Näytä työpöytäsi
-
freemem
Re: Näytä työpöytäsi
Viesti Kirjoittaja freemem »
-
Jakkis
Viesti Kirjoittaja Jakkis »
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
KrugerIndustrial
Viesti Kirjoittaja KrugerIndustrial »
Kuinka saan tuon Adiumin ankan pois ja tilalle tuon linkin mukaisen 'online'- viritelmän? Tietysti muokkaamalla noita psd-tiedostoja saan tuon vihreän online-tekstin, mutta kuinka nuo lisätään Adiumiin siten, että voin laittaa jokaiselle tilalle oman ikoninsa e.g. online, poissa, varattu jne? Toiseksi, miten saan nuo ohjelmat ja lataukset muuttumaan linkin mukaisiksi? Eivät tunnu millään vaihtuvan vaikka käynnistänyt uudelleen Macin.
http://img541.imageshack.us/img541/7455 ... ohtees.png
edit. Niin siis työpöydän ja dockin muokkaushan ei nyt ole muutenkaan vielä valmis.
edit2. Yritin saada jotenkin tuon Bowtien sopimaan taustakuvaan, tiedä nyt menikö päin jotain..
http://img863.imageshack.us/img863/7455 ... ohtees.png
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tuplaklikkaa lataamaasi tiedostoa Gill Text/Gill.AdiumIcon ja se pompsahtaa sinne ihan itsekseen.KrugerIndustrial kirjoitti:Kuinka saan tuon Adiumin ankan pois ja tilalle tuon linkin mukaisen 'online'- viritelmän? Tietysti muokkaamalla noita psd-tiedostoja saan tuon vihreän online-tekstin, mutta kuinka nuo lisätään Adiumiin siten, että voin laittaa jokaiselle tilalle oman ikoninsa e.g. online, poissa, varattu jne?
-
KrugerIndustrial
-
KrugerIndustrial
Doddii siinä on nyt pienen säädön jälkeen lopputulos. Voisi siihen varmasti jotain vielä lisätä. Onko ihan kakka? 8)
-
tuomas92
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Ilahduttavan minimalistinen, miä ainakin tykkäänKrugerIndustrial kirjoitti:http://img690.imageshack.us/img690/7455 ... ohtees.png
Doddii siinä on nyt pienen säädön jälkeen lopputulos. Voisi siihen varmasti jotain vielä lisätä. Onko ihan kakka? 8)
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
-
skip
Viesti Kirjoittaja skip »
Ihan komiahan se on. Itse kyllä vaihtaisin vielä Adiumin menubar ikonin joksikin muuksi kuin ankaksi, joka on mielestäni aivan kamala. Itse kyllä luulen, että omaa käyttöäni ainakin hidastaisi huomattavasti, kun kaikki ikonit ovat saman näköisiä, pitäisi aina lukea mitä niissä lukee, että tietäisi mistä on kyse, mutta onhan tuo tyylikkäämpi kuin OS X:n normaali karkkirivi-Dock.KrugerIndustrial kirjoitti:http://img690.imageshack.us/img690/7455 ... ohtees.png
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
-
KrugerIndustrial
skip kirjoitti:Ihan komiahan se on. Itse kyllä vaihtaisin vielä Adiumin menubar ikonin joksikin muuksi kuin ankaksi, joka on mielestäni aivan kamala. Itse kyllä luulen, että omaa käyttöäni ainakin hidastaisi huomattavasti, kun kaikki ikonit ovat saman näköisiä, pitäisi aina lukea mitä niissä lukee, että tietäisi mistä on kyse, mutta onhan tuo tyylikkäämpi kuin OS X:n normaali karkkirivi-Dock.KrugerIndustrial kirjoitti:http://img690.imageshack.us/img690/7455 ... ohtees.png
Siis eihän tuossa enää mitään ankkaa ole? Tuosta samannäköisyydestä olen osittain samaa mieltä, mutta eiköhän tuohon totu kun alkaa muistamaan missä mikäkin ohjelma on.
-
skip
Viesti Kirjoittaja skip »
Onhan se ankka siellä menubarissa. cmd + tabilla ohjelmia vaihdettaessa ohjelmien paikat muuttuvat sen verran tiheään, ettei tosiaan itselleni ainakaan taitaisi tuollaiset ikonit toimia, koska käytän cmd + tabia todella paljon, enkä Dockia oikeastaan yhtään ja pidänkin sen piilotettuna.KrugerIndustrial kirjoitti:skip kirjoitti:Ihan komiahan se on. Itse kyllä vaihtaisin vielä Adiumin menubar ikonin joksikin muuksi kuin ankaksi, joka on mielestäni aivan kamala. Itse kyllä luulen, että omaa käyttöäni ainakin hidastaisi huomattavasti, kun kaikki ikonit ovat saman näköisiä, pitäisi aina lukea mitä niissä lukee, että tietäisi mistä on kyse, mutta onhan tuo tyylikkäämpi kuin OS X:n normaali karkkirivi-Dock.KrugerIndustrial kirjoitti:http://img690.imageshack.us/img690/7455 ... ohtees.png
Siis eihän tuossa enää mitään ankkaa ole? Tuosta samannäköisyydestä olen osittain samaa mieltä, mutta eiköhän tuohon totu kun alkaa muistamaan missä mikäkin ohjelma on.
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
-
KrugerIndustrial
Nyt on tuo ankka päässyt unohtumaan totaalisesti ylänurkkaan, mitenköhän sen saa pois? Missä tuo ikoni sijaitsee?. En usko, että itsellä tulee niin kiire koskaan olemaan ettenkö ymmärtäisi näistä kuvakkeista heti mikä ohjelma kyseessä. Jos tarvetta tulee niin saahan nuo nopeasti muokattua photarilla paremmiksi. Kaipasin itse vain hieman yksinkertaisuutta työpöydälle eikä sitä eriväristen kuvakkeiden sekamelskaa.skip kirjoitti:Onhan se ankka siellä menubarissa. cmd + tabilla ohjelmia vaihdettaessa ohjelmien paikat muuttuvat sen verran tiheään, ettei tosiaan itselleni ainakaan taitaisi tuollaiset ikonit toimia, koska käytän cmd + tabia todella paljon, enkä Dockia oikeastaan yhtään ja pidänkin sen piilotettuna.KrugerIndustrial kirjoitti:skip kirjoitti:Ihan komiahan se on. Itse kyllä vaihtaisin vielä Adiumin menubar ikonin joksikin muuksi kuin ankaksi, joka on mielestäni aivan kamala. Itse kyllä luulen, että omaa käyttöäni ainakin hidastaisi huomattavasti, kun kaikki ikonit ovat saman näköisiä, pitäisi aina lukea mitä niissä lukee, että tietäisi mistä on kyse, mutta onhan tuo tyylikkäämpi kuin OS X:n normaali karkkirivi-Dock.KrugerIndustrial kirjoitti:http://img690.imageshack.us/img690/7455 ... ohtees.png
Osoittaessa hiiren kursorilla ikonia tulee tuo ohjelman nimi näkyviin mikä on sinänsä harmillista. Sitä kun ei taida saada pois mitenkään? Kehykset tekstin ympäriltä saisi pois, mutta muutoin ei.
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Lataa tuolta joku paremmin tyyliin sopiva. Löytyy myös paljon muuta hauskaa.KrugerIndustrial kirjoitti: Nyt on tuo ankka päässyt unohtumaan totaalisesti ylänurkkaan, mitenköhän sen saa pois? Missä tuo ikoni sijaitsee?.
-
yartsa
-
vaeykki
Viesti Kirjoittaja vaeykki »
-
sntt
Viesti Kirjoittaja sntt »
-
KrugerIndustrial
Itse en oikein pidä noista teksteistä muualla kuin tuossa dockissa. Siis tässä omassa virityksessäni. Ei jotenkin sovi tuonne ohjelmat-valikkoon, siellä kun on jo tekstimuodossa ohjelmien nimet vakiona.
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ei kyllä sovi mihinkään jos ollaan nyt rehellisiä.KrugerIndustrial kirjoitti:Hahhaa..pahoittelen jos sain alkuinnostuksen aikaan...
Itse en oikein pidä noista teksteistä muualla kuin tuossa dockissa. Siis tässä omassa virityksessäni. Ei jotenkin sovi tuonne ohjelmat-valikkoon, siellä kun on jo tekstimuodossa ohjelmien nimet vakiona.
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ei siinä, itselläkin on vielä Snow Leopardin perustaustakuva (galaksi).
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Mullakin.Thoth kirjoitti: Ei siinä, itselläkin on vielä Snow Leopardin perustaustakuva (galaksi).
-
tuomas92
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Kuvassahan on aurora borealis eli revontuletAnghorn kirjoitti:Mullakin.Thoth kirjoitti: Ei siinä, itselläkin on vielä Snow Leopardin perustaustakuva (galaksi).
-
KrugerIndustrial
No toki voit laittaa kuvaa omasta täydellisestä työpöydästäsi. Ei se kaikkien makuun ole, mutta jos jotain sanoo mielipiteenään, kannattaisi varmaan kirjoittaa se siinä muodossa eikä väittää tuollaista.Mailia kirjoitti:Ei kyllä sovi mihinkään jos ollaan nyt rehellisiä.KrugerIndustrial kirjoitti:Hahhaa..pahoittelen jos sain alkuinnostuksen aikaan...
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
KrugerIndustrial kirjoitti:No toki voit laittaa kuvaa omasta täydellisestä työpöydästäsi. Ei se kaikkien makuun ole, mutta jos jotain sanoo mielipiteenään, kannattaisi varmaan kirjoittaa se siinä muodossa eikä väittää tuollaista.Mailia kirjoitti:Ei kyllä sovi mihinkään jos ollaan nyt rehellisiä.KrugerIndustrial kirjoitti:Hahhaa..pahoittelen jos sain alkuinnostuksen aikaan...
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka