ei noin hyvää kuvaa kannata pilata iPhonellaTauvo kirjoitti:Kokeilin iPhonen Photoshop appia. Siinä on aika kiva tuo "soft focus" toiminto. Ihan vastaavaa en saanut CS5:llä millään...![]()
Kuvattu pikku-Leksalla ja muokattu iPhonella...

Viesti Kirjoittaja mobiilisti »
ei noin hyvää kuvaa kannata pilata iPhonellaTauvo kirjoitti:Kokeilin iPhonen Photoshop appia. Siinä on aika kiva tuo "soft focus" toiminto. Ihan vastaavaa en saanut CS5:llä millään...![]()
Kuvattu pikku-Leksalla ja muokattu iPhonella...
onkos tuo ruohikko kuurassa?henkkaize kirjoitti:Tässä yksi kuva:
Viesti Kirjoittaja henkkaize »
Kumma kyllä, tuossa kohtaa oli semmonen 1,5 metriä lunta, että lunta vaanmobiilisti kirjoitti:onkos tuo ruohikko kuurassa?henkkaize kirjoitti:Tässä yksi kuva:
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Hienot kuvat, mutta hyi saakutti.Tauvo kirjoitti:Minulla on ikävä talvea.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Thoth kirjoitti:Hienot kuvat, mutta hyi saakutti.Tauvo kirjoitti:Minulla on ikävä talvea.
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Hyi maanalainen paikka mikä sivusto. Mutta nappi lienee aika paljon ergonomisempi kuin iLuurin oma.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ooo, tuo on kuin taulu!Mikael K. kirjoitti:Uudet maisemat, uudet kujeet. Onhan sentään kesä.
Maisema.jpg
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Onko sun pakko pilata kuvasi lapsellisella signeerauksella? Kyllä sun fotot tunnistaa muutenkin. Tuo on lapsellinen ja naurettava tapa, mikä laskee kuvasi "arvoa". En mä halua KUVITELLA miltä sun kuvat näyttää ilman nimimerkkisigneerausta, mä haluan nähdä sun kuvat. Jos ja kun haluat tulevaisuudessa olla varma että pystyt todistamaan olevasi kuvan ottaja, rajaa kuvistasi aavistuksen pienempi versio julkiseen näyttämiseen ja pidä originaalikokoinen kuva itselläsi. Kuvien tekijänoikeussuoja on sellaista luokkaa, että eipä kukaan kuvia luvatta ala käyttämään, ja jos alkaa, niin hän maksaa. Reilusti. Tuo sun nimimerkkihän on jokatapauksessa helppo rajata tai retusoida kuvista pois, jos esimerkiksi joku toisellapuolella maapalloa ottaa kuvasi laittomasti käyttöön. Eikä muuta kun lisää kuvia. Mieti, ilmaise, tulkitse, oivalla visuaalisia pintoja ja pistä ne kameraasi.Mailia kirjoitti:kahvea.JPGHompun kahvilaketju tuli mieleen tätä kuvatessa.
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja jannesil »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Kiitos. Pyrinkin taulumaisuuteen kyseistä maisemaa kuvatessani.amanita kirjoitti:Ooo, tuo on kuin taulu!Mikael K. kirjoitti:Uudet maisemat, uudet kujeet. Onhan sentään kesä.
Maisema.jpg
Viesti Kirjoittaja jomppeli »