Tuli nyt sitte hommattua tuommoinen ohjelma App Storesta ja muutaman räpsyn jälkeen tuntuu ihan pätevältä ohjelmalta. Alkoi tässä vaan kiinnostamaan, kun ohjelma on ilmeisesti suosittu täällä homppulaisten keskuudessa (ja aiheesta ei taida aikaisempaa säiettä löytyä) niin mikä on teidän linssi + filmi kombo millä kuvaatte? Onko joku maksullinen hyvä? Eli jos vielä esimerkki kuvan pistäisi mukaan valaisemaan asiaa.
Itse kuvailen tällä hetkellä Niken hipstamatic paketilla John S linssillä.
-Teemu
Think Different
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
MacBook Pro 13" Retina mid-2015
Itse otan aina randomilla. Arpominen tapahtuu siis ravistamalla puhelinta kuvaustilassa. Jos jostain linssistä/filmistä/salamasta ei pidä niin sen voi disabloida pois niin että se ei tule randomissa.
Muuten ihan hyvä kaavio muttei pysty kattomaan isompana kun sivu jolla se olisi ei enää ole olemassa. ja tihrustelemalla jotakin saa selville, mutta hankalaa on.
-Teemu
Think Different
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
MacBook Pro 13" Retina mid-2015
Muuten ihan hyvä kaavio muttei pysty kattomaan isompana kun sivu jolla se olisi ei enää ole olemassa. ja tihrustelemalla jotakin saa selville, mutta hankalaa on.
-Teemu
Sitten vain Googlaamaan vastaavia, niitä kyllä löytyy pilvin pimein.
Disturbbi kirjoitti:Tuli nyt sitte hommattua tuommoinen ohjelma App Storesta ja muutaman räpsyn jälkeen tuntuu ihan pätevältä ohjelmalta. Alkoi tässä vaan kiinnostamaan, kun ohjelma on ilmeisesti suosittu täällä homppulaisten keskuudessa (ja aiheesta ei taida aikaisempaa säiettä löytyä) niin mikä on teidän linssi + filmi kombo millä kuvaatte? Onko joku maksullinen hyvä? Eli jos vielä esimerkki kuvan pistäisi mukaan valaisemaan asiaa.
Itse kuvailen tällä hetkellä Niken hipstamatic paketilla John S linssillä.
Disturbbi kirjoitti:Mikäs tämä "lomo" on? En löytänyt mitään mikä vastaisi tuota (hipstamartista & appstoresta)
-Teemu
Tommonen hauska vanhan tyyppinen kamera, hipstamaticin ja muiden vanhakuva-applikaatioiden "esikuva". Ottaa hauskasti vääristyneitä kuvia, voimakas vignetting kuvien reunoilla, tosin hipstamatic vielä vetää enemmän överiksi väriefektit.
Puhelin piti asentaa uusiksi, mutta nyt Hipstamaticiin ostetut linssit ja filmit on jäänyt matkalle. Ohjelma ei anna uudelleenostaa, kun väittää että ne minulla on. Mutta missä ne ovat?
Varmuuskopiot on otettu säännöllisesti koneelle, mutta palautus ei tuonut ostettuja ominaisuuksia puhelimeen. Onko kellään vastaavaa sattunut, tai tietäisikö joku ratkaisua ongelmaa?
Ongelma näyttäisi ratkenneen siten että poistin koko ohjelman puhelimesta, ja latasin sen sitten uudestaan.
Sen sijaan iPadissa iPhoto-ohjelma ei toimi, vaikka mitä tekisi. Jämähtää heti ekasivulle. ( iPad 2)
Uusin päivitys teki tästä valokuvausohjelmasta käyttökelvottoman. Aikaisemmin ostetut filmit ja linssit ovat kadonneet, käyttö jumittaa pahasti. kamerana on iPhone 5S.
Onko muilla kokemuksia?
En kyllä ymmärrä enää ollenkaan tätä Hipstamatikkia. Uusin päivityskään ei parantanut asiaa.
Miten esim. kuvan saa tallennettua Kuvat-kansioon?
Itse en keksinyt muuta kuin lähettää sähköpostilla, ja siltikin tulee vain se käsittelemätön kuva.
Osaisiko joku neuvoa neuvotonta?