Ei tartte kunnioittaa, totella tarttee.tuomaril kirjoitti:Kunnioitetaan ylläpitäjä Amanitaa sen verran että LOPETETAAN tää roskan jauhaminen

Siivottu.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ei tartte kunnioittaa, totella tarttee.tuomaril kirjoitti:Kunnioitetaan ylläpitäjä Amanitaa sen verran että LOPETETAAN tää roskan jauhaminen
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Sen pituinen SE!Thoth kirjoitti: Mitäköhän tähän loppuun pitäisi laittaa ...
Ei se ole niin yksinkertaista.amanita kirjoitti:Sen pituinen SE!Thoth kirjoitti: Mitäköhän tähän loppuun pitäisi laittaa ...
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Tahvo »
Viesti Kirjoittaja Radalle »
Taisit katella pörssikursseja hermostuneena, kun tyrkkäs punaselle.Thoth kirjoitti:Tänään käytin Airiani metrossa keskustasta Herttoniemeen. Vieressäni teinitytöt lähes hätääntyivät: tuolla on tuollainen Mac, se maksaa ihan hirveästi! He kysyivät, paljonko tuollainen maksaa ja että missä olen töissä.
Kannattaa näytellä Airiaan kaikkialla, niin tulee hauskoja kommentteja. 8)
En, vaan annan osakkeiden vain muhia omassa rauhassa aikansa. Yleensä hötkyillessä tulee vain tappiota.Radalle kirjoitti:Taisit katella pörssikursseja hermostuneena, kun tyrkkäs punaselle.Thoth kirjoitti:Tänään käytin Airiani metrossa keskustasta Herttoniemeen. Vieressäni teinitytöt lähes hätääntyivät: tuolla on tuollainen Mac, se maksaa ihan hirveästi! He kysyivät, paljonko tuollainen maksaa ja että missä olen töissä.
Kannattaa näytellä Airiaan kaikkialla, niin tulee hauskoja kommentteja. 8)
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kai olet kuitenkin ohjannut nämä onnettomat tänne homppuun?M.P.T kirjoitti:Se on kesä tulossa ja piakoin pitää laittaa taas hopeisenomenan t-paita päälle. En ole muilla vastaavaa paitaa nähnyt. Missä yleensä voi bongata homppulaisen? Kaikki Macistit eivät ole täällä. Olen kysäissyt parikertaa ja erehtynyt.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Jone »
SSIIIS TÄH!?! OIKEESTI?Noksu kirjoitti:Tänään Lahden ABC:n Hesburgerissa mies puhui iPhone 4:n.
JOO, tais olla Tauvo.Jone kirjoitti:SSIIIS TÄH!?! OIKEESTI?Noksu kirjoitti:Tänään Lahden ABC:n Hesburgerissa mies puhui iPhone 4:n.
Mitä vittua minä Lahdessa tekisin?Noksu kirjoitti:JOO, tais olla Tauvo.Jone kirjoitti:SSIIIS TÄH!?! OIKEESTI?Noksu kirjoitti:Tänään Lahden ABC:n Hesburgerissa mies puhui iPhone 4:n.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Puhuisit iPhone 4:seen ABC:llä?Tauvo kirjoitti:Mitä vittua minä Lahdessa tekisin?
En käy ABC-huoltoasemilla, edes puhumassa iPhoneen. Lahdessakaan ei ole tullut muutamaan vuoteen käytyä.Mailia kirjoitti:Puhuisit iPhone 4:seen ABC:llä?Tauvo kirjoitti:Mitä vittua minä Lahdessa tekisin?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Sietäisi tulla pyörähtämään.Tauvo kirjoitti:En käy ABC-huoltoasemilla, edes puhumassa iPhoneen. Lahdessakaan ei ole tullut muutamaan vuoteen käytyä.Mailia kirjoitti:Puhuisit iPhone 4:seen ABC:llä?Tauvo kirjoitti:Mitä vittua minä Lahdessa tekisin?
Onko siellä vielä Jokeri-pub? Jos on, mahtaisikohan porttikieltoni olla jo vanhentunut? Se oli siinä kulttuurikeskuksen/konserttitalon tai jonkun vastaavan nurkilla...Anghorn kirjoitti:Sietäisi tulla pyörähtämään.Tauvo kirjoitti:En käy ABC-huoltoasemilla, edes puhumassa iPhoneen. Lahdessakaan ei ole tullut muutamaan vuoteen käytyä.Mailia kirjoitti:Puhuisit iPhone 4:seen ABC:llä?Tauvo kirjoitti:Mitä vittua minä Lahdessa tekisin?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Enpä ole moisesta kuullutkaan. Piti ihan googlata. Ei löytynyt. Torvi löytyy.Tauvo kirjoitti: Onko siellä vielä Jokeri-pub? Jos on, mahtaisikohan porttikieltoni olla jo vanhentunut? Se oli siinä kulttuurikeskuksen/konserttitalon tai jonkun vastaavan nurkilla...