Nyt olisi kaupan tänään haettu Apple iPhone 4 32GB. Puhelin on musta. Puhelimella ei ole tehty muuta kuin aktivointi. Sijaitsee Porissa, noutaa voi koska tahansa. Puhelin on Elisan kytky. Hintapyyntö laitteelle on 400€.
Puhelimitse tavoittaa parhaiten.
045-8835677
Sami
M: Apple iPhone 4 32GB Black - Elisa
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
M: Apple iPhone 4 32GB Black - Elisa
Viesti Kirjoittaja Savikko_Sami »
-
Re: M: Apple iPhone 4 32GB Black - Elisa
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Ensinnäkin, Elisa ei myy iPhonea kytkyllä. Entä miksi myisit 700€ maksanutta käyttämätöntä puhelinta 400 eurolla? Käytät ilmeisesti myös prepaid-liittymää.
Yllä mainittujen seikkojen perusteella julistan myynti-ilmoituksen virheelliseksi ja hämäräperäiseksi, ehkä jopa kusetukseksi.
Yllä mainittujen seikkojen perusteella julistan myynti-ilmoituksen virheelliseksi ja hämäräperäiseksi, ehkä jopa kusetukseksi.
MBP mid2010
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ehkä jätät noi syyttelyt sikseen mutta kieltämättä noi kysymykset pistää miettimään...The raconteur kirjoitti:Ensinnäkin, Elisa ei myy iPhonea kytkyllä. Entä miksi myisit 700€ maksanutta käyttämätöntä puhelinta 400 eurolla? Käytät ilmeisesti myös prepaid-liittymää.
MacBook Air M1
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Myyjäkö on siis ostanut kaksi aivan samanlaista juuri hankittua konetta ja myy kumpaakin tällä foorumilla? Tässä toinen ilmoitus Soneralta hankitusta laitteesta...
Saanemme selityksen sekä kuvat molemmista laittteista vierekkäin ja myyjän paperille kirjoittaman nimimerkin kera.
Saanemme selityksen sekä kuvat molemmista laittteista vierekkäin ja myyjän paperille kirjoittaman nimimerkin kera.
Viimeksi muokannut amanita, 1.6.2011 klo 7.06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Hix »
Mahtaako 32GB fööniä saada edes 700 eurolla? Oon itse ostamassa viikon päästä Humacilta 16GB fonen 670e, ellei täältä löydy hyvää tarjousta.The raconteur kirjoitti:Entä miksi myisit 700€ maksanutta käyttämätöntä puhelinta 400 eurolla?

EDIT: Näyttää toi olevankin 700e Elisalla
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viimeksi muokannut Hix, 1.6.2011 klo 2.01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja crk1 »
Miksi ihmeessä? Elisa Shopitista saisit sen täysin lukottomana hintaan 599e. Tai osamaksulla täysin ilman korkoa samaan hintaan ja niinikään ilman lukitusta.Hix kirjoitti: Mahtaako 32GB fööniä saada edes 700 eurolla? Oon itse ostamassa viikon päästä Humacilta 16GB fonen 670e, ellei täältä löydy hyvää tarjousta.
-
Viesti Kirjoittaja racsu »
Eipä taida saada tuohon mainitsemaasi hintaan Elisalta 32GB?crk1 kirjoitti:Miksi ihmeessä? Elisa Shopitista saisit sen täysin lukottomana hintaan 599e. Tai osamaksulla täysin ilman korkoa samaan hintaan ja niinikään ilman lukitusta.Hix kirjoitti: Mahtaako 32GB fööniä saada edes 700 eurolla? Oon itse ostamassa viikon päästä Humacilta 16GB fonen 670e, ellei täältä löydy hyvää tarjousta.
-
Viesti Kirjoittaja crk1 »
No ei, mutta kun Hix on ostamassa 16GB mallin Humacista 670 eurolla. Siihen viittasin ja siinähän ei ole järkeä.racsu kirjoitti:Eipä taida saada tuohon mainitsemaasi hintaan Elisalta 32GB?crk1 kirjoitti:Miksi ihmeessä? Elisa Shopitista saisit sen täysin lukottomana hintaan 599e. Tai osamaksulla täysin ilman korkoa samaan hintaan ja niinikään ilman lukitusta.Hix kirjoitti: Mahtaako 32GB fööniä saada edes 700 eurolla? Oon itse ostamassa viikon päästä Humacilta 16GB fonen 670e, ellei täältä löydy hyvää tarjousta.
Viimeksi muokannut crk1, 3.6.2011 klo 23.48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Myydään iPhone, iPad ja iPod”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka