Näytä iPhone-taustakuvasi!
-
Re: Näytä iPhone-taustakuvasi!
Viesti Kirjoittaja mansikkainen »
Vai onnistuuko originaalilla iphone 4:sella?
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei onnistu ilman jailbreikkiämansikkainen kirjoitti:Mitenkäs onnistuu kuvakkeiden järjestely niin, ettei ne mene "järjestyksessä" vaan on mahdollisuus käyttää tyhjää tilaa? Entäpä miten saa kuvakkeet läpinäkyviksi?
Vai onnistuuko originaalilla iphone 4:sella?
-
Viesti Kirjoittaja w4cc0 »
EDIT. joo, löytyhän se..
-
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »

-
Viesti Kirjoittaja mansikkainen »
-
Viesti Kirjoittaja Juustokahvi »
Canon EOS 450D
-
-
Viesti Kirjoittaja Trollaaja »
Ehostat ja ehostat. Ei mua kiinnosta, miltä puhelimen käyttis näyttää. Paljon tärkeämpää mulle on tehokkuus. Jos haluan vaikka käynnistää äänityksen, en joudu menemään toiselle sivulle, avaamaan työkalut kansion ja sitten painamaan sitä äänitys-ohjelman kuvaketta. Kaikki yleisemmät ja vähän harvinaisemmatkin toiminnot ovat saatavilla suoraan ykkössivulta.wantsomeapple kirjoitti:Itse ainakin vain ehostan itouchini ulkonäköä jb:llä, en pilaa sitähenkkaize kirjoitti:on jailbreikattu tuoThe96 kirjoitti:Luulin tätä iPadiksi, mutta tuo vihreä luuri muutti luuloni.Trollaaja kirjoitti:Tämmöistä tällä hetkellä, tosin taustakuva ei oikein erotu tuolta ikoniviidakon takaa
kuva.PNG
Onko tämäkin hienous vankilapaon seurauksia ?
-

Kokeilin. Kyllä siinä sen 2sek hukkaa elämästään..Trollaaja kirjoitti:Jos haluan vaikka käynnistää äänityksen, en joudu menemään toiselle sivulle, avaamaan työkalut kansion ja sitten painamaan sitä äänitys-ohjelman kuvaketta.
-
Viesti Kirjoittaja henkkaize »
Minä kun laiska olen niin ei niitä sivuja jaksa ruveta plaraamaan edestakaisin, minusta se on jo ihan tarpeeksi että joutuu painamaan kuvaketta. Sen pitäisi olla niin helppoa että tarvitsee vain ajatella jotta homma toimii.wantsomeapple kirjoitti:Kokeilin. Kyllä siinä sen 2sek hukkaa elämästään..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Defaulttina iOS:ssa ekalle sivulle ei saa kuin 16 ikonia. Joskus käytin semmoista layouttia, että oli 8 kansiota ja 8 sovellusta, eli dock mukaan luettuna sain 12 sovellusta ekalle sivulle. Siihen on kuitenkin hyvin vaikea mahduttaa kaikkia jatkuvasti käyttämiäni sovelluksia, kuten puhelin, mail, sms, kalenteri, herätyskello, reittigps, navigon, kuvat, appstore, cydia, hs.fi, ampparit, yhteystiedot, facebook, eat.fi, kartat, asetukset, VLC, booxtv, spotify, safari ja monet muut, joita käytän päivittäin. En siis halua joka ikinen kerta mennä sinne kakkossivulle avaamaan ah-niin-hitaasti-avautuvia kansioita vain päästäkseni lukemaan sähköpostiani, jos sen homman pystyy kiertämään jollakin kätevällä tavalla.
Nykyisellä etusivullani on 7x7 ikonia eli yhteensä 49. Normaalisti niitä mahtuu 4x5 eli 20. Minulle ei edelleenkään tuota pienimmässäkään määrin hankaluuksia osua haluamiini sovelluksiin, vaikka ikonien koko on vain murto-osa alkuperäisestä. Ainoat "haittapuolet" ovat, että taustakuva näkyy vähän vähemmän kuin ennen ja ikonien resoluutio on pienempi. Aika kovat on haitat? Lisäksi pääsen pröystäilemään lukittuja iPhonejaan käyttäville ystävilleni

