Ei sellasta paskaa kannata ostaa..heilei kirjoitti:Portal 2. Syyttäkää Mailiaa.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ja ostin karkkia viimeksi!
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Ei sellasta paskaa kannata ostaa..heilei kirjoitti:Portal 2. Syyttäkää Mailiaa.
Viesti Kirjoittaja Tahvo »
Hieno laite. Ei jää ainakaan laitteesta kiinni hyvä kahvi. OnneaMaza kirjoitti:Ostin uuden espressokeittimen. Tai siis käytetyn. BFC Perfetta se on nimeltään ja saan sen vasta vähän ajan päästä. Nyt alkaa olla koneisto mallillaan.
Viesti Kirjoittaja heilei »
Mailia ei (tietääkseni) ole myytävänä. Sitä en minäkään ostaisi.Hieno kirjoitti:Ei sellasta paskaa kannata ostaa..heilei kirjoitti:Portal 2. Syyttäkää Mailiaa.![]()
...
Viesti Kirjoittaja Ulver »
Viesti Kirjoittaja masa »
Mahtavaa.. kerro kokemuksia. Omaa tässä metsästän.Ulver kirjoitti:iMac 27" 3,4 GHz i7, 4 Gb, 1 Tb, 6970m 2Gb + 2x4 Gb Muistit Crucialilta. Kattellaan sitä SSD:tä sitte syssymmällä
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Jep. Yleensä sokeri kannattaa ostaa kiinteänä, valkoisena aineena.Pomzzi kirjoitti:Pullo Spriteä. Hyi helsvetti oli huono idea.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Hyvä ostos varmastikin. Keinotekoisen korkealla tuo euron arvo onkin ja ollut pitkään sitä. Dollaria ja euroa kylläkin vaivaavat samat ongelmat.thompzon kirjoitti:Lots of USA dollars.
(ennen kuin Soini ja Urpilainen pääsevät trollaamaan euron arvoa alas Portugali-päätöksellä)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Kaunotar!jakkumasa kirjoitti:
Fender Blacktop Telecaster
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Onks noista todellista apua? Mä oon katellu noita DealExtremessa, ja olisivat ainakin näin kotosalla ollessa käteviä.tosikko kirjoitti:Nikotiininestettä digisavukkeeseen. 8)
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
Niin minustakin! Silkkaa audiovisuaalista endorfiiniaJamac kirjoitti:Kaunotar!jakkumasa kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuo lienee jonkinlainen melusaasteen ja kuulovammojen synnytysväline?jakkumasa kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Onko siinä molemmat mikit kaksikelaisia?jakkumasa kirjoitti:
Itseasiassa TV-lupatarkastaja käydessään kehui, että hyvältä kuulostaa. Tiedä sitten, että kertooko enemmän äänestä vai TV-lupatarkastajan psyykkisestä tilasta. Mutta voi jummijammi, että välillä vetää suupieliä korviin tämä kapistus. Kuulovauriota en ajatellut hankkia enkä tuottaa, järkyttää nykynuorison kuulokekuuntelukulttuuri - junassa joskus kuulee kolmen penkkirivin päästä, että mitä jantterin ipodissa soi, pahimmillaan saa sanoistakin selvää.KunkkuJ kirjoitti:Tuo lienee jonkinlainen melusaasteen ja kuulovammojen synnytysväline?
On, nam. Eikä talla kierrä tallamikin ympäri.Tauvo kirjoitti: Onko siinä molemmat mikit kaksikelaisia?
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Juu, ei ole enää paluuta perinteiseen savukemuotoon. DX:n malleista en osaa sanoa paljoa, yksi semmoinen perinteisen tupakin kokoinen laite mulla joskus sieltä tuli tilattua, ja laatu oli ainakin sen kohdalla aikamoista kuraa. Mutta valikoimat on siitä kasvaneet heilläkin, joten saattaahan siellä olla nykyisin jo hieman parempaakin mallia tarjolla.Rauno Repomies kirjoitti:Onks noista todellista apua? Mä oon katellu noita DealExtremessa, ja olisivat ainakin näin kotosalla ollessa käteviä.tosikko kirjoitti:Nikotiininestettä digisavukkeeseen. 8)
Viesti Kirjoittaja Jaskak »
Viesti Kirjoittaja jannesil »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »