rsaarela kirjoitti:ompponainen kirjoitti:Viestejä tässä ketjussa 371 sivua. Suuri osa iPadia ja Podia. En jaksa kaikkea selata/kukea.
Enkä usko että mitään apuakaan saan mutta avaudun nyt hieman.
Päivitin iPhoneni viimeisimpään käyttikseen. Minulla on siis se edellinen malli 3GS tai jotain sinnepäin. Ihan täydellisesti se ei aiemminkaan toiminut mutta nyt onkin sitten kaikki ihan sikinsokin.
Ilmoittaa alinomaan että kenttä on menetetty. Kotona langattoman reitittimen, vai modeemiko se nyt on, vieressä ilmoittaa ettei langatonta yhteyttä löydy. Aikani kun räplään ja sammutan ja uudelleen käynnistän, niin sitten se ihme ja kumma, löytyykin.
Mutta lataa sivuja äärettömän hitaasti silläkin.
Vanhalla käyttiksellä sentään toimi tuo langaton moitteettomasti.
Myöskin useat aiemmin toimivat ohjelmat/ sivut eivät enää toimi kunnolla.
Oma johtopäätös on että tämä uusi käyttis joka on oikeasti tarkoitettu neloselle, ei sovellu oikein hyvin tälle kivikautiselle mallille.
Olen varsin turhautunut. Kukaan ei osaa minua auttaa kun eivät kuulemma mitään ymmärrä Applen härpäkkeistä.
Eikä tätäkään ketjua kai muut lue kuin uusien iPadien ostajat.
Ja mikähän oli reitittimen merkki?
JOS se on TELEWELL jotain, niin sen kuuluukin toimia huonosti.Alink jotain, sama juttu. Monta muuta "halpis" paskaa, kaikki nuo toimii huonosti.
Ei sun iPhone puhelimessa ole mitään vikaa. Itselläni kaikki 3 eri mallia, mitä niitä on, ja kaikki toimii WLAN ok, kunhan reititin on jokin parempi malli. Itsellä NETGEAR WNDR3700V2. Ja erillinen adsl boksi. Ei koskaan mitään onghelmia, enää, kun uskoin, että noin ne toimii, ja heivasin nuo "markan" saippuarasiat pellolle.
Kyllä se on uusin TeleWell. Aiemminkin minulla se oli ja jopa iPhonekin toimi sen kanssa ennen tätä päivitystä.
Ostin ensin D-Linkin uusimman ja myyjän mukaan parhaimman modeemin, mutta sen kanssapa ei toiminut MacBook, iPhone langattomasti eikä iMacci edes piuhalla liitettynä kuin aina korkeintaan viisi minuuttia ja sitten kaatui. Koko poppoon sammutus ja uudelleen käynnistys auttoi jälleen sen saman viisi minuuttia. Kun minulla ei ollut mitään apuja Applen tuotteille lähipiirissä eikä edes palveluntarjoajalla, piti luopua siitä. Palveluntarjoaja suositteli tätä TW'tä .
Täällä ei muita merkkejä juuri ollutkaan.
Tosin tämänkin kanssa miehen nokialainen N8 toimii aivan hyvin ilman mitään kikkailuja. Muista merkeistä ei ole kokemuksia kun ei muita ole.
Eihän se voi olla niin että pitää hankkia jokin ihme viritys jos ei siitä ostotilanteessa mitään mainita. Mitäs tuolla tien päällä. Jos on langattomia yhteyksiä tarjolla, niin eikö tämä puhelin sitten sielläkään toimi?
Ja tuo verkon alituinen menettäminen ei ainakaan johdu modeemista. Ja kuten sanoin, vanhemmalla käyttöjärjestelmällä toimi kohtalaisesti. Nyt on enimmäkseen yksi tai kaksi palkkia ellei nyt verkkoa ole menetetty.
Yritän tässä sanoa että ennen toimi tämäkin paremmin.
Apuja siis tarvitsisin vanhalle puhelinressulle enkä haluaisi
sen vuoksi mitään kalliita investointeja tehdä. Mutta onko siis niin ettei tämä edellinen malli enää millään toimi kunnolla tai edes tyydyttävästi?