Olen pitkävihainen ja muistikin pelaa vielä.Thoth kirjoitti:Kylläpä se KunkkuJ on taas katkera, johtuisikohan siitä Gallen-Kallelan taulusta, jonka postasin...

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Olen pitkävihainen ja muistikin pelaa vielä.Thoth kirjoitti:Kylläpä se KunkkuJ on taas katkera, johtuisikohan siitä Gallen-Kallelan taulusta, jonka postasin...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Me jotka emme ole jenkkifaneja käytämme sivistyneempää "uloste"-sanaa...KunkkuJ kirjoitti:Ei mene jakeluun tämä nykynuorison kielellinen ilmaisu, ei. Onko se jotenkin hienompaa sotkea lauseisiin ulkomaankieliä? Kun puhekielessä korvataan pisteet, pilkut, ym. välimerkit päivänkakkara-sanalla, miksei voisi puhua paskastakin sen oikealla nimellä?Thoth kirjoitti: Imodium vaikuttaa suolten lihaksiin niin, että feces säilyy siellä kauemmin, ja siitä ehtii poistua enemmän vettä. Eli se pitää feceksen sisällä kauemmin ja tekee siitä kiinteämpää. Jos on kotona, niin siitä ei välttämättä ole niin paljon hyötyä itse taudin parantamisessa, mutta esimerkiksi matkoilla bussissa siitä voi olla apua.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Et ole vain tarpeeksi culture-savvy.Tauvo kirjoitti:Me jotka emme ole jenkkifaneja käytämme sivistyneempää "uloste"-sanaa...KunkkuJ kirjoitti:Ei mene jakeluun tämä nykynuorison kielellinen ilmaisu, ei. Onko se jotenkin hienompaa sotkea lauseisiin ulkomaankieliä? Kun puhekielessä korvataan pisteet, pilkut, ym. välimerkit päivänkakkara-sanalla, miksei voisi puhua paskastakin sen oikealla nimellä?Thoth kirjoitti: Imodium vaikuttaa suolten lihaksiin niin, että feces säilyy siellä kauemmin, ja siitä ehtii poistua enemmän vettä. Eli se pitää feceksen sisällä kauemmin ja tekee siitä kiinteämpää. Jos on kotona, niin siitä ei välttämättä ole niin paljon hyötyä itse taudin parantamisessa, mutta esimerkiksi matkoilla bussissa siitä voi olla apua.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Ai sinäkin sait 4 oikein?darthmother kirjoitti:hokasin että olen LOTTOVOITTAJA
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Mailia kirjoitti:Et ole vain tarpeeksi culture-savvy.Tauvo kirjoitti:Me jotka emme ole jenkkifaneja käytämme sivistyneempää "uloste"-sanaa...KunkkuJ kirjoitti:Ei mene jakeluun tämä nykynuorison kielellinen ilmaisu, ei. Onko se jotenkin hienompaa sotkea lauseisiin ulkomaankieliä? Kun puhekielessä korvataan pisteet, pilkut, ym. välimerkit päivänkakkara-sanalla, miksei voisi puhua paskastakin sen oikealla nimellä?Thoth kirjoitti: Imodium vaikuttaa suolten lihaksiin niin, että feces säilyy siellä kauemmin, ja siitä ehtii poistua enemmän vettä. Eli se pitää feceksen sisällä kauemmin ja tekee siitä kiinteämpää. Jos on kotona, niin siitä ei välttämättä ole niin paljon hyötyä itse taudin parantamisessa, mutta esimerkiksi matkoilla bussissa siitä voi olla apua.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Hävisit painissa kissalle?Erño kirjoitti:Paikkailin itseäni. Huuli auki painista ja vatsa ja rinta naarmuilla kissan ansiosta.
Kissa = Joku Beibe, tässä tapauksessa lienee kyseessä vähän rotevampi.Pomzzi kirjoitti:Hävisit painissa kissalle?Erño kirjoitti:Paikkailin itseäni. Huuli auki painista ja vatsa ja rinta naarmuilla kissan ansiosta.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Hmmmm. Sait ylipuhuttua. Kämpässä tosin alkaa olemaan jo aika kylmä. Taidan siirtyä parvekkeelle lämmittelemään...jomppeli kirjoitti:Aukasin kylmän kaljan. Voi että maistuu hyvälle kun on +29 lämmintä sisällä.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Tauvo kirjoitti:Hmmmm. Sait ylipuhuttua. Kämpässä tosin alkaa olemaan jo aika kylmä. Taidan siirtyä parvekkeelle lämmittelemään...jomppeli kirjoitti:Aukasin kylmän kaljan. Voi että maistuu hyvälle kun on +29 lämmintä sisällä.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja markop »
Minkä katoit? Mietin, että pitäisi ehkä itekin katsoa joku.tuomaril kirjoitti:Katoin leffan
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Vaara kulkee kiskoillamarkop kirjoitti:Minkä katoit? Mietin, että pitäisi ehkä itekin katsoa joku.tuomaril kirjoitti:Katoin leffan