Piti ihan katsoa muutama video tästä Galaxysta ja hyvältähän tuo näyttää.Dotzki kirjoitti:Htc sensen kanssa kilpailee kyllä. Mutta eipä samsungilla ole mitään jakoa, touchwizin, bugien ja graafisen ulkoasun takia. Nuo ovat hirveitä. Pelkkä lukitusruutu jumii pahemmin kuin normi desiressä. Sitten vielä se hileillä koristeltu ämpärimuoviEi näin.
Minä taas veikkaan, että Samsung:lla on paljonkin jakoja. Itseasiassa luulen, että se on huomattavasti parempi kuin iPhone 4 ja pitkän matkaa. Niin teknisesti, kuin käyttöjärjestelmän puolesta. On varmastikin ihmisiä jotka vannoo TouchWiz:n puolesta ja toiset kuten minä Sense:n. Joitain myös miellyttää aivan puhdas android tai peräti iOS:n hyvin pelkistetty ikoni lähestymistapa. Maku kysymyksiä ja ei ole yhtä ainoaa mielipidettä, mutta se ei oikeuta ympäri pyöreisiin kommentteihin.
Ja sitten niihin bugeihin....mitä bugeja Galaxy S 2:ssa on? Omistatko itse luurin ja olet kokenut ne? Vai oleteko lukenut joltain foorumilta muutamien äänekkäiden ihmisten kommentteja? Onhan tälläkin foorumilla monta monituista ketjua iOS laitteiden erinäisistä ongelmista, joten kait iPhone on kanssa sitten lasilla koristeltu lasivaasi.