Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
^Ei kai ostetun ohjelman lisenssin myynnille noin yleisesti mitään estettä ole. Voi sen vanhemman Parallelsin myydä, jos joku ostaa.
Siellähän ne on levyjen latauslinkit. Civ4 tuli jo mokkulasta läpi ja TechTool on lopuillaan. En silti sanoisi että "tyhmyytesi" on kovin vakavaa laatua, sillä 7-8 € on pikkuinen oppiraha verrattuna niihin mitä meikäläinen on jo tähän ikään maksellut.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Repe Ruutikallo kirjoitti:
Siellähän ne on levyjen latauslinkit. Civ4 tuli jo mokkulasta läpi ja TechTool on lopuillaan. En silti sanoisi että "tyhmyytesi" on kovin vakavaa laatua, sillä 7-8 € on pikkuinen oppiraha verrattuna niihin mitä meikäläinen on jo tähän ikään maksellut.
Joo, tulihan ne linkit, mutta vasta ostamisen jälkeen... Ei se mitään, onhan noita asennusmedioita jo laatikkokaupalla.
Yksi huomio aiemman (lähes vastaavan) bundlen ostaneelta: TechTool Prosta tuli vastikään versio 6, mutta tässä bundlessa on edelleen versio 5. Päivitys 5->6 maksaa 40 taalaa.
NeliX4 kirjoitti:Onhan se silti halvempi kuin pelkkä techtool 6 yksinään.
Mulla on jo joskus aikaisemmin hankittu versio tuosta ohjelmasta jonkun paketin yhteydessä, mutta mitä ihmettä tolla oikein tekee? Itse en ole ainakaan mitään järkevää käyttöä tolle keksinyt.
masa kirjoitti:Juu ja tuo Datarescue vois olla joskus hintansa arvoinen.
Pystyykö sillä pelastamaan tiedostoja rikkinäisestä kovalevystä? TM:ssä pitäisi olla backuppina kaikki tiedostot läppäriltä, ulkoisila kovalevyjä varten voisi olla ainuta tarve.
Ulkoisetkin kovalevyt voi lisätä TM-listalle. Se on sit koosta kiinni mahtuuko ne.. (Itselläni on kansiot kahdessa luokassa, "korvaamattomat" menee TM:lle, "korvattavat" (media yms) ei.)
Ja kyllä, DataRescue toimii kovalevyille. Itse olen sillä joskus pelastanut kuvia CF-kortilta jonka formatointi meni päreiksi kesken kuvauksen, ja hyvin toimi siinä. Ja tietysti TM on luotettavampi ratkaisu.
Launcbar ja Amadeus on varmaan myös hyviä (Launchbar on itseasiassa ostettunakin mulla, mutta ei ole vielä hioutunut workflouhun). Se HDRtist Pro vois EHKÄ, vaikka luulen että HDR:ään on parempiakin työkaluja. Screenflow jos tekee opetuspätkiä (harva taitaa tarvita). Forklift jos ei muuta ftp-clienttiä vielä ole.
Periaatteessahan noita pystyisi jakamaan kimppaostoksena (siis osa softista jollekin toiselle), rekkaus on vaan yhden nimissä.
Fixx kirjoitti:Ulkoisetkin kovalevyt voi lisätä TM-listalle. Se on sit koosta kiinni mahtuuko ne.. (Itselläni on kansiot kahdessa luokassa, "korvaamattomat" menee TM:lle, "korvattavat" (media yms) ei.)
Ja kyllä, DataRescue toimii kovalevyille. Itse olen sillä joskus pelastanut kuvia CF-kortilta jonka formatointi meni päreiksi kesken kuvauksen, ja hyvin toimi siinä. Ja tietysti TM on luotettavampi ratkaisu.
Launcbar ja Amadeus on varmaan myös hyviä (Launchbar on itseasiassa ostettunakin mulla, mutta ei ole vielä hioutunut workflouhun). Se HDRtist Pro vois EHKÄ, vaikka luulen että HDR:ään on parempiakin työkaluja. Screenflow jos tekee opetuspätkiä (harva taitaa tarvita). Forklift jos ei muuta ftp-clienttiä vielä ole.
Periaatteessahan noita pystyisi jakamaan kimppaostoksena (siis osa softista jollekin toiselle), rekkaus on vaan yhden nimissä.
Forklift on kyllä mulla korvannut kyllä kokonaan Finderin käytön eli soveltuu kyllä muuhunkin käyttöön kuin pelkäksi ftp-clientiksi. Lisäksi jos on Mobileme käytössä niin iDiskin käyttö onnistuu tuolla ihan normaalinopeuksilla toisin kuin Finderin kautta.