majju kirjoitti:Itse olin myös aika tyrmistynyt siitä, ettei taustakuvia saa laitettua omista kuvista tai omaa musiikkia saa laitettua soittoääneksi, vai olenko vain tyhmä ja osaamaton?
En muista missä softatasossa ominaisuus tuli, mutta kokeile valita kuva Kameran rullasta ja kuvan vasemmassa alakulmassa olevasta napista valitse Käytä taustakuvana.
Omia soittoääniä voi tehdä iTunesissa. Ohjeita löytyy eri puolilta nettiä, sekä täältä Hompusta. Netissä on useita sivustoja, joilla voi omista musiikeista tehdä soittoääniä. Lisäki AppStoresta löytyy ohjelmia, joilla niitä voi tehdä. Laita AppStoreen hauksi ringtones.
majju kirjoitti:Mitä kaikkea tämä jailbreak tekee puhelimelle? Onko haittoja? Missähän kannattaisi tämä tehdä tai kuka voisi tehdä?
Omalla ukolla ei ole kokemusta iphonesta tai muillakaan tutuilla.
Onko niin hyviä ohjeita millä voisin itse kokeilla?
Jailbreak mahdollistaa Cydian asentamisen puhelimeen. Cydia on ohjelma, jolla voi asentaa puhelimeen muitakin kuin Applen hyväksymiä ohjelmia.
Jailbreak täytyy tehdä itse. Hyvät ohjeet löytyvät esimerkiksi
iClarifiedistä. Ole tarkkana että valitset päivityksen omaan puhelinmalliisi.
majju kirjoitti:Ostin tämän puhelimen kaverilta käytettynä joten ei ole hajuakaan mikä päivitys tässä on. Mistä saisin sen katsottua?
Asetukset - Yleiset - Tietoja - Versio