Enpä ainakaan haulla löytänyt keskustelua eikä silmiin sattunut (tietysti se jossain silmien alla on. Silloin voi tämän ketjun poistaa suorilta), joten pistetäänpä tänne:
Lähinnä näin infona käytettyjä puhelimia ostaville, jotta pitävät alkuperäisen omistajan yhteystiedot tallessa / varmistavat, että he auttavat lukituksen poistossa
Viimeksi muokannut amanita, 29.5.2011 klo 18.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Otsikko uusittu tilanteen muuttumisen ja ketjujen yhdistämisen takia.
Kuinka moni on onnistunut pelkällä IMEI:Ilä purkamaan sopimuksen jälkeen? Veikon koneen sonera tukihenkilö sanoi että pelkkä IMEI riittää.
Onhan tää nyt taas ruotsalaista Vit....lua.
Itsellä löytyy tällä hetkellä vanha 3g ylimääräisenä, ja kytky loppuu ens kuussa, onneksi on entinen omistaja tiedossa.
Itsekin olen ihmetellyt tuota Soneran tyyliä (ja sivumennen hieman hämmästellyt ettei asiasta ole ollut minkäänlaista napinaa edes tällä foorumilla). Jokunen viikko sitten olin ostamassa iP4:sta, ja pidin käytettyä kytkyluuria ihan mahdollisena, mutta jäi ostamatta tuon Soneran politiikan vuoksi. Mistä sitä olisi ikinä voinut olla varma, että aikaisempi omistaja vaivautuu lukitusta purkamaan vaikka niin lupailisikin?
Marssin sitten Elisalle, kun juuri sopivasti ilmestyi valkoinen, ja kun kuulin lakimuutoksesta (joka tuli voimaan eilen), joka mahdollistaa numeron siirtämisen pois myös kytkyliittymästä.
Pitääkin ryhtyä vertailemaan operaattoreita, ehdotuksia?
Itsekin olen ihmetellyt tuota Soneran tyyliä (ja sivumennen hieman hämmästellyt ettei asiasta ole ollut minkäänlaista napinaa edes tällä foorumilla). Jokunen viikko sitten olin ostamassa iP4:sta, ja pidin käytettyä kytkyluuria ihan mahdollisena, mutta jäi ostamatta tuon Soneran politiikan vuoksi. Mistä sitä olisi ikinä voinut olla varma, että aikaisempi omistaja vaivautuu lukitusta purkamaan vaikka niin lupailisikin?
Marssin sitten Elisalle, kun juuri sopivasti ilmestyi valkoinen, ja kun kuulin lakimuutoksesta (joka tuli voimaan eilen), joka mahdollistaa numeron siirtämisen pois myös kytkyliittymästä.
Voithan niitä vertailla mutta Elisalla on ylivoimaisesti paras 3G-verkko.
Voithan niitä vertailla mutta Elisalla on ylivoimaisesti paras 3G-verkko.
Teemuz kirjoitti:Tää on ollu aina tiedossa ja siitä on kerrottu esim. asiakaspalvelussa jo vuosia, mutta nyt vasta "yhtäkkiä selvisi", ja "meitä on huijattu" ??
Media tuli mukaan niin asiasta tuli kohu. Tosiaan tuohan on ollut jo kaikkien tiedossa siitä asti kun iPhone 3g tuli sonera kytkynä suomeen mutta kaipa tuo sitten tuli monelle yllätyksenä vaikka vähänkin esim tätä sivua seuranneena on kyllä pakko ollut tulla vastaan tuo asia.