Iconbox ainakin.jomppeli kirjoitti:Toinen kymysys. (<--- tarkotuksella ama) Onko muuta ohjelmaa jolla kustomoida iconeja kuin candybar? Olen sen verran arka että en ulkomaille maksele muutakuin paperilaskulla jos silloinkaan.
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Mailia kirjoitti:Iconbox ainakin.jomppeli kirjoitti:Toinen kymysys. (<--- tarkotuksella ama) Onko muuta ohjelmaa jolla kustomoida iconeja kuin candybar? Olen sen verran arka että en ulkomaille maksele muutakuin paperilaskulla jos silloinkaan.
Siinäkin näyttäis olevan buy nappi
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Vain 24,99$, jotta saa muuttaa ikoneita? *ravistaa päätään*jomppeli kirjoitti:Mailia kirjoitti:Iconbox ainakin.jomppeli kirjoitti:Toinen kymysys. (<--- tarkotuksella ama) Onko muuta ohjelmaa jolla kustomoida iconeja kuin candybar? Olen sen verran arka että en ulkomaille maksele muutakuin paperilaskulla jos silloinkaan.
Siinäkin näyttäis olevan buy nappiNoh pitää arkuuden takia olla muutamatta noita sit.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Joo, yritän tällä korostaa sitä, että jos et halua jostaa ulkomaalaisia softia, niin rajoitat itseäsi aika pahasti.jomppeli kirjoitti:Siinäkin näyttäis olevan buy nappiMailia kirjoitti:Iconbox ainakin.jomppeli kirjoitti:Toinen kymysys. (<--- tarkotuksella ama) Onko muuta ohjelmaa jolla kustomoida iconeja kuin candybar? Olen sen verran arka että en ulkomaille maksele muutakuin paperilaskulla jos silloinkaan.
Noh pitää arkuuden takia olla muutamatta noita sit.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Voihan ne ikonit aina muokata manuaalisesti. Vaatii vaan vähän enemmän vaivaa.jomppeli kirjoitti:Mailia kirjoitti:Iconbox ainakin.jomppeli kirjoitti:Toinen kymysys. (<--- tarkotuksella ama) Onko muuta ohjelmaa jolla kustomoida iconeja kuin candybar? Olen sen verran arka että en ulkomaille maksele muutakuin paperilaskulla jos silloinkaan.
Siinäkin näyttäis olevan buy nappiNoh pitää arkuuden takia olla muutamatta noita sit.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
KylläPomzzi kirjoitti:Joku, joka on tällä hetkellä Windowsilla, näkyykö tämä risti? ☩
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Heh, oiva keino paljastaa vihollisen kätyrit täältä! Ja heti niitä alkoi löytymään...Pomzzi kirjoitti:Joku, joka on tällä hetkellä Windowsilla, näkyykö tämä risti? ☩

-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Kyllä kait ne nyt aika selvästi erottuu täällä muutekin, ainakin tuolla muutamissa ketjuissa ja osioissa.KunkkuJ kirjoitti:Heh, oiva keino paljastaa vihollisen kätyrit täältä! Ja heti niitä alkoi löytymään...Pomzzi kirjoitti:Joku, joka on tällä hetkellä Windowsilla, näkyykö tämä risti? ☩
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ko taisi olla honkkarissa, koska sen olen itsekkin nähnyt ja täällä ei ole Ohlsonia. Repesin itsekkin sille kun homasin.Jamac kirjoitti:Minä taisin nähdä joko honkkarissa tai klasuulssonilla viinipullon pelastusliivin. En tiedä pelastaako se esimerkiksi kossu- tai mehupulloa. Tai varsinkaan maitopurkkia, sehän on neliskanttinen.M.P.T kirjoitti:Oletko Biltemasta kysynyt? Tuote numero 255522NeliX4 kirjoitti:Mist löytäis lasten pelastusliivit? Kaikilla niitä on kuitenkin kaapissa ylimääräisenä, mut myynnissä ei missään. Uutena n. 20€ hintaan.
LASTEN PELASTUSLIIVI 15-20KG
Säädettävä, pikalukolla varustettu vyötäröhihna, kiristysnaru, pilli ja kaksi heijastinta. EN ISO 12402-5. CE-merkitty. Kantavuus: 15 - 20kg. 26,90
-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Älkääs ny naurako, sehän oivallinen väline viilentää vaikkapa paatista tai laiturilla pulloa, ei ainakaan uppoa, ja Suomen viileät vedet riittävät lähellä pintaakin tuohon viilentämisurakkaan. Kauheesti ei tiäkste naurata, kun notski-illan kuohari luiskahtaa viilennysvehkeestä pohjamutiin. Mää tiän.M.P.T kirjoitti:Ko taisi olla honkkarissa, koska sen olen itsekkin nähnyt ja täällä ei ole Ohlsonia. Repesin itsekkin sille kun homasin.Jamac kirjoitti: Minä taisin nähdä joko honkkarissa tai klasuulssonilla viinipullon pelastusliivin. En tiedä pelastaako se esimerkiksi kossu- tai mehupulloa. Tai varsinkaan maitopurkkia, sehän on neliskanttinen.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
Huh. En olekaan ainoa kenelle se ei auennut. Jään mielenkiinnolla odottamaan taustalle...Maza kirjoitti:Voisko joku selittää mulle tämän päivän Hesarin Fingerporin?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viisauteni tässä suhteessa nojaa vain Homppuun ja Googleen, sekä jokusen vuoden OnyXin käyttöön. Ohjelma putsaa koneen turhasta tauhkasta ajamalla huoltoskriptejä.Tauvo kirjoitti:^ Oikeastaan minua kiinnostaa sama asia... Onyx on asennettuna, mutta käyttöä vailla. Valaiskaa meitä, oi viisaat...
Tässä vaikkapa yksi Hompun aihetta käsittelevä ketju, lisää löytyy haulla ja tuolla ulkomaailman Googlellakin.
Minä ajan silloin tällöin harvakseltaan Onyxin seuraavin rastein varustettuna (jostain sain vinkin, enää en muista, olisiko tuo viimeinenkin kannattanut rastittaa), kunhan olen antanut sen ensin tarkistaa haluamansa S.M.A.R.T. -statuksen ja käynnistyslevyn.
Isot pojat osaavat ketoa tarkemmin.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Samaa ihmettelin itsekin ja vastaukseksi sain:Tauvo kirjoitti:Huh. En olekaan ainoa kenelle se ei auennut. Jään mielenkiinnolla odottamaan taustalle...Maza kirjoitti:Voisko joku selittää mulle tämän päivän Hesarin Fingerporin?
Nevöhööd.No se on vanha vitsi, että lesbojen lisääntymiseen tarvitaan vaan muumimuki ja pipetti.
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
Viesti Kirjoittaja henkkaize »
Itse Onyxia puolisen vuotta sitten käytin ensimmäisen kerran ja sanoisin olevani "nyyppä". Kone meni jotenkin juntturaan kun jotkin ohjelmat valittivat tietojen puuttumista ja kaikkea muuta outoa. Ajan kanssa korjaantui. Eli omista kokemuksistani päätellen: jos tarkalleen tietää mitä tekee, homma onnistuu, jos taas ei tiedä, saattaa kone mennä sekaisin..jomppeli kirjoitti:Taidanpa taas kysäistä täällä eninku teen mtn. Latasin koneelle Onyx.in. Mutta ennen kuin edes asennan kysyn mitä se tarkalleen tekee? Ja pitääkö siinä tehdä jotain erityistä, esim. ottaa täppi pois jostain että kone ei mene aivan solmuun tai onko se turvallinen "nyyppälle".? En ole mitään ulkopuolista ohjelmaa ajanut macilla vaan oikeuksien korjausta aina silloin tällöin mutta mietin kun kone alkaa olleen 1,5 vuotta vanha että siellä saattaa olla turhia tiedostoja siellä sun täällä. Onko tämä edes oikea ohjelma moiseen toimenpiteeseen että poistaa turhia tiedostoja/asioita.?
Ja OnyX on ihan käypä ohjelma poistaa turhia tiedostoja
-
edit. Eipä siinä kestänyt kuin 2 minuuttia. Jostain luin että pitäis kestää joku 15min eka kerta. Hmm...noh teki se jotakin kun vapautti kovalevytilaa liki 1gt verran. Kaikki normaalisti käytössä olevat ohjelmat käynnistyi mukisematta. Eli success?

-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Toivottavasti pian.Tauvo kirjoitti:Koska tuo takaraivolta korvia kiertäen otsalle kääritty donaldtrump/justinbieber-kampausmuoti poikapissisten keskuudessa oikein loppuu?
Missä kohdin nuo soittaa tuota musiikkia? Kuuluu yllättävän hyvin

-
Absoluuttinen oikeanpuoleinen suuntauskorvani olettaa äänivallin tulevan "hämähäkkitontilta"...Muffe kirjoitti:Toivottavasti pian.Tauvo kirjoitti:Koska tuo takaraivolta korvia kiertäen otsalle kääritty donaldtrump/justinbieber-kampausmuoti poikapissisten keskuudessa oikein loppuu?
Missä kohdin nuo soittaa tuota musiikkia? Kuuluu yllättävän hyvin
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka