DVD Studio Pro
Koko liikkuvan kuvan kirjo
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
DVD Studio Pro
Viesti Kirjoittaja Fat Frog »
Sellanen kysymys kyseisestä ohjelmasta olis, että kun oon tehnyt eräästä keikasta videotallenteen ja olen dvd studio prossa asettanut chaptereilla biisit kohdilleen. Olen tehnyt dvd:lle päävalikon ja biisilistavalikon niin miten onnistuisi asettaa asetukset sillä tavalla, että kun otan konsertin päävalikosta ja painan menu näppäintä niin kuva palaisi päävalikkoon, mutta silloin kun otan jonkun yksittäisen biisin biisilistavalikosta niin homma palaisi takaisin biisilistavalikkoon? Olen kokeillut "connections" -valikosta kaikenlaisia eri vaihtoehtoja mutta mikään niistä ei ole toiminu tähän ongelmaan.
Apple Mac Pro 2x 2,66GHz + iPhone 4G 32GB
-
Re: DVD Studio Pro
Viesti Kirjoittaja miki »
Se ei onnistu ihan suoraan, mutta onnistuu kun käyttää scriptejä.
Asia menee niin, että kun valitaan päävalikosta sisältö, mitä mennään katsomaan, niin samanaikaisesti laitetaan scriptin kautta muistiin gprm muuttuja. Kun taas chapters-valikosta mennään sisältöön, gprm-muuttuja saa eri arvon. Kun video pyörii, voit määritellä mitä tapahuu kun painaa menu/title-painiketta. Tämä yhdistetään uuteen scriptiin, joka tarkistaa gprm-muuttujan arvon ja sen perusteella menee joko päävalikkoon tai chapters-valikkoon. Olen vastaavalla tavalla toteuttanut useita kieliversioita.
Asia menee niin, että kun valitaan päävalikosta sisältö, mitä mennään katsomaan, niin samanaikaisesti laitetaan scriptin kautta muistiin gprm muuttuja. Kun taas chapters-valikosta mennään sisältöön, gprm-muuttuja saa eri arvon. Kun video pyörii, voit määritellä mitä tapahuu kun painaa menu/title-painiketta. Tämä yhdistetään uuteen scriptiin, joka tarkistaa gprm-muuttujan arvon ja sen perusteella menee joko päävalikkoon tai chapters-valikkoon. Olen vastaavalla tavalla toteuttanut useita kieliversioita.
-
Re: DVD Studio Pro
Viesti Kirjoittaja DiZeX »
Itse käyttäisin tähän tarkoitukseen noita storyja. Eli klikkaat ensin sitä videoraitaa (track) ja sit luot uuden storyn siitä raidasta ja raahaat haluamasi kappaleen siitä raidasta ko. storyyn. Ja sitten säädät ko. storyn end jumpiksi sen biisilistavalikon.
iMac 27" '12
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka