Siivoilin tupla- ja tripla-postauksia...Aperture kirjoitti:Sössin tupla- ja triplapostauksia.

Viesti Kirjoittaja amanita »
Siivoilin tupla- ja tripla-postauksia...Aperture kirjoitti:Sössin tupla- ja triplapostauksia.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Kiitoksia! Tämä oli taas "niitä aamuja".amanita kirjoitti:Siivoilin tupla- ja tripla-postauksia...Aperture kirjoitti:Sössin tupla- ja triplapostauksia.
Viesti Kirjoittaja jannesil »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ihan samat ajatukset!jannesil kirjoitti:Laitoin pyykkikoneen päälle, ja mietin pitäisikö tänään leikata nurmikko...
Janne
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Mä leikkasin eilen nurtsinjannesil kirjoitti:Laitoin pyykkikoneen päälle, ja mietin pitäisikö tänään leikata nurmikko...
Janne
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja ookoo »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Mielesi taitaa vain vähän temppuilla..ookoo kirjoitti:Olin aivan varma, että talossa hiipii murhaaja. Taisi kuitenkin piiloutua väliaikaisesti.
Tarkkailen tilannetta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Äläs nyt. Joka kerta kun minusta tuntuu noin, mieleni ei temppuillut. Tosin ei siellä mitään murhaajaa ollut.Thoth kirjoitti:Mielesi taitaa vain vähän temppuilla..ookoo kirjoitti:Olin aivan varma, että talossa hiipii murhaaja. Taisi kuitenkin piiloutua väliaikaisesti.
Tarkkailen tilannetta.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ei ne murhaajat koteihin murtaudu kuin leffoissa. Ellet sitten ole joku todella kiistelty ja maailmalla etsintäkuulutettu pahis/pahisten metsästäjä (siinä tapauksessa tuskin etsintäkuulutettu).Mailia kirjoitti:Äläs nyt. Joka kerta kun minusta tuntuu noin, mieleni ei temppuillut. Tosin ei siellä mitään murhaajaa ollut.Thoth kirjoitti:Mielesi taitaa vain vähän temppuilla..ookoo kirjoitti:Olin aivan varma, että talossa hiipii murhaaja. Taisi kuitenkin piiloutua väliaikaisesti.
Tarkkailen tilannetta.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Poliisiko uhkasi?Tauvo kirjoitti: Ei minuakaan ole kuin kerran uhattu aseella (joku pistooli) ja en ollut silloin kotona.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Heh. En tiedä. Ei ollut ainakaan virka-asuinen jos oli poliisi.Anghorn kirjoitti:Poliisiko uhkasi?Tauvo kirjoitti: Ei minuakaan ole kuin kerran uhattu aseella (joku pistooli) ja en ollut silloin kotona.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viesti Kirjoittaja pepez »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Hörähtelyistäsi ja hävetyksestäsi huolimatta löytyy etana-sanan etymologiasta tietoa:Anghorn kirjoitti:Hörähdin ääneen, kun eräs tuttava käytti sanaa "etana". Mietin, että siinäpä hauska ja mielenkiintoinen sana, mistäköhän se on tuonkin keksinyt vääntää. Liekö moisella ollut joku oikea merkityskin jossain muinaisessa ugrilaisessa kielessä.
Sitten välähti.
Nyt hävettää taas.