Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Erño kirjoitti:... krunkun kaltaiset kateellisen katkerat kitisijät maksaisivat kaikki kulut. 8)

YÄK! PTHYI!
-
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Mikä estää?Erño kirjoitti:Voisinkin ihan piruuttani lähteä kisailemaan. Rahkeet siihen kyllä riittäis.
-
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Ei sillä pelkällä painimisella kyllä Suomessa rahoiksi lyö, eli suosittelen kyllä myös normaalin työn hankkimista. Suomessa ainoa laji jolla jotenkin voi itsensä elättää on jääkiekko, tosin taitaa suurin osa noista pelaajista olla kyllä ihan normaalissa päivätyössä myös tuon jääkiekon pelaamisen lisäksi.Erño kirjoitti:Ai että olis mahtavaa, jos pääsisi ammattitasolle painissa. Saisi treenata kaiket päivät. Sponsorit ja krunkun kaltaiset kateellisen katkerat kitisijät maksaisivat kaikki kulut. 8)
Itsekin tuli aikoinaan toistakymmentä vuotta painia harrastettua ennenkuin paikat alkoivat hajoilemaan ja joutui siirtymään muihin aktiviteetteihin, enkä ymmärrä näitä niin sanottuja painilajeja joissa makaillaan valmiiksi selällään koko ottelun ajan.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minua ei kiinnosta. Ja perustelu tuolle, että ei kiinnosta on se, että minua ei kiinnosta. Muuta perustelua se ei tarvi.Tauvo kirjoitti:Tuo on kyllä jo niin vahva väite, että vaatisi jonkinlaisen perustelun. "Minua ei kiinnosta" tai "olen huono siinä, koska minulla on tytön fysiikka" ei kelpaa.Muffe kirjoitti: Urheilu on arseesta. Syvältä sieltä.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Todellisuus?carrbon kirjoitti:Mikä estää?Erño kirjoitti:Voisinkin ihan piruuttani lähteä kisailemaan. Rahkeet siihen kyllä riittäis.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Eihän ne ostamissasi lehdissä olevat rasvatut miehehet hinkkaamassa ole kovin kaukana hikisistä miehistä hinkkaamassa.KunkkuJ kirjoitti:Erño kirjoitti:... krunkun kaltaiset kateellisen katkerat kitisijät maksaisivat kaikki kulut. 8)Ai että minä olisin mukana maksamassa sitä, kun hikiset miehet hinkkaavat itseään toisia miehiä vasten!
![]()
YÄK! PTHYI!
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Onhan niitä asioita maailma pullollaan jotka eivät kiinnosta. Eivät ne mielestäni silti arseesta ole.hatey kirjoitti:Minua ei kiinnosta. Ja perustelu tuolle, että ei kiinnosta on se, että minua ei kiinnosta. Muuta perustelua se ei tarvi.Tauvo kirjoitti:Tuo on kyllä jo niin vahva väite, että vaatisi jonkinlaisen perustelun. "Minua ei kiinnosta" tai "olen huono siinä, koska minulla on tytön fysiikka" ei kelpaa.Muffe kirjoitti: Urheilu on arseesta. Syvältä sieltä.

-
'theinonen kirjoitti:Ei sillä pelkällä painimisella kyllä Suomessa rahoiksi lyö, eli suosittelen kyllä myös normaalin työn hankkimista. Suomessa ainoa laji jolla jotenkin voi itsensä elättää on jääkiekko, tosin taitaa suurin osa noista pelaajista olla kyllä ihan normaalissa päivätyössä myös tuon jääkiekon pelaamisen lisäksi.Erño kirjoitti:Ai että olis mahtavaa, jos pääsisi ammattitasolle painissa. Saisi treenata kaiket päivät. Sponsorit ja krunkun kaltaiset kateellisen katkerat kitisijät maksaisivat kaikki kulut. 8)
Itsekin tuli aikoinaan toistakymmentä vuotta painia harrastettua ennenkuin paikat alkoivat hajoilemaan ja joutui siirtymään muihin aktiviteetteihin, enkä ymmärrä näitä niin sanottuja painilajeja joissa makaillaan valmiiksi selällään koko ottelun ajan.
Tässä olisikin yksi syy lähtä kisailemaan. Saisi Suomikin vähän tunnustusta maailmalla. Ja voisihan muuttaa vaikka jenkkeihin.
Suomalaiset ammattikiekkoilijat eivät tee muuta varsinaista työtä. Ei yksikään tuntemani pelaaja. Tai sitten oululaiset urheilijat ovat vaan liian laiskoja oikeita työtä tehdäkseen.
Itse olen loukannut kerran niskani painiessa, mutta sekin oli oma moka. Ja tuo selällään painiminen on siitä hyvä, ettei siinä loukkaa itseään, kaveriin saattaa joskus sattua, jos ei tajua luovuttaa ajoissa.
Matsit alkaa pystystä, mutta etenevät hyvin nopsaan kenttään, jossa homma meneekin paljon mielenkiintoisemmaksi. Normaali pystypaini on tylsää ja energian tuhlausta.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Miksi pitäisi kiinnostaa?Tauvo kirjoitti:Onhan niitä asioita maailma pullollaan jotka eivät kiinnosta. Eivät ne mielestäni silti arseesta ole.hatey kirjoitti:Minua ei kiinnosta. Ja perustelu tuolle, että ei kiinnosta on se, että minua ei kiinnosta. Muuta perustelua se ei tarvi.Tauvo kirjoitti:Tuo on kyllä jo niin vahva väite, että vaatisi jonkinlaisen perustelun. "Minua ei kiinnosta" tai "olen huono siinä, koska minulla on tytön fysiikka" ei kelpaa.Muffe kirjoitti: Urheilu on arseesta. Syvältä sieltä.Ne eivät vaan kiinnosta. Joku syvempi trauma siihen varmaan sitten liittyy, jos ihan vihalinjalla pitää olla?
-
En tiedä. Kuka väitti, että pitäisi kiinnostaa?hatey kirjoitti:Miksi pitäisi kiinnostaa?Tauvo kirjoitti:Onhan niitä asioita maailma pullollaan jotka eivät kiinnosta. Eivät ne mielestäni silti arseesta ole.hatey kirjoitti:Minua ei kiinnosta. Ja perustelu tuolle, että ei kiinnosta on se, että minua ei kiinnosta. Muuta perustelua se ei tarvi.Tauvo kirjoitti:
Tuo on kyllä jo niin vahva väite, että vaatisi jonkinlaisen perustelun. "Minua ei kiinnosta" tai "olen huono siinä, koska minulla on tytön fysiikka" ei kelpaa.Ne eivät vaan kiinnosta. Joku syvempi trauma siihen varmaan sitten liittyy, jos ihan vihalinjalla pitää olla?
-
-
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Olette täysin oikeassa, kuten aina!hatey kirjoitti:Minua ei kiinnosta. Ja perustelu tuolle, että ei kiinnosta on se, että minua ei kiinnosta. Muuta perustelua se ei tarvi.Tauvo kirjoitti:Tuo on kyllä jo niin vahva väite, että vaatisi jonkinlaisen perustelun. "Minua ei kiinnosta" tai "olen huono siinä, koska minulla on tytön fysiikka" ei kelpaa.Muffe kirjoitti: Urheilu on arseesta. Syvältä sieltä.
-
Vakuutusmaksut. Työttömälle opiskelijalle kisavakuutuksen ottaminen on kova pala. Ensi vuonna olisi tarkoitus lähtä kyllä kisaamaan, jos rahaa on yhtään ylimääräistä.carrbon kirjoitti:Mikä estää?Erño kirjoitti:Voisinkin ihan piruuttani lähteä kisailemaan. Rahkeet siihen kyllä riittäis.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
-

Nyt tuli käyttökelvotonta tärähtänyttä suttua. Ärkele!
-
Känönillä olisi tullut ihan hyvä kuva tuollaisesta paikasta.Tauvo kirjoitti:Nyt tuli käyttökelvotonta tärähtänyttä suttua. Ärkele!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
-
Kuolema räpmusiikille! Heti!
Tuli hetkellinen helpotus kun joku autoilija menetti hermot ja soitti tööttiä... Mutta sekin meni jo.

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »

-
Käy viemässä geelipurkki siihen konepellille...Anghorn kirjoitti:Joku ilkeämielinen ihminen parkkeerasi helmenvalkoisen Audi S5 Coupénsa ikkunan eteen IHAN TYRKYLLE. Kui mää nyt pystyn hommiin keskittymään.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
...muita ehdotuksia?Tauvo kirjoitti:Käy viemässä geelipurkki siihen konepellille...Anghorn kirjoitti:Joku ilkeämielinen ihminen parkkeerasi helmenvalkoisen Audi S5 Coupénsa ikkunan eteen IHAN TYRKYLLE. Kui mää nyt pystyn hommiin keskittymään.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Ei printterillä pysty epäterävää kuvaa terävänä printtaamaan.KunkkuJ kirjoitti:Känönillä olisi tullut ihan hyvä kuva tuollaisesta paikasta.Tauvo kirjoitti:Nyt tuli käyttökelvotonta tärähtänyttä suttua. Ärkele!
-
Luulen, että siinä oli kyse siitä kun paperissa on terävät reunat?hatey kirjoitti:Ei printterillä pysty epäterävää kuvaa terävänä printtaamaan.KunkkuJ kirjoitti:Känönillä olisi tullut ihan hyvä kuva tuollaisesta paikasta.Tauvo kirjoitti:Nyt tuli käyttökelvotonta tärähtänyttä suttua. Ärkele!

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka