Macrumorsin foorumeita selailin niin löyty kuva bannerista ilman huppua.
http://d2omthbq56rzfx.cloudfront.net/wp ... 70x324.png
EDIT: Vai liekkö tuo sama?
Viesti Kirjoittaja Vma5 »
Macrumorsin foorumeita selailin niin löyty kuva bannerista ilman huppua.
Viesti Kirjoittaja Mulvio »
Ei taida kuitenkaan olla sama, kun katsoo taustaa.Vma5 kirjoitti:Macrumorsin foorumeita selailin niin löyty kuva bannerista ilman huppua.
http://d2omthbq56rzfx.cloudfront.net/wp ... 70x324.png
Viesti Kirjoittaja Stargazers »
Onko tuo IRCNetissä, Quakenetissä, Freenodessa, Efnetissä vai missä verkossa mahdollisesti?Thoth kirjoitti:Jos reaaliaikainen interaktiivinen kommentointi kiinnostaa, niin kannattaa mennä irc:iin ja liittyä kanavalle #hopeinenomena.net. 8)
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ihan IRCNetissä.Stargazers kirjoitti:Onko tuo IRCNetissä, Quakenetissä, Freenodessa, Efnetissä vai missä verkossa mahdollisesti?Thoth kirjoitti:Jos reaaliaikainen interaktiivinen kommentointi kiinnostaa, niin kannattaa mennä irc:iin ja liittyä kanavalle #hopeinenomena.net. 8)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Muffe »
@IRCNet. Tervetuloa!Stargazers kirjoitti:Onko tuo IRCNetissä, Quakenetissä, Freenodessa, Efnetissä vai missä verkossa mahdollisesti?Thoth kirjoitti:Jos reaaliaikainen interaktiivinen kommentointi kiinnostaa, niin kannattaa mennä irc:iin ja liittyä kanavalle #hopeinenomena.net. 8)
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Siis videostriimithän on olleet kiellettyjä jo todella kauan. TWiTin Leo Laporte ei enään saa Appleltä kutsuja kyseisiin tapahtumiin piraattistriimin takia.Peitsamo kirjoitti:Engadgetin sivuilla taisi lukea, että Apple on kieltänyt kaikki livestreamit kyseenomaisesta tapahtumasta.
Viesti Kirjoittaja Castillo »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Minulla toimii, oikeastaan harvinaisen loistavasti.jomppeli kirjoitti:Toimiiko mac rumorsin sivu kellään? Mulla lukee vain hi there kun yritän sinne mennä. Toimi ennen klo. 20.00 normaalisti tai se meni silloin live feed sivulle.
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Viesti Kirjoittaja McTom »
Toimii! Kiitoksia tästä!Castillo kirjoitti:Täältä saattais näkyä:
http://www.ustream.tv/channel/omtwwdckeynote
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Mailia kirjoitti:Minulla toimii, oikeastaan harvinaisen loistavasti.jomppeli kirjoitti:Toimiiko mac rumorsin sivu kellään? Mulla lukee vain hi there kun yritän sinne mennä. Toimi ennen klo. 20.00 normaalisti tai se meni silloin live feed sivulle.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Castillo »
Tais kaatuaMcTom kirjoitti:Toimii! Kiitoksia tästä!Castillo kirjoitti:Täältä saattais näkyä:
http://www.ustream.tv/channel/omtwwdckeynote
Taisi olla minun... sori.Mailia kirjoitti:Kenen idea tuo uusi kirjautumisikkuna on? Näyttää kuvissa aika järkyttävältä.
Viesti Kirjoittaja Aslan »
Taidat päässä juomaan vasta iOS 5 osiossa, kerta Mac OS X osa presentaatiosta tästä on oikeasti todella heikko sisällöllisesti.Aslan kirjoitti:Ensimmäinen positiivinen kommentti kun tulee Mailialta niin tää jätkä korkkaa viskin! 8)
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Taitaa olla pitkä kuiva kausi tiedossaAslan kirjoitti:Ensimmäinen positiivinen kommentti kun tulee Mailialta niin tää jätkä korkkaa viskin! 8)
Viesti Kirjoittaja ER »
Viesti Kirjoittaja Touho »
No saattaa olla, että muistelen jotenkin kieroon, mutta sellainen muistikuva mulla on, että ei ole viime aikoina läheskään kaikista keynoteista ollut livestreamia ja linkkiä siihen jo ennen tapahtuman alkua. Eipä näy nytkään Applen sivuilla semmoista. Se "Watch the Keynote" -linkki ilmestyy kyllä sinne sitten kohtapuoliin itse keynoten päättymisen jälkeen.miggo3 kirjoitti:Mitä tarkoitat, että muuttaneet kuvioitaan?Touho kirjoitti: Kappas, mielenkiintoista. Ovat vissiin muuttaneet taas kuviotaan livestreamin suhteen.n pitäneekin harkita uudelleen myös liveseurantaa. Jos vaan ehtii siihen aikaan seuraamaan.
Täällä muuten ainakin toimi loistavasti "Back to the Mac" livestriimi. Välillä bitrate laski alas, mutta ei koskaan pätkässy...hyvin pystyi seuraamaan koko tapahtuman.
Muistaakseni silloin linkki tuli Applen sivuille jo hyvissä ajoin.
No okei, saattaa olla tosiaan vääränlainen muistikuva, mutta eipä näytä ainakaan Applen sivuilla olevan vielä linkkiä minkäänlaiseen streamiin, mutta epäilemättä pian keynoten jälkeen tulee, kuten tuossa aiemmin selostin. Homma on ollut sama monen muunkin keynoten tapauksessa viime aikoina.honpsu kirjoitti: Kyseessä oli viimevuoden lokakuussa pidetty Back to the Mac tapahtuma josta Apple tarjosi aivan hyvälaatuisen ja pätkimättömän livestriimin, sitäennen syyskuussa pidetystä iPod tapahtumasta tarjoiltiin myös live striimi - ja tästä siis alle vuosi aikaa eli tämä on se "nykymalli".
No lässyn lässyn nyt taas, ei viitsitä mennä pliis tuolle linjalle. Saatan toki puhua pehmoisia, mutta en nyt ainakaan moista streamia tai linkkiä siihen näe. Eli missähän semmoinen sitten on? Piilotettu jonnekin?Siitä en tiedä missä rinnakkaistodellisuudessa sinä elät...
Vähän tylsäähän tää on, kun ei mitään uutta tule, mutta tuo auto-save ja versiot on tällaiselle työstä-samaa-dokumenttia-miljoonaan-kertaan-kunnes-ohjelma-kaatuu-orjalle erinomainen ominaisuus.Mailia kirjoitti:Taidat päässä juomaan vasta iOS 5 osiossa, kerta Mac OS X osa presentaatiosta tästä on oikeasti todella heikko sisällöllisesti.
Palaa sivulle “Ajankohtaista Apple-maailmasta”