat heti kärkeen, voit aina asentaa ne myöhemmin Cydiasta käsin, tai JB:n jälkeen käyttää jatkossa AptBackuppia. Jos tiedät että haluat jotain niin onnistuuhan se toki noinkin.
Aktivointi pois päältä.
Default on sopiva partition koko. Muuta sitä jos tiedät miksi haluat näin tehdä.
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
http://iclarified.com/entry/index.php?enid=15002
Mutta bugia on siinäkin:
http://iclarified.com/entry/index.php?enid=15003
-
Viesti Kirjoittaja Tinippa »
laitanko siis ton breikatun firmiksen sisään vaa suoraa?
-
PwnageToolilla pitää tehdä päivitykset jos on sillä kännykkää tuunannut. Ja nimenomaan sillä vaan custom IPSW ja iTunesilla se koneeseen. Vain uusin (4.3.3 siis nyt) kelpaa jos ei ole TinyUmbrellaa tms. käytössä.Tinippa kirjoitti:mitäs ku koitin päivittää ton puhelimen itunesissa mut ei antanu päivitää. modem firmiksenä on se 06.15.00.
laitanko siis ton breikatun firmiksen sisään vaa suoraa?
-
Decrease battery drain = Akun kuluminen vähenee?Tege kirjoitti:Uusi redsn0w tullut:
http://iclarified.com/entry/index.php?enid=15002
Mutta bugia on siinäkin:
http://iclarified.com/entry/index.php?enid=15003
-
Armadillo kirjoitti:Aika paha sanoa mistä voisi johtua, tee suosiolla toisella koneella ja säästy (ja säästä meitä) päänvaivalta.mmmvuori kirjoitti:Omalla koneella homma tyssäs, lopulta en saanu ees virallista 4.3.3 sisään. Mimmifrendin koneella sain luurin taas toimimaan, tosin ilman breikkiä. Mikä ihme siinä on että mun koneella ei breikki onnistunut? Muistaakseni minulla oli ongelmia aiemman luurin kanssa myös, nimenomaan siten että breikkaus ei onnistunut omalla koneella mutta tyttiksen koneella meni heittämällä sisään.
WTF???
//
Koska et tarvitse unlockkia, kannattaa ehkä käyttää ennemmin redsn0w:ta. Oletan siis että käytät PwnageToolia koska puhut firmwaren (so. custom iPSW:n) rakentamisesta. Pwnagen tärkein etu on se, ettei baseband päivity. Ja tämähän ei ole tapauksessasi tarpeen.
Ei ole väliä mitä paketteja asennat heti kärkeen, voit aina asentaa ne myöhemmin Cydiasta käsin, tai JB:n jälkeen käyttää jatkossa AptBackuppia. Jos tiedät että haluat jotain niin onnistuuhan se toki noinkin.
Aktivointi pois päältä.
Default on sopiva partition koko. Muuta sitä jos tiedät miksi haluat näin tehdä.
Jihaa nyt on murtunut luuri!
Redsn0wta sitten käytin, meni heittämällä läpi mimmifrendin koneella, mutta mulla ei. Mikähän ihme siinä sitten on? Koneet on aivan yhtä päivitetyt. Onkohan ongelma koneessa vai kenties iTuneksessa? Voisikohan homma alkaa skulaamaan asentamalla iTunes uudestaan?
No en tiä. Nyt toimii, ja se on pääasia se.
Kiitos neuvoista!
-
No nyt taisi ongelman syy selvitä. Olen ostanut Cydiasta WifiSyncin, ja se estää aika tehokkaasti kaikenlaisen breikkaamisen ja palauttamisen vaikka ei olisi avoinna, vaan pelkkä asennus riittää. Jos tahtoo breikata tai palauttaa, niin wifisynkki pitää poistaa koneelta kokonaan ennen toimenpiteitä, ja asentaa sitten uusiksi.mmmvuori kirjoitti:Armadillo kirjoitti:Aika paha sanoa mistä voisi johtua...mmmvuori kirjoitti:Blaaa Blaa Lässynlää
Jihaa nyt on murtunut luuri!
Redsn0wta sitten käytin, meni heittämällä läpi mimmifrendin koneella, mutta mulla ei. Mikähän ihme siinä sitten on? Koneet on aivan yhtä päivitetyt. Onkohan ongelma koneessa vai kenties iTuneksessa? Voisikohan homma alkaa skulaamaan asentamalla iTunes uudestaan?
No en tiä. Nyt toimii, ja se on pääasia se.
Kiitos neuvoista!
On muuten yksi turhimmista ostamistani sovelluksista (omassa käytössäni). Muuten loistava idea kaatuu siihen, että WifiSync ei toimi yhteistyössä iPhoton kanssa. Eli kameran rullaa ei saa tyhjennettyä koneelle. Itse räpsin aika paljon otoksia puhelimella, ja kuvien siirto tietskarille on yleisin syy siihen että liitän puhkan kiinni. Tämä toimenpide ei onnistu WifiSynkillä, eli joudun kuvien siirtämiseen käyttämään edelleen piuhaa – samalla hoituu muukin synkkaus.
Jos ei puhelimella kuvaa muutakuin fasebookpäivityksiä, on WifiSync erinomainen.
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
http://www.techtosh.com/the-iphone-coul ... ompatible/
Edit: Linkin virheilmoituksesta poiketen mulla antaa jotain tyyliä tämä:
"iPhone could not be restored because the build is not compatible..." Olen tarkistanut pariin otteeseen että kyseessä on oikea firmispaketti... wtf.
Kaikki muu on kokeiltu paitsi iTunesin....downgreidaaminen...
-
Viesti Kirjoittaja Nickee »
tarttisin vähä apuu tos jailbreakin kans jällee kerran. (YV ois kiva saada ohjeet).
Itselläni on nyt 4.2.1 Jailbreikattu iossi. Ei mitään kiirettä oikeestaa jailbreakaamisee. kyl mä tätä firmwaree voin viel pitää (keljuttaa kyl ku unohtu shsh blobi tallentaa)..
eniveis. aattelin jossaivaihees päivättää tähä 4.3.3.
En oikee älyy noist baseband tms jutuist mitä tääl selitetää ja jotai et jos lataa jonku jailbreaki nii sit ei toimi verkko?
mite mä ny alan selvittää et miten mä tätä jailbreakia teen? pitääks mun huomioida modem firmware vai mikälie oli siel info sivustos mis näkyy kaikki ne tiedot?
auttakaa idioottia! eli minua kiitos
-
Viesti Kirjoittaja kössi »
Off-topicina, huomasin kun verkko oli puhelimesta hukassa, laitoin SIM:n vanhaan E90 sisään. Puhelin täsmälleen samassa paikassa kuin ennenkin, eli tietokonepöydän kulmalla. iPhone roikkuu vaivalloisesti GSM-tilassa, yhdellä tai kahdella palkilla, monesti puhelu jopa katkeaa kun iluurin ottaa käteen. Nyt E90 nasahti suoraan 3G-verkkoon 4/5 palkilla, eikä ne muuttuneet vaikka puhelinta otti kouran sisään ja liikutteli.. Eihän ne nuo kentänvoimakkuuspalkit sellaisenaan ole luurien välillä suoraan vertailukelpoisia, mutta ero on huima käytössäkin. Eikait tuossa 3Gs:ssä noin huono herkkyys ole, vaan voiko tuo johtua jostain viasta? Puhelimeni on reilun vuoden vanha ja käyttäytynyt noin alusta asti. En tuota eroa vain silloin vaihtaessa huomannut, kun siinä välissä oli E75 ja muutto toiseen asuntoon, eli en päässyt vertaamaan E90 ja 3Gs:n välistä eroa herkkyydessä suoraan..
-
Viesti Kirjoittaja XiBoyX »
-
Viesti Kirjoittaja mihkeli »
Oletko tehnyt näin:XiBoyX kirjoitti:Mulla ei löydä tota verkkoa ja oon yrittäny monta kertaa palauttaa ja tehä uudestaan, myös järjestelmänvalvojana windows 95 - yhteensopivuustilassa. Painan aina vain install cydia, pitäisikö sieltä jotain muitakin painaa? Mikä avuksi? Pitäiskö tota just boot tethered right now:ta koittaa?
1. Asenna uusi firmis esim 4.3.3
2. Käynnistät itunesin ja odotat niin kauan että se löytää sun puhelimen ja verkon
3. Kun verkko löytyy, vasta sen jälkeen asennat jailbreakin ja pitäisi verkko löytyä
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka