Millä ohjelmalla leffat iPadille ja iPhonelle sopiviksi ?
Koko liikkuvan kuvan kirjo
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Millä ohjelmalla leffat iPadille ja iPhonelle sopiviksi ?
Viesti Kirjoittaja Mariette »
Mutta mikä on paras ohjelma muuntaa videot ja leffat Ipadille ja iphonelle sopivaksi?
Viimeksi muokannut arttula, 23.4.2011 klo 15.06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikko muokattu kuvaavammaksi
Syy: Otsikko muokattu kuvaavammaksi
-
-
Re: Tätä on varmaan kysytty aiemminkin
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ei tosin kaikkein käyttäjäystävällisin. Jos Handrabe ei miellytä, App Storesta löytyy esim. MiroVideoConverter.Fixx kirjoitti:handbrake.
★
-
Re: Millä ohjelmalla leffat iPadille ja iPhonelle sopiviksi
Viesti Kirjoittaja Fixx »
Konversio on ihan miellyttävä käyttää, rippauspuoli siinä virittämistä vaatii. Itse rippaan suosiolla kaupallisella ohjelmalla (MDRP) ja Handbrakella sitten konversio.
-
Elokuvat iPod touchiin tai iPhone neloseen
Viesti Kirjoittaja katjakrista »
voe voe...
pojalle täytyis saada ipod touchiin tai iphone 4 teletappeja pyörimään. miten ihmeessä saan dvd:n siirrettyä jompaan kumpaan laitteeseen? onko olemassa helppoa tapaa (for dummies)? lento sujuis paljon vähemmällä huudolla jos teletapit pyöris laitteessa.
pojalle täytyis saada ipod touchiin tai iphone 4 teletappeja pyörimään. miten ihmeessä saan dvd:n siirrettyä jompaan kumpaan laitteeseen? onko olemassa helppoa tapaa (for dummies)? lento sujuis paljon vähemmällä huudolla jos teletapit pyöris laitteessa.
Viimeksi muokannut kallekilponen, 25.5.2011 klo 23.29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: yhdistetty samanaiheiseen ketjuun
Syy: yhdistetty samanaiheiseen ketjuun
-
onko olemassakaan simppeliä tapaa? mä en tajunnu mitään aikaisemmista viesteistä.... ![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Handbrake:katjakrista kirjoitti:onko olemassakaan simppeliä tapaa? mä en tajunnu mitään aikaisemmista viesteistä....
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... e#p1035442
MacBook Pro13" mid 2012 16GB 480GB SSD
MacBook3.1 | 2.2GHz Intel Core 2 Duo | 4GB | 640GB | 12/2007
iPhone 5S 32GB + iPad2 32 GB Wi-Fi 3G + iPod Nano 3gen ja 6gen + ATV3
MacBook3.1 | 2.2GHz Intel Core 2 Duo | 4GB | 640GB | 12/2007
iPhone 5S 32GB + iPad2 32 GB Wi-Fi 3G + iPod Nano 3gen ja 6gen + ATV3
-
ny mä sait dvd:n handbreak ohjelmalla muunnettua uuteen muotoon, mutta miten mä siirrän sen iphone 4:ään tai ipod touchiin? kumpaa olisi helpompi käyttää? hitsi ku joku osais tehdä ton maksua vastaan.
-
Viesti Kirjoittaja Fixx »
eikös noissa synkka/mediasiirrot hoidu itunesin kautta.
-
Viesti Kirjoittaja jokkeri67 »
Minä olen kääntänyt leffat levylle handbrakella. Yleensä en ole perusasetuksia sen kummemmin viilaillut, olen vain käynyt asettamassa tekstityksen suomenkieliseksi. Tekstit siis "poltetaan" videoon, ehkä joku osaa tehdä fiksumminkin tämän. Muistaakseni videon muoto on H.264 ja lopputulos .m4v muotoinen tiedosto. Tämän tiedoston yksinkertaisesti raahaan hiirellä iTunesiin videovälilehdelle. Sitten voit synkata kannettavaan laitteeseen videon, automaattisesti kaikki videot jos niin haluat tai manuaalisesti valitset itse leffat mitkä synkkautuvat kun täräytät kannettavan laitteen johdon päähän kiinni. Jos elää pelkästään Windows maailmassa juuri tuo raahaaminen hiirellä oli se juttu jota piti alkuun ihastella useaan otteeseen Mac maailmassa, windows puolella kun tuo raahailu aiheutti yleensä paljon ongelmia ellei ymmärtänyt mitä oikeasti on tekemässä.
-
Viesti Kirjoittaja Istok »
Kun seuraavan kerran konvertoit Handbrakella jotain, niin voit saada lisää OS X ihastelua ja ihmettelyä aikaan, kun nimeät kohdetiedoston uudelleen tai siirrät sen m4v filen vaikka toiseen kansioon samalla levyllä, kuin minne sitä kirjoitetaan parhailaan.. Handbreake hoitaa homman keskeyttämättä ja nikottelematta loppuun.jokkeri67 kirjoitti:Minä olen kääntänyt leffat levylle handbrakella. Yleensä en ole perusasetuksia sen kummemmin viilaillut, olen vain käynyt asettamassa tekstityksen suomenkieliseksi. Tekstit siis "poltetaan" videoon, ehkä joku osaa tehdä fiksumminkin tämän. Muistaakseni videon muoto on H.264 ja lopputulos .m4v muotoinen tiedosto. Tämän tiedoston yksinkertaisesti raahaan hiirellä iTunesiin videovälilehdelle. Sitten voit synkata kannettavaan laitteeseen videon, automaattisesti kaikki videot jos niin haluat tai manuaalisesti valitset itse leffat mitkä synkkautuvat kun täräytät kannettavan laitteen johdon päähän kiinni. Jos elää pelkästään Windows maailmassa juuri tuo raahaaminen hiirellä oli se juttu jota piti alkuun ihastella useaan otteeseen Mac maailmassa, windows puolella kun tuo raahailu aiheutti yleensä paljon ongelmia ellei ymmärtänyt mitä oikeasti on tekemässä.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka