Yläselkä alkaa toimimaan. Kello soimaan kuuden tunnin päästä ja töihin hyvin levänneenä...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Hmmmm.. Katos pirua, mulla on sellainen näköjään. Olenkohan itse sen asentanut vai tuleeko käyttiksen mukana? (Ei mitään muistikuvaaErño kirjoitti:^^kannattaa ajella kuukausittan Onyx tai vastaava softa, joka tyhjää koneesta kaikki kakat (cache).
Minä olen saattanut vinkata jo aikaisemmin.Tauvo kirjoitti:Hmmmm.. Katos pirua, mulla on sellainen näköjään. Olenkohan itse sen asentanut vai tuleeko käyttiksen mukana? (Ei mitään muistikuvaaErño kirjoitti:^^kannattaa ajella kuukausittan Onyx tai vastaava softa, joka tyhjää koneesta kaikki kakat (cache).)
Viesti Kirjoittaja ookoo »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Onnea koiruudelle ja omistajalle!ookoo kirjoitti:Hehkutan! Meidän jätkästä tuli tänään ensimmäisellä mahdollisuudella Suomen Muotovalio ! Ihan mieletöntä, tosta koirasta ei pitänyt tulla mitään ja nyt se on ihan huippu, tänävuonna kolmet näyttelyt, kolme sijoitusta ja kaksi serttiä, cacibi ja ROP Turussa ! Jee
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Me emme ole tutustuneet. Onko siis olemassa joku toinen yhtä miellyttävä ihminen kuin minä?Peitsamo kirjoitti:Olen tutustunut erääseen erittäin miellyttävään ihmiseen
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Onko tymäkkä tuoksu?Aadee kirjoitti:Huutamani Celticin pelipaita saapui postissa ja ai ai, kun on komea paita. 8)
Viesti Kirjoittaja Aadee »
EiJamac kirjoitti:Onko tymäkkä tuoksu?Aadee kirjoitti:Huutamani Celticin pelipaita saapui postissa ja ai ai, kun on komea paita. 8)
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Ei huono. Aina tuo tällaisen siivouspäivän ja sisällä nyhjöttämisen voittaa.Marbo kirjoitti:Kylmä bisse, pizza ja kohta pelaamaan frisbeegolfia aivan upeen auringonpaisteen kanssa. Voiko mikään olla paremmin?
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Voittaahan se paljon muutakin. Tosin jossain rantsulla olis vielä parempi, mut tuo vesi on niin kovin kylmää vielä :/Anghorn kirjoitti:Ei huono. Aina tuo tällaisen siivouspäivän ja sisällä nyhjöttämisen voittaa.Marbo kirjoitti:Kylmä bisse, pizza ja kohta pelaamaan frisbeegolfia aivan upeen auringonpaisteen kanssa. Voiko mikään olla paremmin?
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuplinia? Millainen mode jättää meidät yksin ja häipyy maailmalle?masa kirjoitti:Huomenna lentoon Tampereelta kohti Dublinia.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Amahan on just tulossa takaisin pitämään sua kädestä.KunkkuJ kirjoitti:Tuplinia? Millainen mode jättää meidät yksin ja häipyy maailmalle?masa kirjoitti:Huomenna lentoon Tampereelta kohti Dublinia.