Ja miksi ihmeessä pidät puhelimen mukana tulleita skeidasovelluksia ykkössivulla? iTunesia ja Game Centeriä tulee käytettyä ainakin itse todella harvoin ja etenkin pörssi- ja säätietoihin, kalenteriin ja viesteihin on paljon toimivammat 3rd party -softat olemassa.
Edit: Pientä kieliasun hiomista.
-
Viesti Kirjoittaja Juustokahvi »
LS Sleek 24h on lockscreen themen nimi, siinä päällä Glasklart Lockscreen. Teemana i2HD.wantsomeapple kirjoitti:^Mitä olet tuohon lockscreeniin käyttänyt? Aika hieno. Sama unlock palkki minulla onkin.
Canon EOS 450D
-
Viesti Kirjoittaja pmalm »
Sulla taitaa olla jokin repo asennettuna josta löytyy "luvattomia" ohjelmia... Ei nuo Cydian ohjelmat niin kalliita ole jottei niistä haluaisi muutamaa euroa maksaa, sen verran parantavat tuon luurin käyttökokemusta.wantsomeapple kirjoitti:^Itsellä gridlock, ja ilmainen oli
-
En minä tiedä, youtube ohjeiden mukaan niitä repoja laitan vaan. Ja kaikki cydian ohjelmat on luvattomia.pmalm kirjoitti:Sulla taitaa olla jokin repo asennettuna josta löytyy "luvattomia" ohjelmia... Ei nuo Cydian ohjelmat niin kalliita ole jottei niistä haluaisi muutamaa euroa maksaa, sen verran parantavat tuon luurin käyttökokemusta.wantsomeapple kirjoitti:^Itsellä gridlock, ja ilmainen oli
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Millä perusteella luvattomia ?wantsomeapple kirjoitti: En minä tiedä, youtube ohjeiden mukaan niitä repoja laitan vaan. Ja kaikki cydian ohjelmat on luvattomia.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Kysy applelta. En minä tiedäarttula kirjoitti:Millä perusteella luvattomia ?wantsomeapple kirjoitti: En minä tiedä, youtube ohjeiden mukaan niitä repoja laitan vaan. Ja kaikki cydian ohjelmat on luvattomia.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viitannet jailbreikkaamiseen ? Siitähän tuli Ameriikassa päätös jo aiemmin, ettei ole laitonta.wantsomeapple kirjoitti:Kysy applelta. En minä tiedäarttula kirjoitti:Millä perusteella luvattomia ?wantsomeapple kirjoitti: En minä tiedä, youtube ohjeiden mukaan niitä repoja laitan vaan. Ja kaikki cydian ohjelmat on luvattomia.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Jos YouTuben ohjeilla menet lataamaan PirateBaysta muutamat leffat, ei sekään ole laillista. Tässä on kyse täysin samasta asiasta.
-
Nyt en halua enempää wareista keskustella. Haluan jatkossakin kirjoitella täällä. Mutta sen verran, että en voi tietää mitkä repoista on laillisia ja mitkä eivät.. Kyllä minä sieltä maksullisia teemoja olen ihan asennellut.Trollaaja kirjoitti: Jos YouTuben ohjeilla menet lataamaan PirateBaysta muutamat leffat, ei sekään ole laillista. Tässä on kyse täysin samasta asiasta.
-
Menipäs ohi aiheesta, jatketaan taustakuvilla.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Re: Näytä iPhone-taustakuvasi! (Yli 100 kt:n kuvat linkkeinä
Viesti Kirjoittaja XiBoyX »
Miten saan valittua lockscreen teeman asetuksista user wallpaperiin? Siellä on ainakin joku wallpaper HTML-tiedosto...Disturbbi kirjoitti:Moi
Ootko laittanu winderboardissa sen element -teeman ton lockscreen teeman yläpuolelle siinä listassa? Tota en oikein ymmärrä miksei sulla toimi toi user wallpaper, kun itellä toimi heittämällä. Siis kai olet muuten sieltä locksreen teeman asetuksista valinnut sen user wallpaperin?
Toivottavasti näistä on apua, itellä ainakin näillä eväillä toimi loistavasti.![]()
-Teemu
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka