iDock kirjoitti:
Elikkä siis, jos sinulla on iOS 4.0.1, 4.0.2, tai 4.1 ja basebandisi on 05.13.04, voit päivittää iOS 4.2.1:een ilman, että tarvitsee pelätä basebandin päivittymistä ei unlockattavaksi 05.15.04:ksi. Riittää, että tekee normaalisti custom firmwaren Pwnagetool 4.2:sella ja heittää sen iLuuriin iTunesista. Alekirjoittaneen iPhone 3G on nyt firmiksessä iOS 4.2.1 ja baseband on 05.13.04. Toimii täysin ilman ongelmia. Kaiken lisäksi aktivoin oman iLuurini AT&T:n alkuperäisellä SIM:illä, heitin Ultrasn0win Cydiasta ja laitoin sauniksen kortin sisään ja Youtubekin ja Push notificationit toimii (koska puhelin on aktivoitu virallisesti).
Eli pähkinänkuoressa: Voit päivittää iOS 4.2.1:een ja säilyttää basebandisi unlockattavissa olevalla 05.13.04:llä.
Itselläni juuri sama tilanne (3GS, 4.0.2 ja 05.13.04)
Eli siis riittääkö että teen vain tuon custom firmwaren pwagne toolilla ja heitän sen iTunesilla (optio pohjassa) iLuuriin. Ilman siis että käytän luurin pwagne toolin kanssa DFU modessa jne.. ? Sitten siis perään unlock UltraSn0wlla. Sorry varmistelu mutta hirvittää edes iBrickin mahdollisuus. ;-)
Ongelma onkin se että minulla on ennen ollu käytössä Jailbreikattu sekä Unlockattu Iphone 3gs (Itse en tätä jailbreikannu/unlockannu)
joten minulla ei ole käytännössä mitään kokemusta miten saisin tuon uuden Iphone 4 Jailbreikattua sekä unlockattua, koska käytössäni on Saunalahden liittymä.
Voisikohan joku laittaa mahdollisimman selkeät (rautalankaohjeet) siitä miten saisin kyseisen operaation tehtyä tuohon puhelimeen? onko ensinäkään mahdollista tällä hetkellä?
Erilaisia ohjeita olen koittanut lukea jo pidempään mutten ole saanut vieläkään käsitystä miten saisin jos saan tuon pelittämään.
Käytössä on Mac sekä Windows ympäristö.
Unlock on minulle ehdoton.
Arvostan ja kiitän kaikkia jotka vaivautuu auttamaan tässä jo etukäteen!
Ongelma onkin se että minulla on ennen ollu käytössä Jailbreikattu sekä Unlockattu Iphone 3gs (Itse en tätä jailbreikannu/unlockannu)
joten minulla ei ole käytännössä mitään kokemusta miten saisin tuon uuden Iphone 4 Jailbreikattua sekä unlockattua, koska käytössäni on Saunalahden liittymä.
Voisikohan joku laittaa mahdollisimman selkeät (rautalankaohjeet) siitä miten saisin kyseisen operaation tehtyä tuohon puhelimeen? onko ensinäkään mahdollista tällä hetkellä?
Erilaisia ohjeita olen koittanut lukea jo pidempään mutten ole saanut vieläkään käsitystä miten saisin jos saan tuon pelittämään.
Käytössä on Mac sekä Windows ympäristö.
Unlock on minulle ehdoton.
Arvostan ja kiitän kaikkia jotka vaivautuu auttamaan tässä jo etukäteen!
Eli ei auta muu kuin odattaminen, kyllä se UNLOCK varmaan kohta tulee. Jos puhelinta haluaa käyttää niin kannatta hommata vaikka telefinlandin prepaid ja laittaa soitonsiirto siihen vanhasta numerosta. t:kohtalotoveri
Tepsii toki mutta pitää huomioida, että voi tulla ongelmia esim. gps kanssa jne. Lisäksi kun siihen päivittää ei voi enää alaspäivittää.
Näinhän se menee, olen toistellut tuota mantraa lähes joka kerta kun mainitsen 06.15.00:n ja samat jorinat löytyy myös tuolta linkin takaa oikein huutomerkeillä varustettuna. Ei jaksa enää kirjoittaa (kuuroille korville?)
Eipä ole mitään aikataulua. Koko unlockia ei välttämättä edes tule noille basebandeille. Parhaiten pysyt ajantasalla, kun käyt säännöllisesti tsekkaamassa Cydiasta ultras0win lataussivulta, mitä basebandeja se tukee.
Tarkoituksen jailbreikata 3G iphone, ios 4.2.1 ja firmware 05.15.04 ja teen tämän windowsilla. Tarvitsen pelkästään jailbreikin en unlockkia. Iclarifiedi tarjoaa samat vanhat ohjeet joilla olen aikaisemminkin tehnyt, mutta redsnown latauslinkki ei toimi? redsnow versio tässä linkissä seuraavanlainen (win_0.9.6rc8.zip)
Käsittääkseni redsnowta käytettäessä täytyisi olla uusin ios, joka 3g luurissa pitäisi on tuo 4.2.1? Eli voinko käyttää huoletta jailbreikkiin siis uusinta redsnowta, (rc16)?
Tarkoituksen jailbreikata 3G iphone, ios 4.2.1 ja firmware 05.15.04 ja teen tämän windowsilla. Tarvitsen pelkästään jailbreikin en unlockkia. Iclarifiedi tarjoaa samat vanhat ohjeet joilla olen aikaisemminkin tehnyt, mutta redsnown latauslinkki ei toimi? redsnow versio tässä linkissä seuraavanlainen (win_0.9.6rc8.zip)
Käsittääkseni redsnowta käytettäessä täytyisi olla uusin ios, joka 3g luurissa pitäisi on tuo 4.2.1? Eli voinko käyttää huoletta jailbreikkiin siis uusinta redsnowta, (rc16)?
Olen jo useamman päivän ajan yrittänyt jailbreikata ipodiani (ipod touch 2g mc malli ios 4.2.1) tuloksetta. olen yritää jailbreiikata sovelluksilla
redsn0w ja greenpois0n tuloksetta. Olen yrittänyt googlettaa ohjelmaa/ohjeita mutta en ole löytänyt oikeata ohjelmaa ja olen myös yrittänyt etsiä opetusvideota you tubesta.
Onko kellään kokemusta tai tietoa asiasta että millä ohjelmalla voin jailbreikata vai voinko ollenkaan jailbreikata? toivon että joku voi vastata asiallisesti ja mahdollisimman nopeasti
xxl kirjoitti:Olen jo useamman päivän ajan yrittänyt jailbreikata ipodiani (ipod touch 2g mc malli ios 4.2.1) tuloksetta. olen yritää jailbreiikata sovelluksilla
redsn0w ja greenpois0n tuloksetta. Olen yrittänyt googlettaa ohjelmaa/ohjeita mutta en ole löytänyt oikeata ohjelmaa ja olen myös yrittänyt etsiä opetusvideota you tubesta.
Onko kellään kokemusta tai tietoa asiasta että millä ohjelmalla voin jailbreikata vai voinko ollenkaan jailbreikata? toivon että joku voi vastata asiallisesti ja mahdollisimman nopeasti
Eli tein niinkuin tuomaril neuvvoi ja huomasin tehneeni yhden kohdan väärin (heti alussa) eli kun avaan ohjelman ja etin ja laitan "version" eli sen toisen lataamani jonka tuomaril neuvvoi. tulee joku teksti ja laitan ei (laitoin aiemmin kyllä kun en jaksanut lukea painan next ja tulee rastitusruutuja kysymkyskuuluu mitkä valitsen katoin you tubesta ohjeet ja siinä oli vähemmän ruutuja (eri versio varmaan) eli valitsin vaan ekan (asenna sydia) ja laitoin next laitoin podini siihen mikä lie def tilaan ohjeitten mukaan mutta sitten meni pieleen ajattelin että mitkä pitää valita vai annanko olla ne mitä oli alunperin. tiedättekö onko missään suomenkielisiä- ohjeita ettei tarvis kokoaikaa kysellä
etin kokoajan vastausta ja kun on ipod "palautettu" niin kokeilen uudestaan laitoin tännekkin kysymyksen että jos joku osaisi neuvvoa ennen kuin löydäån vastauksen
Eli tein niinkuin tuomaril neuvvoi ja huomasin tehneeni yhden kohdan väärin (heti alussa) eli kun avaan ohjelman ja etin ja laitan "version" eli sen toisen lataamani jonka tuomaril neuvvoi. tulee joku teksti ja laitan ei (laitoin aiemmin kyllä kun en jaksanut lukea painan next ja tulee rastitusruutuja kysymkyskuuluu mitkä valitsen katoin you tubesta ohjeet ja siinä oli vähemmän ruutuja (eri versio varmaan) eli valitsin vaan ekan (asenna sydia) ja laitoin next laitoin podini siihen mikä lie def tilaan ohjeitten mukaan mutta sitten meni pieleen ajattelin että mitkä pitää valita vai annanko olla ne mitä oli alunperin. tiedättekö onko missään suomenkielisiä- ohjeita ettei tarvis kokoaikaa kysellä
etin kokoajan vastausta ja kun on ipod "palautettu" niin kokeilen uudestaan laitoin tännekkin kysymyksen että jos joku osaisi neuvvoa ennen kuin löydäån vastauksen
Ei siitä tarvitse muuta valita kun "Install Cydia"